![rdp_cover.jpg]()
Veertig fragmenten van veertig liedjes, van veertig bands/artiesten, en aan jou de taak om de platen te raden.
Belangrijk verschil met veel vorige edities is dat iedereen de meeste nummers wel kent. Echt waar, jij ook
Een makkie dus? Ja en nee. Je zult de meeste nummers wel kennen, maar de uitvoerenden waarschijnlijk niet allemaal. Het is namelijk een coverquiz geworden.
Wat is de bedoeling?- Je download de zip met de samples erin.
- Je luistert naar de samples en noteert welke nummers het zijn.
- Je probeert te herkennen van wie deze uitvoering is en schrijft dat ook op
- Daarnaast krijg je nog punten voor het vermelden van de origineel uitvoerenden.
- Als je denkt dat je ze allemaal hebt die je weet, dan stuur je ze in.
De regels:- Per juiste titel krijg je een punt, per goede artiest/band een punt, en nog een punt voor de uitvoerende(n) van het origineel. Er zijn dus 120 punten te verdienen.
- Maak van je inzending altijd een lijst van 1 tot 40, wat je niet weet kun je dan open laten.
- Je mag je lijst meerdere keren insturen, maar bij voorkeur altijd compleet.
- Sluiting: Zondag 13 oktober.
- Plaats geen antwoorden in dit of ander topics
- Plaats ook geen hints over bepaalde nummers of artiesten
- Stuur je lijst met antwoorden naar
mij via PM!
Wat heb ik nodig?- Iets wat mp3-files kan afspelen!
(mediaplayer/winamp/musicmatch jukebox/etc)
- Een gemiddelde muziekkennis
Klik hier om de zip te downloadenTot slot nog enkele opmerkingen:- Wees niet getreurd als je ze niet allemaal weet, doe gewoon mee, het is immers voor de lol
- Het zijn allemaal bekende nummers, maar soms in uitvoeringen van obscure bands/artiesten, soms bijna onherkenbaar.
- Het is toegestaan om samen te werken met een ander lid van dit forum, maar stuur dan wel samen in, anders is het niet eerlijk tegenover de rest!
- Sommige fragmenten zijn geript van youtube, dus de kwaliteit is wat 'wisselend'.
- Geen Google, YouTube, Shazam en Soundhound.
- Je eigen collectie raadplegen is wat mij betreft niet écht verboden, maar er is wel een grens die jullie best zelf kunnen bepalen denk ik (alles afspeuren naar die ene titel is natuurlijk flauw....).
- Ik probeer zo vaak mogelijk een tussenstand te plaatsen
Test je eigen muziekkennis en muziekherkenning , daar is het topic voor, niet wie de beste software heeft.
Verder nog iets?Neehoor, veel succes en laat maar komen die lijstjes.
[ Bericht 7% gewijzigd door Berkery op 29-09-2012 20:44:42 ]