Hmm. Tegenstrijdige belangen enzo.quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef cafca het volgende:
Is het toegestaan om deel te nemen met je volledige nationale popquiz-team?
Wilde ff de regels bekijken of dat idd mag van Gambolputty;quote:Op donderdag 1 november 2012 14:00 schreef cafca het volgende:
Is het toegestaan om deel te nemen met je volledige nationale popquiz-team?
Ik wilde ca. 10 nummers per decennium vanaf de 60's, vandaar. Overigens zitten er ook iets van 7 albumtracks tussen die nooit in de top 40 hebben gestaan (meeste wel van bekende albums/bands).quote:
Nee man, 42!quote:
Blogman gaat voor de 1e plaats in de categorie "Artiest goed, nummer fout"quote:
Inmiddels weet ik de titel wel, hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:38 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Blogman gaat voor de 1e plaats in de categorie "Artiest goed, nummer fout"
Zeg maar "Wonderwall-moment" van de Fok! Steady Crew bij de nationale popquiz.
Ja, Don't look Back in Angerquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:45 schreef Blogman het volgende:
[..]
Inmiddels weet ik de titel wel, hoor.
quote:
check *WeezerButler start iTunes en Word op*quote:Op vrijdag 2 november 2012 12:17 schreef robdriessen het volgende:
n00bie en Weezer moeten hun lijstje insturen, zodat we eindelijk eens een tussenstand krijgen.
quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:58 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
check *WeezerButler start iTunes en Word op*
quote:Op dinsdag 6 november 2012 09:18 schreef Gambolputty het volgende:
Tussenstand
1. Weezerbutler
2 t/m 10: de rest.
Zal vandaag of morgen wat plaatsen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:43 schreef Trashcanman het volgende:
Ben benieuwd wat de tussenstand is.
Ik heb deze regel herhaaldelijk aan mijn laars gelapt, dat mag wel toch? Ik begrijp het idee erachter niet.quote:De regels:
- Maak van je inzending altijd een lijst van 1 tot 50, wat je niet weet kun je dan open laten.
Lijkt me toch een stuk makkelijker voor degene die het allemaal moet nakijken als er gewoon een lijst staat van 1 t/m 50/40.quote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik heb deze regel herhaaldelijk aan mijn laars gelapt, dat mag wel toch? Ik begrijp het idee erachter niet.
Kijkt idd wat makkelijker na, ik moet nu lege regels invoeren.quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Lijkt me toch een stuk makkelijker voor degene die het allemaal moet nakijken als er gewoon een lijst staat van 1 t/m 50/40.
Sluiting: Zaterdag 18 november om 23:59 uur.
Dit staat er trouwens in de regels, maar de 18de is zondag![]()
Dusssss, is het zaterdag de 17de of zondag de 18de?!
Toch nog even mijn stinkende best doen om in de bovenste helft te komen.quote:Op maandag 12 november 2012 08:44 schreef Gambolputty het volgende:
En zoals beloofd een tussenstand, vooral het middenveld zit dicht op elkaar:
1 Weezerbutler
2 Berkery
3 Robdriessen
4 BosBeetle
5 Modus
6 Kadafi - Doli
7 Belsen
8 Froebelmeister
9 Trashcanman
10 Ranja
11 Cafca
12 Blogman
13 Tim
Ik begrijp niet helemaal hoe jullie nakijken (waarschijnlijk niet handmatig oogmatig), maar ik zal voortaan weer een volledige lijst inleveren, mijn excuses.quote:Op maandag 12 november 2012 08:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Kijkt idd wat makkelijker na, ik moet nu lege regels invoeren.
En we maken er maar zondag de 18e van. Scherp.
quote:Op maandag 12 november 2012 08:44 schreef Gambolputty het volgende:
En zoals beloofd een tussenstand, vooral het middenveld zit dicht op elkaar:
1 Weezerbutler
2 Berkery
3 Robdriessen
4 BosBeetle
5 Modus
6 Kadafi - Doli
7 Belsen
8 Froebelmeister
9 Trashcanman
10 Ranja
11 Cafca
12 Blogman
13 Tim
Je zit er precies 1 punt vanafquote:Op maandag 12 november 2012 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zoals altijd net naast het podium
quote:Op dinsdag 13 november 2012 07:19 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Je zit er precies 1 punt vanafen er is ruimte voor verbetering
nou ja, ik weet niet precies waarom dat er bij staatquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:21 schreef Kadafi het volgende:
zo kerstig is m'n editie niet, maar van mij mag er iemand voorgaan
Ik begon er zelf mee, maar dat was meer een inschatting van 'oh dan is mijn editie met kerst'. Ik heb een hekel aan kerstliedjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
nou ja, ik weet niet precies waarom dat er bij staatwordt steeds meegekopieerd.
Ah. Mijnes duurt nog wel even voordat ie klaar isquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:09 schreef ranja het volgende:
Maaklijst gekopieerd van het vorige topic:
1. Gambolputty
2. AllesWatWas
3. Kadafi, met de kersteditie
4. OMG met de oliebolleneditie
5. Trashcanman
6. tim.
7. On
8.Bosbeetle
9. timbob
10. ranja
voor de kersteditie is het misschien nog wat vroeg... misschien kan tim. of timbob even voor gaan?
Ja, heb het nummer ook even opgezet. Is idd niet vreemd dat je SL & G kwam.quote:Op maandag 19 november 2012 09:09 schreef WeezerButler het volgende:
Jeezus, dacht dat fragment nr8 Sad Lovers & Giants was. Exact hetzelfde gitaarloopje
Scherpquote:Op maandag 19 november 2012 09:46 schreef Modus het volgende:
032. Monaco - What Do You Want From Me
is volgens mij trouwens een basintro, geen gitaar..
Yep, is meegenomen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:21 schreef Blogman het volgende:
Heb je mijn laatste inzending meegenomen in je telling, Gambolputty ?
Volgens mij is het een basgitaarquote:Op maandag 19 november 2012 09:46 schreef Modus het volgende:
032. Monaco - What Do You Want From Me
is volgens mij trouwens een basintro, geen gitaar..
Bij een snelle telling kom ik met jouw antwoorden net over de 40? Ik zal thuis nog eens kijken.quote:
Sorry, niks gezegd..quote:Op maandag 19 november 2012 11:28 schreef Blogman het volgende:
[..]
Bij een snelle telling kom ik met jouw antwoorden net over de 40? Ik zal thuis nog eens kijken.
Om die reden hadden wij het er eerst ook niet in staanquote:Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef cafca het volgende:
Enne....Keane, da's toch die band zonder gitaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |