Alternatieve link (7 dagen geldig....) Klikkerdeklikquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:02 schreef Kadafi het volgende:
Ik heb problemen bij het laden van de pagina, Rob.
"Firefox kan geen verbinding maken met de server op www32.zippyshare.com."
Als het goed is, is de file op de achtergrond automatisch gedownload. Zo niet:quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:29 schreef timbob het volgende:
Ik wilde mee gaan doen en het zipje downloaden, maar toen commandeerde een vrouw ineens dat ik haar uit moest kleden...
rare website.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:08 schreef robdriessen het volgende:
Alternatieve link (7 dagen geldig....) Klikkerdeklik
Had ik ook. Had de grootste moeite om uit te leggen dat ik een muziekquiz deed, en geen strippoker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:29 schreef timbob het volgende:
Ik wilde mee gaan doen en het zipje downloaden, maar toen commandeerde een vrouw ineens dat ik haar uit moest kleden...
rare website.
Unzippyshare?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:29 schreef timbob het volgende:
rare website.
Niet jouw muziek, he? ;-)quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh ken er redelijk wat maar wat een verschrikkelijke lijst om naar te luisteren. Ik denk niet dat ik het geduld op kan brengen om het nog een keer te luisteren dus denk ik dat ik niks instuur. Ik schat de lijst ook zo in dat noobie er 80 uit 80 kan halen nog een reden om niet mee te doensorry robdriessen.
quote:
Alleen bak jij er nog geen bruin brood van.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:59 schreef Doli het volgende:
Via een vriend kom ik bij FOK en RDP, erg leuk!
Deze keer stuur ik gezellig samen met hem in, maar de volgende editie ga ik eens kijken wat ik er zelf van bak!
Anders laat je BosFrollie deze keer de honneurs waarnemen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik ga het wel proberen
gewoon even op de tanden bijten.
nu welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:14 schreef robdriessen het volgende:
Heeft al iemand gezien wat ik met het plaatje in de OP heb uitgevreten?
Nou nou, ik heb toch wel wat toe kunnen voegen aan je lijstjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:10 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Alleen bak jij er nog geen bruin brood van.
Ik stuur 'm dit keer samen met Doli in.
Nou vooruit dan, jij mag even bovenaan staan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:53 schreef froebelmeister het volgende:
je hebt er weer een druppel bij.
Zulke dingen hoor je niet toe te geven, man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:34 schreef belsen het volgende:
En ik kom nog steeds niet op nummer 40, hoewel ik hem waarschijnlijk gewoon hier ergens in mijn collectie heb...
Dat is een leuke binnenkomer!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef robdriessen het volgende:
Well, that escalated quickly...
[ afbeelding ]
01 Team "Kadafi & Doli"
02 Belsen
03 Froebelmeister
04 Gambolputty
05 WickedTunes
06 ranja
07 Blogman
quote:
Ja, dat mag wel als ik op basis van al mijn verbeteringen ineens weer op 1 sta...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef robdriessen het volgende:
De onderlinge verschillen zijn zeer klein, mag ik wel zeggen.
Check. 1 der komende dagen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:52 schreef robdriessen het volgende:
Er worden nog inzendingen verwacht van n00bie. Het is maar dat je het weet!
Ja, dit is naar aanleiding van je tweede poging. Anders had je nu op plek 13 gestaanquote:
Aha, check !quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, dit is naar aanleiding van je tweede poging. Anders had je nu op plek 13 gestaan
Weet ik, maar om me daar nu helemaal om te diskwalificeren is wel erg streng vind ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef robdriessen het volgende:
Algemene opmerking (ik herhaal het nog maar een keer): probeer niet alleen je lege plekken/puntjesvandetong op te vullen, maar ga ook je antwoorden nog eens kritisch na. Er zitten nog de nodige fouten in de inzendingen.
Aangepast en excuus. Notepad is voor mij te hoog gegrepen qua softwarequote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet ik, maar om me daar nu helemaal om te diskwalificeren is wel erg streng vind ik
Troost je, uit mijn hoofd is n00bie de enige die nr 40 heeft geraden. Dus dat is geen schandequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef WeezerButler het volgende:
Zal nog ff 2 verbeterpuntjes insturen. Maar de maximale score ga ik zeker niet halen ....
De quote "• Fragment 40 Arghhhhh" is idd van mijquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Troost je, uit mijn hoofd is n00bie de enige die nr 40 heeft geraden. Dus dat is geen schande
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben trots op zoveel inzendingen, hopelijk hebben jullie net zo veel lol gehad aan het oplossen als ik aan het maken van deze RdP. Graag tot een volgende editie!
[ Bericht 0% gewijzigd door robdriessen op 28-10-2012 19:48:59 ]Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Was sweet like chocolate dan het reclameliedje? Die ken ik van TMF hitzone 7, de eerste cd die ik ooit kocht en uiteraard plat heb gedraaidquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:43 schreef ranja het volgende:
Oja, Wilson Picket. Oja, Pizza. Zal bij Sweet Like Chocolate toch in de buurt... dat reclameliedje had ik nooit geraden.
#39quote:Op zondag 28 oktober 2012 02:01 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Was sweet like chocolate dan het reclameliedje? Die ken ik van TMF hitzone 7, de eerste cd die ik ooit kocht en uiteraard plat heb gedraaid.
Aarrgh!quote:23 Tony Christie - Is This The Way To Amarillo
Behoorlijk streng, volgens mij. Maar bij zulke hoge scores mag dat ook wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:19 schreef Gehenna het volgende:
Ook wel wat schrijffoutjes volgens mij, maar ik weet niet hoe streng daar op gelet wordt
Mijn nederige excuses, die is er tussendoor geglipt. Nu gedeelde vierde plaats!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:54 schreef froebelmeister het volgende:
Of mijn 2e inzending is niet meegeteld.
Ben druk aan 't knippen, wordt waarschijnlijk in het weekend online gezet..even geduld nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Kadafi het volgende:
Gambolputty, kom maar op met de 23e editie
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ben druk aan 't knippen, wordt waarschijnlijk in het weekend online gezet..even geduld nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |