![157kui8.jpg]()
![Haargitaar.jpg]()
Doe je haar met een gitaar, ofwel vijftig gitaarintro's, en aan jou de taak om de nummers te raden.
Moeilijk? Welnee. Bijna alle nummers hebben in de Top 40 gestaan. Alleen heb ik om niemand te bevoordelen de 60's, 70's, 80's, 90' en 00's evenrdelig verdeeld over de fragmenten.
Wat is de bedoeling?- Je download de zip met de fragmenten erin.
- Per nummer raad/weet je de titel en artiest.
- Je stuurt je antwoorden in
via PMDe regels:- Per juiste titel krijg je een punt, per goede artiest/band een punt. Er zijn dus 100 punten te verdienen.
- Maak van je inzending altijd een lijst van 1 tot 50, wat je niet weet kun je dan open laten.
- Je mag meer keren insturen, maar dan wel altijd compleet.
- Sluiting: Zaterdag 18 november om 23:59 uur.
- Plaats geen antwoorden in dit of ander topics.
- Plaats ook geen hints over bepaalde nummers of artiesten.
- Stuur je lijst met antwoorden naar
mij via PM!
Wat heb ik nodig?- Iets waarmee je mp3-files kan afspelen, b.v. de computer waarop je dit leest.
- Een gemiddelde muziekkennis.
Klik hier om de zip te downloaden.
Tot slot nog enkele opmerkingen:- Treur als je ze niet allemaal weet, doe gewoon mee, het is immers voor de lol want winnen van n00biedoobiedoo of Weezerbutler doe je toch niet.
- Het is toegestaan om samen te werken met je opa/vader/buurman of een lid van dit forum (behalve n00biedoobiedoo en Weezerbutler), maar stuur dan wel samen in, anders is het niet eerlijk tegenover de rest!
- Gebruik geen Google, YouTube, Shazam of Soundhound. Het valt op als je hoger scoort dan n00biedoobiedoo of Weezerbutler.
- Je eigen collectie raadplegen is wat mij betreft echt niet verboden (wel voor n00biedoobiedoo en Weezerbutler).
- Ik zal wanneer ik zin heb een tussenstand plaatsen waarbij n00biedoobiedoo of Weezerbutler op 1 staat.
Test je eigen muziekkennis en muziekherkenning , daar is het topic voor, niet wie het beste met Shazam overweg kan.
Verder nog iets?Nee. Dan had ik het wel eerder gemeld.