Meestal zijn ze gespikkelder met wit of zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh, alleen zijn kuifje is wat zachter geel, en hij heeft op zijn wangen twee witte streepjes
quote:
Whehehe, wil er wel eens een rondje doen want er zitten best leuke winkeltjes. Was in eerste instantie op zoek naar theewinkels in Nederland, want in Rotterdam heb je de Simon Levelt en Theemaas en dat is het. In Amsterdam zitten er een stuk of tienquote:
Tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehehe, wil er wel eens een rondje doen want er zitten best leuke winkeltjes. Was in eerste instantie op zoek naar theewinkels in Nederland, want in Rotterdam heb je de Simon Levelt en Theemaas en dat is het. In Amsterdam zitten er een stuk of tien
Leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tof
Mijn schoonzusje studeert in Amsterdam en die kent er ook wat geloof ik, zal ik eens vragen naar ervaringen?
Hmmm nee. Ja Queen Bee in Woensel is officieel ook een Tearoom dacht ik maar dat vind ik meer een gewoon restaurant.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet er in Eindhoven 2 (of je moet de DE ook meetellen, dan zijn het er 3) .
Maar ik denk echt wel dat het er meer dan 2 zijn, weet jij er misschien een paar Muis?
Ik bedoel meer thee winkels zoals de Levelt in de Heuvel en de Kaldi vlak bij de Catherina Kerk. Ik dacht tenminste dat bij die DE op de nwe Emma Singel/Admirant ook een winkelgedeelte zat waar ze thee verkopen, maar ik ben daar nooit binnen geweest..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmm nee. Ja Queen Bee in Woensel is officieel ook een Tearoom dacht ik maar dat vind ik meer een gewoon restaurant.
Ja klopt, om het hoekje in de winkel zit een koffie/theegedeelte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer thee winkels zoals de Levelt in de Heuvel en de Kaldi vlak bij de Catherina Kerk. Ik dacht tenminste dat bij die DE op de nwe Emma Singel/Admirant ook een winkelgedeelte zat waar ze thee verkopen, maar ik ben daar nooit binnen geweest..![]()
Oy vey, ik had een brain fart.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Een tearoom is geen theewinkel johMuis toch
quote:
Ik krab hem wel gewoon losjes, die snotjes. Een ezelsoor is voorgoed verpestquote:
met wat voor saus?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
De lasagna staat in oven, mohhhhhhh Gertje
Die teunske?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Wij gaan dalijk mijn gewonnen waardebon spenderen bij de leuke friterie hier
Alleen al om die naam zou ik er snackerij willen halenquote:
quote:
Tuut is zak jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen al om die naam zou ik er snackerij willen halen
Wat betekent die naam ook alweer? Het winkeltje van Teuntje? Het zakje van Teuntje?![]()
![]()
Klinkt lekker, maar mij te veel verschillende ingredienten..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)gne-van-jamie-oliver
Deze Bos, maar dan iets aangepast.
Mij lukt dat wel hoor. iig wel met spinazie. Met kip en gehakt heb ik idd meer moeite..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:50 schreef oh-oh het volgende:
1 portie lasagna maken is echt geen doen denk ik hoor. Ik maak altijd een schaal en dan hopla porties in de vriezert. Maar ik moet eerst weer es vriezerporties gaan eten want die zit echt tjokvol. Ik zag goulash, zuurvlees, ovenschotel, vegapasta en garnalencurry staan gisteren
Het was zaterdag nieuwe maan. Ik denk dat Sjon een van die honden is die daar sterk op reageert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Hier waait het nu pas , vanmorgen nog niet, ik heb geen idee wat er nu weer mis is op planeet Sjon. Zaterdagochtend heeft ie ook lopen klootviolen, zondag waren de nichtjes eerder op als de hond en maandagochtend heb ik er denk ik sowieso zelf doorheen geslapen![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Het was zaterdag nieuwe maan. Ik denk dat Sjon een van die honden is die daar sterk op reageert..
Ik heb er net een boekje voor gevondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben begonnen aan mn round robin boekje maar ik zoek nog een echt knutselproject voor erin.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb er net een boekje voor gevonden
Dan wil ik er wel eens hamblokjes of spekreepjes doorheen doen. Lasagne zelf heb ik nooit voor mezelf 1 vega portie gemaakt.De Caneloni vorige week was wel vega en die heb ik gewoon in 1 keer opgemaakt (ja afgezien van wat kleine restjes in de pan)...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan maak je m echt vega? Spinazie doe ik juist met kip of zalm dan weer.
Vega vind ik lastig om kleine portie te maken omdat ik er dan tig verschillende groentes voor koop.
Ik ben nu van de curry trouwens, ik had een geniale pot currypasta , van de Aldi nog wel, ik dacht dat het niks zou zijn, maar echt, ik kan er alle kanten mee op, met kip, garnalen, vega, gisteren had ik koolvis erin, en hij kan van heeeeeeel pittig tot redelijk. Echt dope shizzle!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |