quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:16 schreef Incantrix het volgende:
Nouja, ik heb vannacht de hele nacht coke lopen verhandelen en nare dingen lopen doen met dat enórme, volautomatische machinegeweer uit Lock, Stock & 2 Smoking Barrels én tussendoor mijn voormalig collega op de hoogte gehouden van de bevalling van haar zus (een alleenstaande vrouw van bijna 50) én ruzie gemaakt met mijn lief over de naam voor de baby omdat de verpleegster die mij ging helpen met mÃjn bevalling zei dat dat écht wel een populaire naam was (gelukkig schrok ik zo van die mededeling dat mijn lijf spontaan ophield met bevallen)
Dus.
Zit toch wel enige vorm van waarheid achter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:09 schreef Puckzzz het volgende:
Onderwaardering van nagels/handen
Damn! De topics worden er 's nachts niet beter op he?
heel veel zelfs!quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zit toch wel enige vorm van waarheid achter.
Lekker aan de race?quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
Goeden dromen!!
Mogguh!
Ik eet geen verse walnoten meer
nee, gisteren wel inclusief drie uur krom liggen van de pijn terwijl we rond apeldoorn in de file stondenquote:
Altijd handig! Te vullen met een vloeistof naar keuzequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminator in je toilet
Aidsquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Altijd handig! Te vullen met een vloeistof naar keuze
Owwww, dat klinkt echt niet fijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, gisteren wel inclusief drie uur krom liggen van de pijn terwijl we rond apeldoorn in de file stonden
Da's wel matig. Is het lease?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is dat met (onze) mannen en auto's...
Die van mij belde dat hij bij het schade bedrijf zit, heeft zijn auto in een andere geparkeerd bij een plotseling ontstane file, waarschijnlijk total loss![]()
Gelukkig niks aan dan hand qua persoonlijke schade zeg maar, ook bij degene waar hij tegrnaan klapte... wat een gedoe weer
gelukkig wel ja, maar wel eigen risico en zulks en ze zijn nu aan het bezuinigen daar dus ben benieuwd hoe dat nu zit.quote:
eigen risico is vaak iets van 500 euro, dat valt nog wel te overzien. Het blijft uiteraard wel een total waste of moneyquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig wel ja, maar wel eigen risico en zulks en ze zijn nu aan het bezuinigen daar dus ben benieuwd hoe dat nu zit.
en is die flapdrol ook nog eens precies vandaag zijn rijbewijs (die hij normaal echt áltijd bij zich heeft) vergeten
ja vergeleken bij een complete auto is het niks natuurlijk. Maar inderdaad wel gewoon zonde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eigen risico is vaak iets van 500 euro, dat valt nog wel te overzien. Het blijft uiteraard wel een total waste of money
Ik gooi deze er maar even inquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:38 schreef Mss het volgende:
Ik heb vanmorgen zo rampzalig gereden dat ik me verwonder over het feit dat dat ding nog intact thuis is gekomen.
Bij mijn man is het ¤ 150, en die auto was ook total lossquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eigen risico is vaak iets van 500 euro, dat valt nog wel te overzien. Het blijft uiteraard wel een total waste of money
Ik heb geen idee hoeveel het is, we merken het wel. We kunnen het wel betalen hoor, maar het is gewoon zo verrekte zondequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij mijn man is het ¤ 150, en die auto was ook total loss
alfalt was dat en dat was mijn autootjequote:Op maandag 15 oktober 2012 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Kip, zit er tenminste geen beton op de auto?![]()
Gelukkig is hij zelf ok
Ik weet het, was een matige garpquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
alfalt was dat en dat was mijn autootje
Ellenquote:
Het gaat om dat figuur dat naast Ellen staatquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ellen
Ik ga wel even kijken omdat jij zegt dat het leuk is, maar Ellen....
Ligt eraan wat voor auto je hebt van de leasemaatschappij!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die eerste is net een Meta-manquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het gaat om dat figuur dat naast Ellen staat
Is ook zo. En we kregen het nu weer terug. Was weer iets nieuws via de Belastingdienst ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel het is, we merken het wel. We kunnen het wel betalen hoor, maar het is gewoon zo verrekte zonde
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoef je geen rijst met worteltjes meer te eten
hehehehe, kewl. Heerlijk gestoord wijf ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die eerste is net een Meta-man
Die tweede zit ik nu net, even checken
Ze is ook zo lekker blijquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, kewl. Heerlijk gestoord wijf ook
Ik heb van de week op Discovery Channel een vrouw gezien die ook zo snel sprak, die had het wereldrecord. Echt bizar is dat
En die backflipping homo op die trampoline
je kreeg het terug van de belastingsdienst? Wazig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is ook zo. En we kregen het nu weer terug. Was weer iets nieuws via de Belastingdienst ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |