![0uDds.jpg]()
Veertig fragmenten van veertig liedjes, van veertig bands/artiesten die even de tekst kwijt zijn, en aan jou de taak om de plalalalaten te raden.
Wat is de bedoedoedoedoeling?- Je download de zip met de samples erin.
- Per sample raad/weet je de titel en artiest.
- Als je denkt dat je ze allemaal hebt die je weet, dan stuur je ze in.
De regels:- Per juiste titel krijg je een punt, per goede artiest/band een punt. Er zijn dus 80 punten te verdienen.
- Maak van je inzending altijd een lijst van 1 tot 40, wat je niet weet kun je dan open laten.
- Je mag je lijst meerdere keren insturen, maar bij voorkeur altijd compleet. Markeer bij elke inzending nanananana je eerste alle wijzigingen om het leven van de jury wat minder moeilijk te maken

- Sluiting: Zaterdag 27 oktober om 23:59 uur.
- Plaats geen antwoorden in dit of ander topics
- Plaats ook geen hints over bepaalde nummers of artiesten
- Stuur je lijst met antwoorden naar
mij via PM!
Wat heb ik nodig?- Iets wat mp3-files kan afspelen!
(mediaplayer/winamp/musicmatch jukebox/etc)
- Een gemiddelde muziekkennis
Klik hier om de zip te downloaden Nu zonder rare popups. Hopelijk.
Tot slot nog enkele opmerkingen:- Wees niet getreurd als je ze niet allemaal weet, doe gewoon mee, het is immers voor de lol
- Het is toegestaan om samen te werken met een ander lid van dit forum, maar stuur dan wel samen in, anders is het niet eerlijk tegenover de rest!
- Geen Google, YouTube, Shazam en Soundhound.
- Je eigen collectie raadplegen is wat mij betreft niet écht verboden, maar er is wel een grens die jullie best zelf kunnen bepalen denk ik (alles afspeuren naar die ene titel is natuurlijk flauw....).
- Ik probeer zo vaak mogelijk een tussenstand te plaatsen
Test je eigen muziekkennis en muziekherkenning , daar is het topic voor, niet wie de beste software heeft.
Verder nog iets?Neehoor, veel succes en la-la-laat maar komen die lijstjes.
[ Bericht 2% gewijzigd door robdriessen op 15-10-2012 09:19:26 ]
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017