en een VVV-bon of een modecheque?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ja er zou toch een nationale bon moeten zijn, net als voor andere dingen. Beetje kut als ik speciaal langs die kapsalon moet om daar een bon te scoren. Ik bel straks wel ff.
Als ik geen bon geef besteed ze het anders, voor iets 'nuttigs', boodschappen ofzo![]()
Dr maquote:
Oh ja die fashioncheques van die kutreclame, maar die zou je alleen om die hoerige reclame al niet kopen toch?quote:
Thanks Bos! Ik ga eens kijken straks, wie weet kan dat!quote:
Ach dan zou ik om diezelfde reden Zalandooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo negerenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja die fashioncheques van die kutreclame, maar die zou je alleen om die hoerige reclame al niet kopen toch?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, Aldi heeft binnenkort een redelijk leuke lamp voor in de woonkamer in het krantje, maar 80 eur. Dat kan bij Ikea wel iets goedkoper
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Bos81 het volgende:
Van de week kwam Jack zelfs in mijn droom voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:49 schreef Bos81 het volgende:
Of die C1000 reclames met Cas Janssen en Jack Wouters![]()
![]()
Van de week kwam Jack zelfs in mijn droom voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind zo'n ronde bol (jaren '60?) heel leuk, maar die zijn zo duur. En om het voorlopig te overbruggen dacht ik 'oh Aldi, mooie prijs' Mwaahquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die zag ik ook ja.
Lelijk vond ik m.
Ik ben op zoek naar een staande lamp voor in de kamer, ik wil er zo een in de vorm van een spotlight, of zo een industriele kap er op.
Maar lastig te vinden en duuuuuur
Zo een op zo een boog? Die vind ik leuk maar kan ik nergens zettenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n ronde bol (jaren '60?) heel leuk, maar die zijn zo duur. En om het voorlopig te overbruggen dacht ik 'oh Aldi, mooie prijs' Mwaah
Alle leuke lampen zijn idd snel duur.
Ja met boog!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo een op zo een boog? Die vind ik leuk maar kan ik nergens zetten
Ja en het is goed als je carriere wat in het slob dreigt te raken..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik zat laatst te denken, je bent eik wel gek als je als BN'er nee zegt tegen een reclame. Dat tikt vermoedelijk toch wel lekker aan.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja met boog!
Het lijkt me ook zo vreselijk onpraktisch, volgens mij knal ik met m'n kop zo tegen dat ding aan als ik dan op ga staan
Ja ik denk dat je ook een groot vrijstaand huis moet hebben om een beetje lekker te leven om die lamp heen. Zo'n mega woonkamer met heel veel lege loopruimte en veel hoekjes (tv/lees/relax/eet).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind ze altijd mooi staan op foto's maar ik denk dan ook gelijk dat die hoerenlamp wel mega in de weg staat idd, behalve bij Roel van Velzen
Oh ff zoeken, ik heb hem al weggeklikt. 120 geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je ook een groot vrijstaand huis moet hebben om een beetje lekker te leven om die lamp heen. Zo'n mega woonkamer met heel veel lege loopruimte en veel hoekjes (tv/lees/relax/eet).
Heel tof, maar niet praktisch, of je moet hem met een pink aan de kant kunnen duwen![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Dank, ff opgeslagen, mochten ze er op staan dat ik mn verjaardag vier dan kopen ze ook maar es een goed kado for a change
Ik herken het helemaal niet, maar ik heb dan ook kritische vrienden/familie denk ik, die vragen echt specifiek wat ik wil hebben, óf ze maken iets zelf, maar een oude bon krijg ik nooitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat doorgeven van cadeaus blijft van alle tijden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik geef ze niet door. Als mijn moeder weer met van die godvergevense rotzooi aan komt kakken neemt ze het maar fijn mooi mee naar huis weerGa ik mijn vrienden toch niet mee lastig vallen.
Of ze zijn gewoon heel geraffineerd met doorgeven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herken het helemaal niet, maar ik heb dan ook kritische vrienden/familie denk ik, die vragen echt specifiek wat ik wil hebben, óf ze maken iets zelf, maar een oude bon krijg ik nooit
Ho ja dat was mn vader hoor, niet dat loederquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Maar laatst hadden ze toch wel leuke dingen gekocht, wat lekkers ook enzo, ze kunnen het wel!
Neuh, de dingen die ik vraag hebben ze echt never nooit in huis liggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon heel geraffineerd met doorgeven.
Ik moet hardop lachen nuquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ja dat was mn vader hoor, niet dat loeder![]()
Zondag kreeg ik een KV treinkaartje van hem. Hij geeft ook vaak geld. Over hem heb ik geen klachten
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, de dingen die ik vraag hebben ze echt never nooit in huis liggen.![]()
Maar ik vind het wel sneu, m'n zus schuift wel vaak spullen door, 'oh ik doe er niks mee, wil jij het hebben'. Dan denk ik 'nou lekker dan, dat heb je cadeau gekregen'. Maar ja
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik heb mn zusje boeken meegegeven zaterdag waar ik vanaf moest
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:37 schreef oh-oh het volgende:
Van die ICI Paris bonnen geef ik ook meteen weg. Kutwinkels met hun stinkzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |