Een straf door loog over je heen te krijgen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:59 schreef Dwyn het volgende:
Wat the hell is 'logenstraft' voor (werk)woord?
Ik heb er nog nooit van gehoord! Maar het bestaat:quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een straf door loog over je heen te krijgen?
Ooh dan vond ik die van mij beterquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord! Maar het bestaat:
logenstraffen
•de onwaarheid of onjuistheid aantonen van iets.
Na 8x lezen snap ik hemquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:05 schreef Dwyn het volgende:
De omstandigheid dat de Chinese autoriteiten vanaf april 2007 ook aan (deels) gedocumenteerde Chinese vreemdelingen geen laissez-passers meer hebben afgegeven logenstraft de veronderstelling die ten grondslag ligt aan de betreffende overwegingen van de Afdeling, inhoudende dat ingeval de Chinese vreemdeling de juiste documenten of gegevens omtrent zijn identiteit verschaft, de Chinese autoriteiten zullen overgaan tot het verstrekken van een reisdocument.
I change my mind. Ik wil geen rechter meer worden.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gisteren vertelde een dronken klant mij dat ik wel een 'south park' typetje was.
Rechters schrijven hun uitspraken niet zelf hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:05 schreef Dwyn het volgende:
De omstandigheid dat de Chinese autoriteiten vanaf april 2007 ook aan (deels) gedocumenteerde Chinese vreemdelingen geen laissez-passers meer hebben afgegeven logenstraft de veronderstelling die ten grondslag ligt aan de betreffende overwegingen van de Afdeling, inhoudende dat ingeval de Chinese vreemdeling de juiste documenten of gegevens omtrent zijn identiteit verschaft, de Chinese autoriteiten zullen overgaan tot het verstrekken van een reisdocument.
I change my mind. Ik wil geen rechter meer worden.
Je meent hetquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rechters schrijven hun uitspraken niet zelf hoor![]()
Alhoewel de kans groot is dat je, voor je eventueel rechter zou kunnen worden, ook heel wat jaartjes wel in de weer bent geweest met degelijke teksten
Geez, pardon me.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Je meent het![]()
Ik ben al 7 jaar in de weer met dit soort teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |