Ieder weldenkend mens zal het met mij eens zijn dat welgevormde, sierlijke handen met verzorgde (eventueel gelakte) nagels het toppunt van vrouwelijkheid is.

Stel je deze situatie voor: Je zit naast een begeerlijke vrouw op de sofa. Zij streelt sensueel met haar vingers langs je wangen en over je lippen. Wie daar geen spontane erectie/waterval van in zijn of haar broekje krijgt, verwijs ik graag door naar R&P.
Anyway, toch bestaan er op deze planeet mensen die het belang van welgevormde handen niet inzien.

Ze komen dan met lachwekkende argumenten als: "Ja, handen zijn voor mij niet belangrijk, doe mij maar een goede kont."

Ik heb de waarde van een kont nooit zo ingezien. Ja, je kunt er in knijpen, je kunt er petsen op geven (hihi
![2qx7xue.gif]()
), maar dan houdt het toch al wel op? Je kunt je daarentegen laten strelen door iemands handen, je laten vingeren/trekken (debiel woord

) door iemands handen, op vingers zuigen

en hand in hand lopen heeft ook best zijn charme. 4-0 voor handen, yay.
Ik zal er eerlijk in zijn dat onverzorgde handen best een afknapper voor me zijn. Dus tegen de mensen die in het bezit zijn van zulke handen
![os3VH.jpg]()
zeg ik: nee.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.