OP misschien even lezen?quote:
Moet toch niet veel gekker worden.quote:
Dat wordt morgen. Hoop ik. Veel inzendingen ineensquote:Op zondag 30 september 2012 14:54 schreef Berkery het volgende:
Ik zal vanavond een tweede tussenstand doen.
Dat wordt natuurlijk pas later bekend gemaaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef Blogman het volgende:
Wow, 2e. En ik weet er inmiddels nog wel een paar. Noobie is echter onverslaanbaar, natuurlijk. Heeft ie full score ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat wordt natuurlijk pas later bekend gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't drive a car when you're dead
Got no right, no right to doubt it; Ain't no doubt, no doubt about it
Blogman
Je komt binnen op nummer 6. Vlak achter BB en met ranja weer vlak achter je.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:32 schreef WickedTunes het volgende:
Oh boy oh boy, covers...![]()
![]()
let's get to it than
En ingeleverd. Dat moet wel een leuke score zijn, denk ik zo...
LOL @ #40 en #34
Laat ik het zo zeggen: als je er nog een paar weet wordt het spannend aan de top.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef Blogman het volgende:
Wow, 2e. En ik weet er inmiddels nog wel een paar. Noobie is echter onverslaanbaar, natuurlijk.
Ook die punk-covers?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef robdriessen het volgende:
Zo, ingestuurd. Ik ruik dat erepodium al.
Kende jij die niet? Stuk voor stuk inkoppertjes!quote:
Rob's Coverbak! Woei!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:49 schreef robdriessen het volgende:
Ik zal langzaam maar eens deel 22 gaan bouwen. Ik grinnik nu al.
Nee, geen covers. Maar wel een gemeenschappelijk thema. Ik voelde me creatiefquote:
Nee, je staat 14equote:
Status RdP 26/27 40 liedjes geselecteerd, 40 geknipt en geordendquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:18 schreef robdriessen het volgende:
Zesde plek? Tering wat zijn jullie goed!
Status RdP 22: 40 liedjes geselecteerd en gevonden. 25 fragmenten al geknipt. Lalalala.
Hij sluit wel leuk aan bij deze. Speciaal thema, niet moeilijker dan een gemiddelde pubquiz. Mijn edities zijn over het algemeen wel allemansvriendjes. Dan is het ook extra spannend aan de topquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Status RdP 26/27 40 liedjes geselecteerd, 40 geknipt en geordend.
Lekker veel "zooi" ertussen Rob? Of een speciaal thema?
Poe hee, nog 18 punten er uit slepen voor een podiumplekquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:33 schreef Berkery het volgende:
En ik werd er op gewezen dat 13 oktober een zaterdag is en niet zondag (waarvoor dank). Sluitingsdatum is zondag, je hebt zaterdag tot middernacht nog de tijd om lijstjes of aanvullingen op lijstjes in te sturen, dan plaats ik op zondag de uitslag.
Tussenstand nu met punten!
Dat vind zij vast niet ergquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Poe hee, nog 18 punten er uit slepen voor een podiumplekDan ga ik vanavond maar de nieuwe editie afmaken. Allemaal emo-liedjes er in stoppen *snifff*
quote:
Ik ga het ook niet doen, Arjan, maar dat niemand een aantal cover uitvoerenden heeft opgezocht daar geloof ik eerlijk gezegd niet inquote:
Nope, tenminste niet volgens het hoesje van deze CDquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is 38 trouwens niet gewoon van Radiohead?
Hm, apart. De NME geeft Sparklehorse & Radiohead aan en die heb ik ook wel aardig zitten qua hoe accuraat ze zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nope, tenminste niet volgens het hoesje van deze CD
evenals deze: http://rateyourmusic.com/(...)f_pink_floyd_covers/quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef Berkery het volgende:
Nope, tenminste niet volgens het hoesje van deze CD
Daar ben ik het wel mee eens. Vind het trouwens ook een vervelende cover.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't is duidelijk ook meer een Linkous-pastiche. Yorke piept ook alleen maar wat tussendoor.
Inderdaad, ik dacht bij 4 van die jazzy covers gelijk aan Richard Cheese, had ik maar gegokt idd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:46 schreef Blogman het volgende:
Goed, van die andere coveracts had ik nog wel ergens Richard Cheese moeten gokken
Tja, met Mike Flower Pops, William Shatner en Paul Anka heb je ook goede kandidaten voor zulke covers.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:02 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht bij 4 van die jazzy covers gelijk aan Richard Cheese, had ik maar gegokt idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |