quote:
Nou, ik heb echt een hele vermoeiende nachtdienst gehad. Ik zou daarna naar Fred gaan. Had met hem afgesproken dat ik de hond bij mijn moeder zou halen, daar wat koffie zou drinken en dan naar hem zou komen.
Krijg ik van hem een smsje dat hij naar het cafe wil met zijn vrienden en of ik mee ga. Ik gezegd dat ik niet mee wil, want gaar. Gevraagd of hij van plan is om dronken te worden, want daar heb ik dus vanavond geen zin in. Hij zegt van niet, want hij wil voor me koken. Ik gezegd dat hij vooral moet doen waar hij zin in heeft, maar als hij dronken wordt kom ik vanavond niet, want daar heb ik geen trek in.
En net inderdaad smsje, dat het hartstikke leuk is en dat het hem vanavond dus niet wordt.
En nu ben ik pissig, want ik vind dat hij gewoon in mijn bericht had moeten zien dat hij een keuze kreeg tussen de kroeg en mij en dat hij dus voor mij had moeten kiezen.

.
En nu vind ik dat ik er niks meer van kan zeggen, want ik heb hem immers gezegd dat beide keuzes goed waren. Maar hij had natuurlijk zelf moeten raden dat er maar 1 goede keuze was

.
En nu voel ik me alleen en ellendig
En een wijf omdat ik dit niet gewoon duidelijk zeg.

En wil ik dus niet tegen hem zeggen dat ik me nu kut voel omdat ik vind dat het mijn eigen schuld is
Kortom: wijf