Omdat Sjaan kadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom is mijn kat theezakjes aan t likken?
Dadtquote:
Mijn kad eet banaanquote:
Ja dat eten die van mij ook, maar ook veel andere fruitjesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijn kad eet banaan![]()
En waar is dat topic over de TrailerTrashMeet??
zeg maar dat hij je moet ophalen met de auto!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:36 schreef Diconnected het volgende:
Meh leuke jongen vraagt of ik wat mee ga drinken, maar het regent echt keihard en het is 10 minuten lopen naar de bus
Die heeft ie niet helaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg maar dat hij je moet ophalen met de auto!
DAN IS DIE LEUKE JONGEN NU EEN STUK MINDER LEUK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAN IS DIE LEUKE JONGEN NU EEN STUK MINDER LEUK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Dat doen die van mij ook altijd, vooral muntthee (die trekken ze ook open als ze de kans krijgen)quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom is mijn kat theezakjes aan t likken?
Zondag hebben veel mensen tijd om dingen bij te lezenquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:41 schreef Dwyn het volgende:
Zo, de beautyblog bezoekers zijn enthousiast op zondag. Hoe kan ik nu 37 hits hebben? Soms heb ik dat niet eens op één dag.
waarom ga je niet gewoon heen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik gooi hem hier ook nog ff neer: [TK] 2 toegangskaarten Efteling
Ik moet die kaarten kwijt
Omdat ik echt veel te vaak in de Efteling ben geweest de afgelopen paar jaarquote:
Okayquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omdat ik echt veel te vaak in de Efteling ben geweest de afgelopen paar jaarEn niemand wou mee
Myeah, ik kijk eerst wel of ik gegadigden hier heb, kan altijd zakken met de prijsquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okaymaar denk wel dat je iets lager moet gaan met je prijs als je ze echt kwijt wilt, de hema heeft ze ook in de aanbieding en zoveel scheelt het dan niet als je ze daar haalt en dan zijn ze langer geldig ...
quote:
Neh, nu even niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo van de Efteling, dus je mag de kaarten wel overkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |