Ulx + 1quote:
Ik wil het één keer zeggen.quote:
N00biedoobiedoo +1quote:
quote:I had a dream last night about you, my friend
I had a dream; I wanted to sleep next to plastic
I had a dream; I wanted to lick your knees
I had a dream; it was about nothing
Berkery + 1quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef Berkery het volgende:
Camper van Beethoven - Take the skinheads bowling
Welk nummer is dat?quote:is een van de meest opgenomen nummers van de twintigste eeuw. Sommige tellers staan al op meer dan 500 versies. De tekst is geschreven door Hy Zaret, de melodie door Alex North.
quote:heeft het record in handen als nummer dat het vaakst op nummer 1 stond in verschillende uitvoeringen in het Verenigd Koninkrijk, in totaal namelijk vier keer
quote:
Wat zijnquote:is an American hip hop group who released three albums in the 1990s before lead rapper
left to pursue his solo career again. The group's name is a reference to the H.G. Wells novel The Island of Dr. Moreau, a reference carried further by the naming of their 2011 tour "He Who Breaks the Law".
quote:The single's video (directed by Hype Williams) is shot entirely through a fisheye lens, with some parts being shot in slow motion so the end result appears sped up, something that becametrademark in later videos. The video opens with the song "Everything Remains Raw" and
rapping in a car while driving through New York. The video is also highly-acclaimed by many hip-hop fans as one of the most creative rap videos of all time.
quote:is an album recorded by IAM. The band became famous worldwide with this album, a classic in French hip-hop music. It was partly recorded in the USA, with some aesthetic influences brought by RZA, of the Wu-Tang Clan
Nee, de band is IAM. Dit album heeft zelfs een centraal hiphop topic hier gehad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef Blogman het volgende:
MC Solaar - Prose Combat ? Dat is iig mijn favoriete Franse hip-hop album.
goed genoeg, L'ecole du micro d'argentquote:
Weet niet hoe vaak ik het moet aangeven, maar ik hoor 2 punten te hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:19 schreef belsen het volgende:
* STAND TOT EN MET TOPIC 1244
[ afbeelding ]
1 n00biedoobiedoo 236 [ afbeelding ] 84
2 bartrid 166 [ afbeelding ] 40
3 pipster 103 [ afbeelding ] 42
4 Blogman 101 [ afbeelding ] 34
5 Ulx 97 [ afbeelding ] 23
6 ranja 94 [ afbeelding ] 25
7 MadMaster 80 [ afbeelding ] 38
8 WeezerButler 54 [ afbeelding ] 19
9 cafca 51 [ afbeelding ] 23
10 Mark 50 [ afbeelding ] 23
11 belsen 45 [ afbeelding ] 10
12 Bol_Wan 42 [ afbeelding ] 20
13 Gambolputty 39 [ afbeelding ] 12
14 Berkery 29 [ afbeelding ] 13
... methodmich 29 [ afbeelding ] 17
16 On 26 [ afbeelding ] 2
17 Burnett 24 [ afbeelding ] 8
18 tong80 20 [ afbeelding ] 12
19 ralfseltje 19 [ afbeelding ] 2
20 Arn0 18 [ afbeelding ] 3
21 Bosbeetle 17 [ afbeelding ] 1
22 Z 16 [ afbeelding ] 3
23 lubje25 14 [ afbeelding ] 1
24 TheSilentEnigma 13 [ afbeelding ] 3
25 BlueChicagoMoon 12 [ afbeelding ] 1
26 iggyinthehouse 11 [ afbeelding ] 2
... bigshadow 11 [ afbeelding ] 8
28 Homdeck 8 [ afbeelding ] 1
29 peaceman 5 [ afbeelding ] 1
... Gehenna 5 [ afbeelding ] 5
31 knars 4
... SpauldingPF 4 [ afbeelding ] 2
... Lonaa 4 [ afbeelding ] 2
34 MaJo 3
... timbob 3 [ afbeelding ] 1
... Da_Sandman 3 [ afbeelding ] 1
37 hulkmeister 2
... Yankee 2
... bukgeit 2
... robdriessen 2
... Miggelllll 2 [ afbeelding ] 2
... ErwinDikkie 2 [ afbeelding ] 2
43 Epii 1
... Unsub 1
... Sack_Blabbath 1
... Doc 1
... Spezza19 1 [ afbeelding ] 1
... Beregd 1 [ afbeelding ] 1
... Saind 1 [ afbeelding ] 1
... Emokid 1 [ afbeelding ] 1
... Robijn48 1 [ afbeelding ] 1
... ScottTracy 1 [ afbeelding ] 1
... Litpho 1 [ afbeelding ] 1
Ik heb een punt van je gezien, dat was hier: Fok! Muziek Trivia deel MCCXXXVIIquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet niet hoe vaak ik het moet aangeven, maar ik hoor 2 punten te hebben
De reden dat ik het op die manier meld is vanwege het feit dat ik dit al een maand of 4 probeer... maar steeds geen gehoor krijgquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb een punt van je gezien, dat was hier: Fok! Muziek Trivia deel MCCXXXVII
Geef maar een linkje waar het andere punt staat en ik vraag me eigelijk af waarom ik inga op deze vraag als hij op deze manier gesteld wordt...
Thanks for all the counting, Belsen ! Alkmaar on the up !quote:* STAND TOT EN MET TOPIC 1244
Je hebt ook door dat dat een punt van vorig jaar is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:56 schreef Spezza19 het volgende:
Oh ja, en hier is puntje 2
Fok! Muziek Trivia deel MCLXXXV
Best leuk ! En aardig in de lijn van MC Solaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
goed genoeg, L'ecole du micro d'argent
cafca +1
Geweldig grappige tekst:
Yup ook uit Marseille meen ik. Ik vind zowiezo hiphop in het Frans altijd wel lekker klinken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef Blogman het volgende:
[..]
Best leuk ! En aardig in de lijn van MC Solaar.
Via Hold you head up kom ik op Argent, maar da's een band toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Kom op jongens, laat je hoofd niet hangen! Dit is een redelijk eenvoudige vervolgvraag.
Mjah, goed genoeg. Dit is Rod Argent, de voorman van die band. (En toetsenist van the Zombies, schrijver van She's not there...)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:51 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Via Hold you head up kom ik op Argent, maar da's een band toch?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef bigshadow het volgende:
Reckoning song van Asaf Avidan! One day we'll be old!
quote:He walks away,
The sun goes down,
He takes the day but I’m grown,
And in this grey, in this blue shade,
Altijd gedacht dat dat nummer maar een regel tekst had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:00 schreef bigshadow het volgende:
Reckoning song van Asaf Avidan! One day we'll be old!
Welk nummer?quote:De regen verpest een middag in maart,
Tenminste dat had ze gedacht.
Maar ik heb in mijn hoofd nog wat zonlicht bewaard,
Dus ik ben de laatste die lacht.
Met zonder jas stap ik naar buiten.
Begin ik mijn tocht vol goeie moed.
Ik moet me inhouden niet te gaan fluiten.
Zo loop ik de zon tegemoet.
Misschien moet FOK! ook even een 'vind ik leuk' knop krijgen, anders gaan de topics zo snel.quote:
quote:
Hopelijk niet te veel Nederlandse meuk de 28e, das niet mijn ding, geen idee dus.quote:
Wel mijn ding.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef pipster het volgende:
[..]
Hopelijk niet te veel Nederlandse meuk de 28e, das niet mijn ding, geen idee dus.
In de categorie helaasch, ook dit komt mij niet bekend voor.quote:Sorry pipster, nog een stukje Nederlandstalig, maar misschien is deze wel in jouw straatje:
De Div?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee iets meer Cult.
Delftse band, die het later ook in het Engels geprobeerd hebben.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Misschien moet FOK! ook even een 'vind ik leuk' knop krijgen, anders gaan de topics zo snel.
Krèkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef WeezerButler het volgende:
She's sells sanctuary
Love removal machine
Edie (ciao baby)
Daar heb ik een paar topics geleden nog een balletje over opgegooid zonder enige reactie, dus ik denk niet dat daar veel animo voor is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:23 schreef Mark het volgende:
Wordt 1250 trouwens een jubileum-topic of is dat te kort dag?
quote:is een gospelduo uit de Verenigde Staten, bestaande uit de zussen Erica Monique Atkins (Inglewood, Californië, 29 april 1972) en Trecina "Tina" Evette Atkins (Inlgewood, Californië, 1 mei 1974). In 2000 kreeg het duo internationale bekendheid vanwege de single "Shackles (Praise you)".
Stiekem toch een vervolgvraagquote:
quote:Waar haar schip verscheen was het erg gauw knokken
En niemand ontsnapte levend aan 't gevecht
Beloningen konden op 't laatst geen mens meer lokken
Want iederen was aan 't leven meer gehecht
Sorry, was even in slaap gevallen..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mary Hopkin
Mary J Blige
Mary MacGregor
Hoewel ik lang niet meer zo actief ben als een paar jaar terug (ik kijk nog wel dagelijks mee hoor!), zou ik het persoonlijk wel jammer vinden om zo'n mijlpaal ongemerkt voorbij te laten gaan.....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar topics geleden nog een balletje over opgegooid zonder enige reactie, dus ik denk niet dat daar veel animo voor is.
Bovendien hebben we nu al 'raad de plaat', 'raad de hoes' en net nieuw de 'puzzel'...
ranja +1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef ranja het volgende:
Patrick Swayze
Don Johnson
John Travolta
Telly Savalas
David Hasselhoff
quote:In m'n kamer hangt
Zijn foto aan de wand
Elke keer als ik er langs moet gaan
Kijkt hij me lachend aan
Waardoor mijn hart steeds sneller gaat slaan
Berkery +1quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Berkery het volgende:
Sandy - Ik ben verliefd op John Travolta?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit is nog eens een tekstBlöf eat your heart out...
quote:was een band die bestond uit
, gitarist Reeves Gabrels, bassist Tony Sales en drummer Hunt Sales. De band was actief tussen 1988 en 1992 en werd uiteindelijk geen commercieel succes. De band ontstond als een reactie van
op de tegenvallende kritieken op het album
en zijn wens om weer muziek te maken voor zichzelf en niet voor de massa.
Wie?quote:The band formed in 1976 in Dublin, and consisted of Phil Chevron (later of the Pogues), Pete Holidai, Steve Rapid (Steve Averill), Jimmy Crashe and Mark Megaray. They were one of the earliest punk rock bands. They signed to Chiswick Records in 1977 and released two albums, TV Tube Heart in 1977 and Ghostown in 1979, the latter of which featured "Faithful Departed" and was produced by Tony Visconti. "Television Screen" featured on the Long Shots, Dead Certs And Odds On Favourites (Chiswick Chartbusters Volume Two) sampler Compilation album (1978: Chiswick).
Valt nog niet mee, zo'n radiator-vervolgvraag..quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt nog niet mee, zo'n radiator-vervolgvraag..
Ik ken 1 cover de Pixies.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:24 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]voor de echte pixies fan
Ik ken naast eerdergenoemde nog een Cohen, Jesus & Mary Chain en uiteraard een Surftones-cover van ze.quote:
Checkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken naast eerdergenoemde nog een Cohen, Jesus & Mary Chain en uiteraard een Surftones-cover van ze.
Oja, Cecilia Ann, tuurlijk, die ken ik ook. En vaag weet ik nog iets van een cover van Leonard Cohen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken naast eerdergenoemde nog een Cohen, Jesus & Mary Chain en uiteraard een Surftones-cover van ze.
I'm your fan tribute. Fijne plaat, met daarop John Cale die Hallelujah in het arrangement speelt dat Jeff Buckley later weer gebruikt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef belsen het volgende:
[..]
Oja, Cecilia Ann, tuurlijk, die ken ik ook. En vaag weet ik nog iets van een cover van Leonard Cohen.
warmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze doen me heel Italiaans aan.
Wiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:33 schreef WeezerButler het volgende:
hint ; inspiratie RDP van Rob Driessen
heb er nog 1 voor je ....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:33 schreef WeezerButler het volgende:
hint ; inspiratie RDP van Rob Driessen
lois lanequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
Wie?
[ [url=
http://s.discogss.com/image/A-150-73291-1086362759.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:were a German Eurodance group. They are best known for their 1997 song, "Oh La La La"
Ook opgezocht en ook nooit van gehoord.quote:
Ik heb die single wel eens bij FRS in de uitverkoopbak zien staanquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:27 schreef pipster het volgende:
Ah gelukkig, dan gaat het toch nog goed met je
wie/wat isquote:werd opgericht in 1981 in Aarschot door Daniel Bresanutti en Dirk Bergen. Hun eerste single was Principles. Patrick Codenys en Jean-Luc De Meyer van de groep Under Viewer kwamen erbij in 1982.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:19 schreef ranja het volgende:
jaren 90 houseplaatje toch, of denk ik aan iets anders?
nou, die is wel veranderd zeg...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alvast een gok op René van der Gijp
Super! nbdbd +1quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eva Simons is haar Raffish-tijd?
quote:
methodmich + 1quote:
quote:Ze begint te huilen.likt haar tranen weg.
beantwoord dit tedere gebaar en even laten zitten de twee te muilen dat het klettert.
HUMO Hela! Hela! Geen lesbo gelebber tijdens mijn interview., hou je manieren en vertel ons wat meer over jezelf.
In het vierde leerjaar had ik al dikke tetten en in het zesde leerjaar had ik al haar op mijn natte pruim. Sindsdien is mijn leven een fluitje van een cent geweest.
HUMO Een biografie die kan tellen., hoe zit het met jou?
(
, de geblondeerde dwerg – nvdr) Ik lag al te zingen in mijn wieg. Nog steeds, eigenlijk. Ik heb altijd gezongen. Ik was een geboren zangeres. Zingen dat ik deed! Zingen is mijn lust en mijn leven! Een dag zonder zingen is als een etmaal zonder gezang. Als ik niet zing voel ik me niet lekker. Omdat ik me de hele tijd lekker voel, zing ik enorm veel. Geef mij een lied en ik zing het. Ik word dan ook niet alleen
genoemd maar ook Sing
. Het zat bij ons in de familie. Mijn moeder,
Mom zong ook de hele tijd en mijn grootmoeder,
Old Sod, eveneens. Zelfs mijn vader,
Alcoholic Bastard, zong wel eens een lied, te weten (ze barst in zingen uit) YOU’LL NEEEEVER WAAAAAALK ALOOOOOOONE! Ach, wat zou een mens zijn zonder nu en dan eens te zingen?
HUMO Een stuk minder irritant. Hoe dan ook, dank je wel,.
, het is aan jou.
(
, die knappe met de lange benen – nvdr) Ik ben knap en ik heb lange benen. Volgens mij heb je niet meer nodig. Ik ben wel enorm dom. Stel mij een eenvoudige vraag en de kans is groot dat ik haar niet kan… hoe heet het… eh… dat ik haar niet kan… verdomme toch…
HUMO beantwoorden?
Dat is het! Beantwoorden! Moeilijke woorden zijn niet aan mij… aan mij…
HUMO besteed?
besteed? Wat wil dat zeggen?
HUMO Laat maar. Heb je verder nog iets aan onze lezers te melden?
(trots) Mijn lief speelt bij Manchester… eh… dinges…
HUMO United?
Het zou goed kunnen. We praten niet zoveel over zijn werk. Over het mijne ook niet. We praten eerlijk gezegd heel weinig. Bijna nooit. Geen woord zegt hij tegen mij, de smeerlap! `Als ik een woord zeg, begrijp je het toch niet,’ zegt hij. Wat hij daarmee bedoeld weet ik niet. Spijtig hè? Voor één keer dat hij iets zegt, weet ik niet waar hij het over heeft. Maar ik hou heel veel van hem. Want hij is heel rijk. En knap. En hij heeft hele lange benen. En een hele dure… hoe heet het… zoiets met carburatoren, contactpunten, een hoofdremcilinder, een cardanas, een nokkenas, een differentieel, een kruiskoppeling, een katalysator, en een gangwissel … ik zou het duizend keer zeggen… hoe het dat ook weer…?
HUMO Een auto?
Precies!! (Ze straalt)
Blogman + 1quote:
Wat van wie ?quote:I could be happy
the rest of my life
With
neil young, cinnamon girl?quote:
Yep. Neil Young was in love with Baby Spice, denk ik/quote:
Bartrid +1quote:
quote:Last night I killed my lady
I caught her screwing around
With every guy in town
Last night I killed my lady
I caught her screwing around
All over this town
hey pete, ook van type oquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:29 schreef bartrid het volgende:
Yup, toffe versie. Deze ook, wat is het origineel?
[..]
En het origineel is dan natuurlijk?quote:
En dat was inderdaad de vraag, sorry ErwinDikkiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:36 schreef cafca het volgende:
Volgens mij is het origineel Hey Joe, van.... Joe nogwat. Of Jimi Hendrix. Of Willy Deville
origineel iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
En het origineel is dan natuurlijk?
ach eigen schuld, was even te laat, ik was aan het dubben wie de originele artiest wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
En dat was inderdaad de vraag, sorry ErwinDikkie
cafca +1
Ik ken alleen de versie van Matthew Sweet & Susanna Hoffs, die is wel goed.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
noem een band die cinnamon girl gecoverd heeft
kanye westquote:
Welke band?quote:
quote:is a Southern rock/blues band from Hernando, Mississippi, founded in 1996. The band is composed of brothers Luther Dickinson (guitar, vocals) and Cody Dickinson (drums, keyboards, electric washboard), and Chris Chew (electric bass guitar). In addition to the guitar, Dickinson also plays a cigar box guitar called the "lowebow." Duwayne Burnside, who formerly played second guitar in the band, is a son of R. L. Burnside (who also played on some of the band's tracks).
Opgezocht, da's goed.quote:
Iets van Jeff Buckley, omdat hij graag mocht zwemmen in de Mississippi?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:09 schreef WeezerButler het volgende:
tekstflard; wat van wie ?
One likes to believe in the freedom of music,
But glittering prizes and endless compromises
Shatter the illusion of integrity.
Rush?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:38 schreef bartrid het volgende:
Die mag iemand anders doen, ik heb helemaal niks met Rush en ken er zeer weinig van.
Rush is geen metal imho, bij Canadese cultmetalbands denk ik aan Voivodquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:52 schreef WeezerButler het volgende:
Nee, in mijn vraag zit er geen geplande Mississippi ConXsie. Land van herkomst ligt noordelijker.
Metal Mark kom er maar in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |