Als het goed is wel...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef Blogman het volgende:
Je had ook niet alle (ex-) leden genoemd, toch ?
... nog ff dubbel-check gedaan: alleen Leon Klaasse mist nog. Als het NU niet meteen geraden word....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Als het goed is wel...nou maar hopen dat er niet 1 of 2 doorheen geglipt zijn anyway, de sleutelfiguren staan er zeker tussen.
Zekers. "Bekend" van het origineel van de Herman Brood-kraker Still Believe. Goeie band.quote:
Dit lijkt me goed. Ook nog: Neva, onkjoe, thaleia, Charmain.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef belsen het volgende:
TheSilentEnigma
Jane
Diaan_79
Majo
Friekin_
Rottdog (als foutje, omdat iemand fout was ingelogd)
Oja.quote:
quote:
En nu zitten ze al aan hun 16e deel.quote:Op zondag 10 juni 2001 05:36 schreef tong80 het volgende:
Wat een walgelijke band is het eigenlijk. Ik zit nu naar Rockpalast te kijken, en hetzelfde truukje van de gekwelde mens passeert de revue.
Ze hebben ooit 2 geweldige nummers opgenomen. Maar ja toen was de inspiratie op. Wat moet je dan ? Dan ga je de gekwelde jongeman uithangen. En vooral heel erg moeilijk kijken, en de nummers moeten ook lang duren, en veel echo's op de gitaren, en de stroboscopen moeten we ook niet vergeten. En zo verantwoord, en zo intellectueel, en vooral zo media bewust. Kom op pubers !! trap in deze val !!
Wat een creeps zijn het eigenlijk.
Vragen over tongquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:37 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
vragen die relevant zijn please....
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Burnett het volgende:
[..]
Het inlogkanon van Fok!
klikt u even op de top500 op de onderste grijze balk
Ik sta bovenaan je lijstje!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef belsen het volgende:
TheSilentEnigma
Jane
Diaan_79
Majo
Friekin_
Rottdog (als foutje, omdat iemand fout was ingelogd)
quote:
Doen we niet meer aan punten uitdelen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Van Enigma. Uit respect voor TSE.
En van harte gefeliciteerd met je dochter natuurlijk
quote:is a novelty song by the British parody/satire comedy TV programme
. The nonsensical lyrics were written by Rob Grant and Doug Naylor; the music was written by Philip Pope, who also produced the song.
The song was a parody of summer holiday disco songs such as "Agadoo" and "Do the Conga", which were in vogue during the mid 1980s. The song made specific reference to the group Black Lace, who performed those songs ("those two wet gits with the girly curly hair").
Berkery heeft een dochtertje? Van harte!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:56 schreef Gambolputty het volgende:
Vandaag precies 7 jaarquote:
** kuch **quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doen we niet meer aan punten uitdelen?
Peter Sellers?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:22 schreef Mark het volgende:
Ik heb ooit bij de bieb een volledige plaat van Spitting Image geleend (en op tape gezet, zoals je dat toen deed). Vreemd genoeg blijven sommige dingen je daar van bij
Wie brengt op de hierboven staande plaat een bekende praat-cover van de Beatles?
Met A Hard Days Nightquote:
Eigenlijk A Hard Rain's A-Gonna Fall, maar ik knies geen oren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:42 schreef MadMaster het volgende:
A Hard Rain Gonna Fall - Bob Dylan/Bryan ferry
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:12 schreef schaap001 het volgende:
Dat lijkt mij (de oud geworden) Nick Lowe
Zeker!quote:
Ik bij een concert de man heeft best wel veel goede nummers ook de nieuwe plaat is erg leuk eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Mark het volgende:
Heb het ook gezien, heel verhaal over The Worker
Creatiefquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef Homdeck het volgende:
Neil Diamond - Sweet Caroline
Velvet Underground - Sweet Jane
Ram Jam - Black Betty
Doe Maar - Belle Helene
Fleetwood Mac - Little Lies
Ach Dick Kok heeft daar denk ik meer problemen meequote:
Mark +1quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:29 schreef Mark het volgende:
Les Humphrey Singers - Mexico
Zangeres zonder naam - Mexico
Het Goede Doel - Belgie
Ruud Gullit & Revelation Time - South Africa
Van Halen - Panama
Spinal Tap - America
Volgens mij synoniem voor de USA. Ik verbaars me er soms wel over maar iedereen gebruikt het te pas en te onpas bv in sport (wedstrijd duitsland - amerika e.d.)quote:
LL Cool Jquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef Mark het volgende:
CambodiaDie had ik (en ranja zeker
toch wel moeten hebben. Holiday in Cambodia kwam wel ff langs, maar regio vrij snel weer verlaten
Welke muzikant speelt in NCIS LA een hoofdrol?
Maar natuurlijkquote:
quote:
Ja, nu ik niet meer fanatiek trivia volg durf je wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:21 schreef belsen het volgende:
En Sack natuurlijk.
Dat is ook net een wijf.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Super Notorious Outrageous Whiteboy
quote:war eine deutsche Pop- und Soulband. Sie wurde von dem Sänger Achim Degen und dem Gitarristen Markus Tiedemann in Frankenthal gegründet. Beide treten heute mit einer neuen Band unter dem Namen Cole auf.
Hier auch.quote:
Shit.quote:
Keine Anus = Auch kein shit, jaquote:
Du verstehtst esquote:
Modern Talking = Dieter Bohlen en Thomas Anders, bruin verbrand met naam van echtgenote om z'n nek aan een ketting (maar dat vraagt nooit iemand...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef ranja het volgende:
duitse pop/soul... zijn die 2 mannen de enige bandleden?
zat al aan Modern Talking te denken maar die wil ik echt geen soul noemen en volgens mij heet er wel eentje Markus maar die ander geen Achim.
Bijgewerkt tot?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:54 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
1 n00biedoobiedoo 268 [ afbeelding ] 4
2 ranja 158 [ afbeelding ] 3
3 MadMaster 126 [ afbeelding ] 2
4 cafca 102 [ afbeelding ] 1
5 bartrid 80 [ afbeelding ] 2
6 belsen 73 [ afbeelding ] 5
7 Blogman 68 [ afbeelding ] 2
8 BlueChicagoMoon 60
9 bukgeit 49
10 pipster 47 [ afbeelding ] 3
11 Burnett 46 [ afbeelding ] 3
12 iggyinthehouse 40
13 WeezerButler 36
14 Mark 30
15 Norrage 29
... Z 29 [ afbeelding ] 1
17 Beregd 28
18 Bol_Wan 21
19 brabo74 19
... Grobbel 19
... Bosbeetle 19
... Berkery 19 [ afbeelding ] 1
23 De_Rikster 18
... methodmich 18
... Felagund 18 [ afbeelding ] 1
26 ralfseltje 17
... Arn0 17 [ afbeelding ] 1
28 Gambolputty 16 [ afbeelding ] 1
29 bigshadow 15
... TheSilentEnigma 15
31 bollokus 14
32 Homdeck 13
33 buzzkok 10
... Elmo76 10
35 lubje25 8
36 schaap001 7
... Noa0501 7 [ afbeelding ] 2
38 Da_Sandman 6 [ afbeelding ] 1
39 Sack_Blabbath 4
... timbob 4
... alledaagsewaanzin 4 [ afbeelding ] 2
42 peaceman 3
43 _evenstar_ 2
... Pink_Floyd 2
... pyl 2
... horned_reaper 2
... Lon3 2
... RealizeMe 2
... Rock-N-Rolla 2
50 ErwinDikkie 1
... friekin_ 1
... Ovchipkaart 1
... Piebe 1
... slaveloos 1
... stekelzwijn 1
... On 1
... TWP 1
... Gehenna 1
... RoofingBurner 1
... HapselFlap 1
... FreezePop 1
... Daywalk3r 1
Afgelopen topic, jij hebt nog geen punt gehaald dit jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bijgewerkt tot?
Volgens mij had een tijdje terug ook een +1 gehad... maar ik weet het niet meer zeker
waarbijquote:"If" is a song written by Jimi Hendrix and recorded by The Jimi Hendrix Experience. It appeared on the release of their 1967 album Axis: Bold as Love and on the soundtrack for the 1969 film Easy Rider and the soundtrack for the 1991 film Point Break.
Jawel, net!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:04 schreef belsen het volgende:
[..]
Afgelopen topic, jij hebt nog geen punt gehaald dit jaar.
If 6 was 9 is een leuk nummer, hoor !quote:Nie von gehört.
bartrid +1quote:Mitch Mitchell?
Dat nummer ken ik ook wel, maar die Duitse band nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:23 schreef Blogman het volgende:
[..]
If 6 was 9 is een leuk nummer, hoor !
Rainbow Bridge is een geweldige film om te kijken tijdens het nazitten..
Als je het nummer hoort ken je ze wel hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef bartrid het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik ook wel, maar die Duitse band niet
quote:are a London based jazz/punk band consisting of Pete Wareham on vocals, tenor and baritone saxophone, Seb Rochford on drums, Chris Sharkey on Guitar and Ruth Goller on bass guitar.
Tom Herbert of The Invisible played bass on their first three albums. They are part of the F-IRE Collective.
Aha..quote:Dat nummer ken ik ook wel, maar die Duitse band niet
Nee, denk meer aan Hendrix' albumtitels...quote:
Nee, je moet de stekker uit een andere albumtitel trekkenquote:
quote:
Nog meerquote:
Niet electrisch noemen we ook wel? Zo'n niet -electrische gitaar bijvoorbeeld.quote:
Gambolputty +1quote:
pipster +1quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:51 schreef pipster het volgende:
Als vervolg op Genesis ----> Exodus wellicht? Voor Testament zijn ze me wat te "blond".
Stukje tekst, van wie en welk nummer?quote:So, this ain't the end - I saw you again today
I had to turn my heart away
smile like the sun - kisses for ev--eryone
And tails - it never fails!
Hmm in een betere versie hebben we het tenminste weer over tales... Oh en verder geen vervolgvraag hoor. Dus de bijbel kunt u weer wegleggen.quote:So this ain't the end - I saw you again today
Had to turn my heart away
You smiled like the
Sun - Kisses for everyone
And tales - it never fails!
You lying so low in the weeds
Bet you gonna ambush me
You'd have me down on my knees
Wouldn't you,![]()
quote:is gemiddeld 1,4 meter, maar kan een lengte bereiken van twee meter en een gewicht van 50 kilogram. Het lichaam van de vis heeft een langgerekte vorm. De vis is zilverachtig gekleurd met zwarte verticale strepen en kleinere stippen op het achterlichaam, en heeft een geprononceerde kaak.
Krèkquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Darius & the Ruckers
Hootie & the Blowfish voor intimi
cafca + 1quote:
ShoobieDoobieDoo +1quote:Shakey?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef bukgeit het volgende:
Dat muziektrivia een mannending is, bewijst helaas het geringe aantal meespelende vrouwen. Noem er zes die ooit punten haalden.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:10 schreef Bosbeetle het volgende:
liejannuh
jane
yodium
audreyhepburn
Friekin_
bluechigagomoon
gokje
En bedankt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Bosbeetle het volgende:
oh die laatste is helemaal geen vrouw, icoontjes ook altijd
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:02 schreef cafca het volgende:
Maar jij bent dan ook de belangrijkste vrouw in Muziektrivia.
een of ander project, weet alleen niet meer hoe. The Shakey Stevens Project.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie had zo'n 1,5 jaar geleden een hit met 'Get Shaky'?
Op de 1 of andere manier leek me dit er wel 1 voor jou. En inderdaad.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:04 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
The Ian Carey Project natuurlijk, dat was een lekker nummertje..heb het nog op de ipod
Hahah, ja goed gezien..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Op de 1 of andere manier leek me dit er wel 1 voor jou. En inderdaad.
alledaagsewaanzin + 1
quote:P
K
S
A
B
T
T
S
W
E
Ehm.. Hit? Denk niet dat dit album er een hadquote:
Leg gerust uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef bukgeit het volgende:
Je begrijpt niet waarom ik het vraag he?
Vind dit net super herkenbaar.. Als je het album kent. En als je het niet kent, wist je het sowieso niet. Album komt uit 2009, kleinschalige indie band uit New York. Lovende recensies doch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:54 schreef bukgeit het volgende:
Nou ja, vaak zit er wel iets van herkenning in zo'n opsomlijst, maar waar moeten we hier beginnen? Ok, als je het album hebt, dan weet je het waarschijnlijk.
Enige aanknopingspunt zou kunnen zijn dat alle titels maar een woord hebben, maar ook dat moet je maar net weten te herinneren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vind dit net super herkenbaar.. Als je het album kent. En als je het niet kent, wist je het sowieso niet. Album komt uit 2009, kleinschalige indie band uit New York. Lovende recensies doch.
Er wordt echt een verhaal in het album verteld, dus dat track 1 met "P" begint en track 10 met "E" lijkt me ook een goede hint.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Enige aanknopingspunt zou kunnen zijn dat alle titels maar een woord hebben, maar ook dat moet je maar net weten te herinneren.
Prologue en Epilogue dus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er wordt echt een verhaal in het album verteld, dus dat track 1 met "P" begint en track 10 met "E" lijkt me ook een goede hint.
Jaaa! Wist dat ik op jou kon rekenenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:30 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
The Antlers - Hospice volgens mij.
Berk een dochter erbij???quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Van Enigma. Uit respect voor TSE.
en een puntje erbij
Verjaardagquote:
Ah. En hij heet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:14 schreef cafca het volgende:
Nee, zijn naam lijkt wel een beetje op die van deze man:
[ afbeelding ]
De voornaam heb je alvast goed. Als je die nu combineert met mijn eerdere hint.....quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:25 schreef Blogman het volgende:
Ik denk dat dat Stephen Stills is. Stefan Steels ?
Met dubbel l, maar dat is goed.quote:
Ik zie stefan pel staan bij zijn post...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef Blogman het volgende:
Huh, maar dat had MadMaster ook staan, toch ?
Ik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef Blogman het volgende:
Huh, maar dat had MadMaster ook staan, toch ?
Over wie gaat dit ?quote:(born on January 28, 1956, Stuttgart, Germany) is a German synthpop musician whose songs often feature science-fiction themes (aliens, astronauts, nuclear holocausts, etc.).
En zo krijg je alsnog je punt !quote:Major Tom's Peter Schilling?
Dat vervolgvragen is geen must, hoor. Da's gewoon makkelijk als je geen inspiratie hebtquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef Blogman het volgende:
Wat kan ik nu in godsnaam verzinnen op Stefan Schill ?
Ah, dat zegt iets over mijn status tijdens het posten.quote:Dat vervolgvragen is geen must, hoor. Da's gewoon makkelijk als je geen inspiratie hebt
Geen gek idee, maar eveneens niet juist...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:32 schreef Bol_Wan het volgende:
vanwege de achtergrond ga ik voor de Crabs ofzo
Ik dacht eerder aan The Scorpionsquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:32 schreef Bol_Wan het volgende:
vanwege de achtergrond ga ik voor de Crabs ofzo
Goed genoeg, ik wil slapen. Rudolf heet de oudstequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef MadMaster het volgende:
De gebroeders Schenker, Michael en die andere...
Welk nummer?quote:Je wilt steeds naar de Cote d'Azur
Het Is d'r wel leuk maar veel te duur
Een jaar lang sparen voor een weekje strand
M'n buurman aan de Spaanse kust
Was in November nog niet uitgerust
Nee, laat dan maar, ik blijf in Nederland...
Van de Pasadena Dream Band.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef ranja het volgende:
Zandvoort aan de Zee? (he ga je mee, naar etc)
quote:All across the world
In every nation
It's time for the good times
Forget about the bad times, oh yeah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |