Omdat Sjaan kadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom is mijn kat theezakjes aan t likken?
Dadtquote:
Mijn kad eet banaanquote:
Ja dat eten die van mij ook, maar ook veel andere fruitjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn kad eet banaan![]()
En waar is dat topic over de TrailerTrashMeet??
zeg maar dat hij je moet ophalen met de auto!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:36 schreef Diconnected het volgende:
Meh leuke jongen vraagt of ik wat mee ga drinken, maar het regent echt keihard en het is 10 minuten lopen naar de bus
Die heeft ie niet helaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg maar dat hij je moet ophalen met de auto!
DAN IS DIE LEUKE JONGEN NU EEN STUK MINDER LEUK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAN IS DIE LEUKE JONGEN NU EEN STUK MINDER LEUK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Dat doen die van mij ook altijd, vooral muntthee (die trekken ze ook open als ze de kans krijgen)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom is mijn kat theezakjes aan t likken?
Zondag hebben veel mensen tijd om dingen bij te lezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:41 schreef Dwyn het volgende:
Zo, de beautyblog bezoekers zijn enthousiast op zondag. Hoe kan ik nu 37 hits hebben? Soms heb ik dat niet eens op één dag.
waarom ga je niet gewoon heen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik gooi hem hier ook nog ff neer: [TK] 2 toegangskaarten Efteling
Ik moet die kaarten kwijt
Omdat ik echt veel te vaak in de Efteling ben geweest de afgelopen paar jaarquote:
Okayquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat ik echt veel te vaak in de Efteling ben geweest de afgelopen paar jaarEn niemand wou mee
Myeah, ik kijk eerst wel of ik gegadigden hier heb, kan altijd zakken met de prijsquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okaymaar denk wel dat je iets lager moet gaan met je prijs als je ze echt kwijt wilt, de hema heeft ze ook in de aanbieding en zoveel scheelt het dan niet als je ze daar haalt en dan zijn ze langer geldig ...
quote:
Neh, nu even niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo van de Efteling, dus je mag de kaarten wel overkopen?
Een straf door loog over je heen te krijgen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef Dwyn het volgende:
Wat the hell is 'logenstraft' voor (werk)woord?
Ik heb er nog nooit van gehoord! Maar het bestaat:quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een straf door loog over je heen te krijgen?
Ooh dan vond ik die van mij beterquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord! Maar het bestaat:
logenstraffen
•de onwaarheid of onjuistheid aantonen van iets.
Na 8x lezen snap ik hemquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:05 schreef Dwyn het volgende:
De omstandigheid dat de Chinese autoriteiten vanaf april 2007 ook aan (deels) gedocumenteerde Chinese vreemdelingen geen laissez-passers meer hebben afgegeven logenstraft de veronderstelling die ten grondslag ligt aan de betreffende overwegingen van de Afdeling, inhoudende dat ingeval de Chinese vreemdeling de juiste documenten of gegevens omtrent zijn identiteit verschaft, de Chinese autoriteiten zullen overgaan tot het verstrekken van een reisdocument.
I change my mind. Ik wil geen rechter meer worden.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gisteren vertelde een dronken klant mij dat ik wel een 'south park' typetje was.
Rechters schrijven hun uitspraken niet zelf hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:05 schreef Dwyn het volgende:
De omstandigheid dat de Chinese autoriteiten vanaf april 2007 ook aan (deels) gedocumenteerde Chinese vreemdelingen geen laissez-passers meer hebben afgegeven logenstraft de veronderstelling die ten grondslag ligt aan de betreffende overwegingen van de Afdeling, inhoudende dat ingeval de Chinese vreemdeling de juiste documenten of gegevens omtrent zijn identiteit verschaft, de Chinese autoriteiten zullen overgaan tot het verstrekken van een reisdocument.
I change my mind. Ik wil geen rechter meer worden.
Je meent hetquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rechters schrijven hun uitspraken niet zelf hoor![]()
Alhoewel de kans groot is dat je, voor je eventueel rechter zou kunnen worden, ook heel wat jaartjes wel in de weer bent geweest met degelijke teksten
Geez, pardon me.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je meent het![]()
Ik ben al 7 jaar in de weer met dit soort teksten.
Aah, hoezo fuckdag?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Sorry, beetje een fuckdag hiernu eerst maar eens wat prut tegen maagzuur innemen
Laten we het er maar op houden dat mijn moeder nogal in de allergie van mijn hormonen zit en omdat mijn vader en broer hier aan het klussen zijn ze hier de hele dag isquote:
En die bedstee kan niet tegen een andere muur ofzo?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:16 schreef Incantrix het volgende:
De muur waar het bed dus voor gaat komen. Een bedstee. Oftewel, die hele muur zie je straks niet meer
Nope, de andere muur zit een radiator en de laatste muur zit tegen de deur, dus daar is te weinig ruimte (muur 4 is een schuine wand). Maar ik was er vrij snel overheen, nu kan ik er wel om lachenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
En die bedstee kan niet tegen een andere muur ofzo?![]()
Pfff, lekker dan!quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, de andere muur zit een radiator en de laatste muur zit tegen de deur, dus daar is te weinig ruimte (muur 4 is een schuine wand). Maar ik was er vrij snel overheen, nu kan ik er wel om lachentypisch iets voor ons.. De muur die nu wit is ipv met wolkjes is naar omstandigheden in elk geval minder erg als wanneer muur 3 was omgewisseld
enorm warrig verhaal, sorry..
Ja altijd fijn als jij je plannen moet aanpassen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:28 schreef Incantrix het volgende:
Ja echt he? Mijn lief kwam naar beneden gehold om me te halen en de tranen schoten me in de ogen. Winkel ook dicht, dus extra wolkjesbehang halen zit er ook niet inmaar we hebben de plannen maar gewoon aangepast, een week extra aan het behangen besteden lukt qua tijd niet. Maarja, het is niet alsof dit de eerste keer is dat de kamer verandert doordat de mensen die ons helpen enige invloed uitoefenen zeg maar, dus nouja
Echt he?quote:
Duurt nog 1.5 uur voor die op de goede hoogte is he.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:54 schreef Incantrix het volgende:
Ben ik de enige die aan het kijken is naar die gast die (bijna) vanuit de ruimte gaat parachutespringen?
36 min.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Duurt nog 1.5 uur voor die op de goede hoogte is he.
Nou, ik heb echt een hele vermoeiende nachtdienst gehad. Ik zou daarna naar Fred gaan. Had met hem afgesproken dat ik de hond bij mijn moeder zou halen, daar wat koffie zou drinken en dan naar hem zou komen.quote:
Wijfquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt een hele vermoeiende nachtdienst gehad. Ik zou daarna naar Fred gaan. Had met hem afgesproken dat ik de hond bij mijn moeder zou halen, daar wat koffie zou drinken en dan naar hem zou komen.
Krijg ik van hem een smsje dat hij naar het cafe wil met zijn vrienden en of ik mee ga. Ik gezegd dat ik niet mee wil, want gaar. Gevraagd of hij van plan is om dronken te worden, want daar heb ik dus vanavond geen zin in. Hij zegt van niet, want hij wil voor me koken. Ik gezegd dat hij vooral moet doen waar hij zin in heeft, maar als hij dronken wordt kom ik vanavond niet, want daar heb ik geen trek in.
En net inderdaad smsje, dat het hartstikke leuk is en dat het hem vanavond dus niet wordt.
En nu ben ik pissig, want ik vind dat hij gewoon in mijn bericht had moeten zien dat hij een keuze kreeg tussen de kroeg en mij en dat hij dus voor mij had moeten kiezen..
En nu vind ik dat ik er niks meer van kan zeggen, want ik heb hem immers gezegd dat beide keuzes goed waren. Maar hij had natuurlijk zelf moeten raden dat er maar 1 goede keuze was.
En nu voel ik me alleen en ellendig![]()
En een wijf omdat ik dit niet gewoon duidelijk zeg.
En wil ik dus niet tegen hem zeggen dat ik me nu kut voel omdat ik vind dat het mijn eigen schuld is![]()
Kortom: wijf
Maar wel good busy geweest.quote:
Ja zekerquote:
Nicequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zekeren ook gewoon 5 aan 1 stuk terwijl voorheen de max op zo'n 12 minuten/1,7km lag
!
quote:
Klinkt als een goed idee, voordat je echt ziek wordt!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff ik was om half 2 uit bed, moe, keelpijn, koud, bleh. En nu zit ik te geeuwen en denk dak dadelijk maar weer terug kruip. Dat was een fijne zondag
Bijnaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al 2.5 naar een gast in een capsule aan een ballon te kijken, dat ie godverdomme eens springt
Gewoon moe hoor, verder niksquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]what's up babe?
[..]
Klinkt als een goed idee, voordat je echt ziek wordt!
Kan ook heel vervelend zijnquote:
Ja dat dus, en dan van die vuistjes erbijquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doe ik als ik m'n zin niet krijg.
Sms sturen "ik zei het niet want ik ben een domme kut, maar ik heb je nodig. Kom hier, NU!"quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan kom ik op het punt om toch te proberen aan Fred duidelijk te maken dat ik hem nodig heb, maar hij is al dronken, dus dat heeft weinig nut meer .... FML
En dan zo heul veul janken en dan RTL-kut-TV kijken![]()
En nu roken.
Heb ik min of meer gedaan, behalve dat ik het "kom hier nu" weg heb gelaten, want hij is dus dronkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sms sturen "ik zei het niet want ik ben een domme kut, maar ik heb je nodig. Kom hier, NU!"
?
ja da's wel crap, maar goed. Volgende keer dus maar duidelijker zijn. Ga er áltijd vanuit dat mannen een paarcellige diersoort zijn he, dus die functioneren op dierniveau. Eenvoudige, duidelijke aanwijzingen is wat ze nodig hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik min of meer gedaan, behalve dat ik het "kom hier nu" weg heb gelaten, want hij is dus dronken.
Daarom fml, kom ik eindelijk zover dat ik m'n trots opzij zet en om hulp vraag, ben ik dus te laat
quote:Hier is je eten.
quote:Ik wil nu sex.
quote:Je bent een lul, bied je excuses aan nu
quote:ruim je zooi op, nu, anders geen eten/sex
Zoietsquote:Ik wil dat je me nu knuffelt
die filmquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij zitten "The cabin in the woods" te kijken. Wat een heerlijke kut horrorfilm, ik lach me kapot
Toffe film.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij zitten "The cabin in the woods" te kijken. Wat een heerlijke kut horrorfilm, ik lach me kapot
ja idd, net The Hunger Games, maar dan grappigerquote:
ik vond de hunger games ook een leuke film! iedereen had het over die boeken en film enzo dus ik dacht ga het maar eens kijken want ik had echt geen ideeeee waar ht verhaal over ging enzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja idd, net The Hunger Games, maar dan grappiger
Hij is bijna afgelopen overigens![]()
Die stonede nerd is zo grappig
Mjah, ik vind dat je best rekening kan houden met iemands vloer. En dat was ook het hele punt niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
die chick in het heel heels heels topic
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 14-10-2012 om 01:56:20Heey @maschaa Ik ben jarig! Het zou echt alles voor me betekenen als je hbd naar me zou tweeten !! Loveyouu girl!! xoo 50 reageer retweet
twitter:maschaa twitterde op zondag 14-10-2012 om 02:10:07@nailartmaniac_ van harte maar wat je doet kan écht niet, mijn hele box zit vol reageer retweet
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 14-10-2012 om 11:35:14@maschaa Dankjewel!!!!!!! Ooh okaaay ik zal er mee stoppen! Als je maar weet dat ik er voor je ben! Love you girl! xo reageer retweet
damn.... we hebben het hier ook gehad met de grenen (= zacht houten) vloer. Ik zag het al snel bij de hakken van een vriendin, die heeft altijd van die torenhoge dingen aan. Ze waren niet kapot en het waren dure dingen, maar veel gewicht op een klein hakje maakt toch gewoon direct een put.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
die chick in het heel heels heels topic
zet dit in het andere topic danquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
damn.... we hebben het hier ook gehad met de grenen (= zacht houten) vloer. Ik zag het al snel bij de hakken van een vriendin, die heeft altijd van die torenhoge dingen aan. Ze waren niet kapot en het waren dure dingen, maar veel gewicht op een klein hakje maakt toch gewoon direct een put.
Nou boeit de vloer me niet met gewone schoenen enzo, deukje meer of minder, maar toen heb ik wel gevraagd of ze ze uit wilde doen. Ze had het zelf gewoon echt niet door en vond het geen probleem, maar anders zou ik het echt niet tof vinden, dan zou ik er stukken meubel-vilt onder knallen ofzo. Echt niet tof als je vloer in een avondje een putten landschap is.
Net of dat ligt aan je kwalitatief slechte vloer
En de manier van reageren ook echt
ik vond het ook wel grappig, maar slecht geacteerd/uitgewerkt en er miste humor in die film vond ik. Nu was het niet eng ofzo (ik kwam niet "echt" in het gevoel van de hoofdrolspelers) en niet grappig, beetje meh daarom.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond de hunger games ook een leuke film! iedereen had het over die boeken en film enzo dus ik dacht ga het maar eens kijken want ik had echt geen ideeeee waar ht verhaal over ging enzo
Godsamme haar twitterberichten zijn grappigquote:
ik snap het niet, want ik snap Twitter niet. Wat is er nu gebeurd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 14-10-2012 om 01:56:20Heey @maschaa Ik ben jarig! Het zou echt alles voor me betekenen als je hbd naar me zou tweeten !! Loveyouu girl!! xoo 50 reageer retweet
twitter:maschaa twitterde op zondag 14-10-2012 om 02:10:07@nailartmaniac_ van harte maar wat je doet kan écht niet, mijn hele box zit vol reageer retweet
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 14-10-2012 om 11:35:14@maschaa Dankjewel!!!!!!! Ooh okaaay ik zal er mee stoppen! Als je maar weet dat ik er voor je ben! Love you girl! xo reageer retweet
![]()
![]()
![]()
zal ik doen, even weer openenquote:
Ze heeft 50x hetzelfde bericht gestuurd naar Masja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik snap het niet, want ik snap Twitter niet. Wat is er nu gebeurd?
Lees ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik snap het niet, want ik snap Twitter niet. Wat is er nu gebeurd?
Als je iets verder scrollt zie je nog tig random berichten die ze stuurt naar Masja.. freakyquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze heeft 50x hetzelfde bericht gestuurd naar Masja.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze heeft 50x hetzelfde bericht gestuurd naar Masja.
crazy creepy stalking weirdo'squote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lees dit
https://twitter.com/nailartmaniac_
Elk bericht waar @masjaaa in staat is richting haar en elk bericht met een andere @naam is naar een ander beroemd persoon dat ze stalkt
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 30-09-2012 om 23:39:57OMG, @maschaa HEEFT GEWOON GEANTWOORD! LOVE HER SOOO FREAKIN MUCH!!! reageer retweet
Eeehquote:
neg0r?quote:
zelfbruiner dan?quote:
Ze is net 16quote:
Dus jij ziet het ook?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als het door roken komt doet ze echt iets verkeerd.
Ik rook meer dan 10 jaar en mijn vingers zien er echt niet zo uit
maak een rook tutorial voor haarquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als het door roken komt doet ze echt iets verkeerd.
Ik rook meer dan 10 jaar en mijn vingers zien er echt niet zo uit
Weet je wat ik vrees?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je wat ik vrees?
Dat het stains zijn van nagellak die ze naast haar nagels heeft gepleurd
quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:43 schreef princess-a het volgende:
Ik moest heel hard lachen![]()
[ afbeelding ]
Geweldig tochquote:
OMG ZO CUTEquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil een alpaca heb ik besloten
Kiek dan
[ afbeelding ]
Lolquote:
Ik heb een minikinderboerderij jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
OMG ZO CUTE
Mag ik ze dan komen aaien?
Jij hebt meerdere beesten toch?
Ezels zijn leuk, maar minizwijntjes helemaaaaaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb een minikinderboerderij ja
Maar moet eerst ff afwachten wat er qua huis gaat gebeuren voor er een beest bij komt.
Zou ook wel een ezel willen en een minizwijntje![]()
Alles voor een ezel en een alpacaquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik had een strontschepper nodig
*mental image* ik moest lachen, sorryquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik er maar mee wacht tot de kinderen groter zijn. Kunnen zij de wei schoonharken anders krijg ik stront aan m`n wielen
lachen mag moetquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
*mental image* ik moest lachen, sorry
zelfspot, olequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:16 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, ik heb vannacht de hele nacht coke lopen verhandelen en nare dingen lopen doen met dat enórme, volautomatische machinegeweer uit Lock, Stock & 2 Smoking Barrels én tussendoor mijn voormalig collega op de hoogte gehouden van de bevalling van haar zus (een alleenstaande vrouw van bijna 50) én ruzie gemaakt met mijn lief over de naam voor de baby omdat de verpleegster die mij ging helpen met mÃjn bevalling zei dat dat écht wel een populaire naam was (gelukkig schrok ik zo van die mededeling dat mijn lijf spontaan ophield met bevallen)
Dus.
Zit toch wel enige vorm van waarheid achter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:09 schreef Puckzzz het volgende:
Onderwaardering van nagels/handen
Damn! De topics worden er 's nachts niet beter op he?
heel veel zelfs!quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zit toch wel enige vorm van waarheid achter.
Lekker aan de race?quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
Goeden dromen!!
Mogguh!
Ik eet geen verse walnoten meer
nee, gisteren wel inclusief drie uur krom liggen van de pijn terwijl we rond apeldoorn in de file stondenquote:
Altijd handig! Te vullen met een vloeistof naar keuzequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminator in je toilet
Aidsquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Altijd handig! Te vullen met een vloeistof naar keuze
Owwww, dat klinkt echt niet fijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, gisteren wel inclusief drie uur krom liggen van de pijn terwijl we rond apeldoorn in de file stonden
Da's wel matig. Is het lease?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is dat met (onze) mannen en auto's...
Die van mij belde dat hij bij het schade bedrijf zit, heeft zijn auto in een andere geparkeerd bij een plotseling ontstane file, waarschijnlijk total loss![]()
Gelukkig niks aan dan hand qua persoonlijke schade zeg maar, ook bij degene waar hij tegrnaan klapte... wat een gedoe weer
gelukkig wel ja, maar wel eigen risico en zulks en ze zijn nu aan het bezuinigen daar dus ben benieuwd hoe dat nu zit.quote:
eigen risico is vaak iets van 500 euro, dat valt nog wel te overzien. Het blijft uiteraard wel een total waste of moneyquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig wel ja, maar wel eigen risico en zulks en ze zijn nu aan het bezuinigen daar dus ben benieuwd hoe dat nu zit.
en is die flapdrol ook nog eens precies vandaag zijn rijbewijs (die hij normaal echt áltijd bij zich heeft) vergeten
ja vergeleken bij een complete auto is het niks natuurlijk. Maar inderdaad wel gewoon zonde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eigen risico is vaak iets van 500 euro, dat valt nog wel te overzien. Het blijft uiteraard wel een total waste of money
Ik gooi deze er maar even inquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:38 schreef Mss het volgende:
Ik heb vanmorgen zo rampzalig gereden dat ik me verwonder over het feit dat dat ding nog intact thuis is gekomen.
Bij mijn man is het ¤ 150, en die auto was ook total lossquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eigen risico is vaak iets van 500 euro, dat valt nog wel te overzien. Het blijft uiteraard wel een total waste of money
Ik heb geen idee hoeveel het is, we merken het wel. We kunnen het wel betalen hoor, maar het is gewoon zo verrekte zondequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mijn man is het ¤ 150, en die auto was ook total loss
alfalt was dat en dat was mijn autootjequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Kip, zit er tenminste geen beton op de auto?![]()
Gelukkig is hij zelf ok
Ik weet het, was een matige garpquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alfalt was dat en dat was mijn autootje
Ellenquote:
Het gaat om dat figuur dat naast Ellen staatquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ellen
Ik ga wel even kijken omdat jij zegt dat het leuk is, maar Ellen....
Ligt eraan wat voor auto je hebt van de leasemaatschappij!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die eerste is net een Meta-manquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat om dat figuur dat naast Ellen staat
Is ook zo. En we kregen het nu weer terug. Was weer iets nieuws via de Belastingdienst ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel het is, we merken het wel. We kunnen het wel betalen hoor, maar het is gewoon zo verrekte zonde
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoef je geen rijst met worteltjes meer te eten
hehehehe, kewl. Heerlijk gestoord wijf ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die eerste is net een Meta-man
Die tweede zit ik nu net, even checken
Ze is ook zo lekker blijquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, kewl. Heerlijk gestoord wijf ook
Ik heb van de week op Discovery Channel een vrouw gezien die ook zo snel sprak, die had het wereldrecord. Echt bizar is dat
En die backflipping homo op die trampoline
je kreeg het terug van de belastingsdienst? Wazig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is ook zo. En we kregen het nu weer terug. Was weer iets nieuws via de Belastingdienst ofzo
Dat mogen bij zijn baas van de fiscale bijtelling aftrekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je kreeg het terug van de belastingsdienst? Wazig?
ik ookquote:
ik zal het eens doorgeven hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat mogen bij zijn baas van de fiscale bijtelling aftrekken.
goed voor je hersensquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nu een vent die zichzelf 25 keer voor zijn hoofd schopt in 30 seconde![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het een zeer matigen knoopsluitingquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:03 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/235296
Staat Wesley's gulp nou open?
oh ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een zeer matigen knoopsluiting
Pff, okay.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:15 schreef Mss het volgende:
Mijn vader vertrekt zo rond half 6 's morgens naar zijn werk. En toen had hij vanmorgen iemand zien lopen die wel op mijn broertje leek. En het dus ook was.
Mijn broertje had gisteren een feestje van zijn werk, en hij was daar op de fiets heengegaan. Nu wordt daar om een of andere reden een beetje over hem heengelopen. Er wordt vaak troep voor hem achtergelaten enzo.
Nu is er dus iets met zijn fiets gebeurd vannacht. Wat dat nou precies was was niet helemaal duidelijk want mijn broertje was heel moe en koud en die is dus direct naar bed gegaan. Maar zijn fiets is niet gejat en kapot. Vermoedelijk heeft iemand hem dus zo ver gekregen om zijn fiets uit te lenen en hem daar laten zitten. Taxi's wilden niet komen dus die jongen is midden in de nacht naar huis gelopen.
En daar voel ik me heel kut over omdat ik er heel slecht tegen kan dat iemand zo met mijn broertje omgaat.
hehehehe, terug zitten lezen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:31 schreef Mss het volgende:
Ik moest trouwens lolleren om jouw project X suggestie. Daar was ik niet
Nee, ik zat nog mobiel in de auto en toen las ik het maar had geen tijd om te reagerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, terug zitten lezen?
Ik ga boodschappen doen en daarna mijn haar kleurenMazzels!
pas op met lamisil iig, daar kun je heel erg haaruitval van krijgenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is mijn rechterduimnagel een beetje kalknagel aan t spelen
Als dat echt zo is, wat helpt.
je hebt er lamisil op gesmeerd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb straks een kaal konijn denk ik
Nee ze verhaart een beetje heel ergquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt er lamisil op gesmeerd?
maar lamisil is tegen pootschimmel, niet tegen kalknagels.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pas op met lamisil iig, daar kun je heel erg haaruitval van krijgen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk "laat ik eens op kaal konijn googelen voor een goede matigen reactie". Damn dan krijg je een hoop nare foto's
Maar ook nog waar ik naar zocht:
[ afbeelding ]
it came from the deepquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk "laat ik eens op kaal konijn googelen voor een goede matigen reactie". Damn dan krijg je een hoop nare foto's
Maar ook nog waar ik naar zocht:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |