Ja, dit is naar aanleiding van je tweede poging. Anders had je nu op plek 13 gestaanquote:
Aha, check !quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, dit is naar aanleiding van je tweede poging. Anders had je nu op plek 13 gestaan
Weet ik, maar om me daar nu helemaal om te diskwalificeren is wel erg streng vind ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:40 schreef robdriessen het volgende:
Algemene opmerking (ik herhaal het nog maar een keer): probeer niet alleen je lege plekken/puntjesvandetong op te vullen, maar ga ook je antwoorden nog eens kritisch na. Er zitten nog de nodige fouten in de inzendingen.
Aangepast en excuus. Notepad is voor mij te hoog gegrepen qua softwarequote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet ik, maar om me daar nu helemaal om te diskwalificeren is wel erg streng vind ik
Troost je, uit mijn hoofd is n00bie de enige die nr 40 heeft geraden. Dus dat is geen schandequote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:36 schreef WeezerButler het volgende:
Zal nog ff 2 verbeterpuntjes insturen. Maar de maximale score ga ik zeker niet halen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |