Ja zekerquote:
Nicequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja zekeren ook gewoon 5 aan 1 stuk terwijl voorheen de max op zo'n 12 minuten/1,7km lag
!
quote:
Klinkt als een goed idee, voordat je echt ziek wordt!quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff ik was om half 2 uit bed, moe, keelpijn, koud, bleh. En nu zit ik te geeuwen en denk dak dadelijk maar weer terug kruip. Dat was een fijne zondag
Bijnaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zit al 2.5 naar een gast in een capsule aan een ballon te kijken, dat ie godverdomme eens springt
Gewoon moe hoor, verder niksquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]what's up babe?
[..]
Klinkt als een goed idee, voordat je echt ziek wordt!
Kan ook heel vervelend zijnquote:
Ja dat dus, en dan van die vuistjes erbijquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doe ik als ik m'n zin niet krijg.
Sms sturen "ik zei het niet want ik ben een domme kut, maar ik heb je nodig. Kom hier, NU!"quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan kom ik op het punt om toch te proberen aan Fred duidelijk te maken dat ik hem nodig heb, maar hij is al dronken, dus dat heeft weinig nut meer .... FML
En dan zo heul veul janken en dan RTL-kut-TV kijken![]()
En nu roken.
Heb ik min of meer gedaan, behalve dat ik het "kom hier nu" weg heb gelaten, want hij is dus dronkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sms sturen "ik zei het niet want ik ben een domme kut, maar ik heb je nodig. Kom hier, NU!"
?
ja da's wel crap, maar goed. Volgende keer dus maar duidelijker zijn. Ga er áltijd vanuit dat mannen een paarcellige diersoort zijn he, dus die functioneren op dierniveau. Eenvoudige, duidelijke aanwijzingen is wat ze nodig hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik min of meer gedaan, behalve dat ik het "kom hier nu" weg heb gelaten, want hij is dus dronken.
Daarom fml, kom ik eindelijk zover dat ik m'n trots opzij zet en om hulp vraag, ben ik dus te laat
quote:Hier is je eten.
quote:Ik wil nu sex.
quote:Je bent een lul, bied je excuses aan nu
quote:ruim je zooi op, nu, anders geen eten/sex
Zoietsquote:Ik wil dat je me nu knuffelt
die filmquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij zitten "The cabin in the woods" te kijken. Wat een heerlijke kut horrorfilm, ik lach me kapot
Toffe film.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij zitten "The cabin in the woods" te kijken. Wat een heerlijke kut horrorfilm, ik lach me kapot
ja idd, net The Hunger Games, maar dan grappigerquote:
ik vond de hunger games ook een leuke film! iedereen had het over die boeken en film enzo dus ik dacht ga het maar eens kijken want ik had echt geen ideeeee waar ht verhaal over ging enzoquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja idd, net The Hunger Games, maar dan grappiger
Hij is bijna afgelopen overigens![]()
Die stonede nerd is zo grappig
Mjah, ik vind dat je best rekening kan houden met iemands vloer. En dat was ook het hele punt niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
die chick in het heel heels heels topic
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 14-10-2012 om 01:56:20Heey @maschaa Ik ben jarig! Het zou echt alles voor me betekenen als je hbd naar me zou tweeten !! Loveyouu girl!! xoo 50 reageer retweet
twitter:maschaa twitterde op zondag 14-10-2012 om 02:10:07@nailartmaniac_ van harte maar wat je doet kan écht niet, mijn hele box zit vol reageer retweet
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 14-10-2012 om 11:35:14@maschaa Dankjewel!!!!!!! Ooh okaaay ik zal er mee stoppen! Als je maar weet dat ik er voor je ben! Love you girl! xo reageer retweet
damn.... we hebben het hier ook gehad met de grenen (= zacht houten) vloer. Ik zag het al snel bij de hakken van een vriendin, die heeft altijd van die torenhoge dingen aan. Ze waren niet kapot en het waren dure dingen, maar veel gewicht op een klein hakje maakt toch gewoon direct een put.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
die chick in het heel heels heels topic
zet dit in het andere topic danquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
damn.... we hebben het hier ook gehad met de grenen (= zacht houten) vloer. Ik zag het al snel bij de hakken van een vriendin, die heeft altijd van die torenhoge dingen aan. Ze waren niet kapot en het waren dure dingen, maar veel gewicht op een klein hakje maakt toch gewoon direct een put.
Nou boeit de vloer me niet met gewone schoenen enzo, deukje meer of minder, maar toen heb ik wel gevraagd of ze ze uit wilde doen. Ze had het zelf gewoon echt niet door en vond het geen probleem, maar anders zou ik het echt niet tof vinden, dan zou ik er stukken meubel-vilt onder knallen ofzo. Echt niet tof als je vloer in een avondje een putten landschap is.
Net of dat ligt aan je kwalitatief slechte vloer
En de manier van reageren ook echt
ik vond het ook wel grappig, maar slecht geacteerd/uitgewerkt en er miste humor in die film vond ik. Nu was het niet eng ofzo (ik kwam niet "echt" in het gevoel van de hoofdrolspelers) en niet grappig, beetje meh daarom.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond de hunger games ook een leuke film! iedereen had het over die boeken en film enzo dus ik dacht ga het maar eens kijken want ik had echt geen ideeeee waar ht verhaal over ging enzo
Godsamme haar twitterberichten zijn grappigquote:
ik snap het niet, want ik snap Twitter niet. Wat is er nu gebeurd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 14-10-2012 om 01:56:20Heey @maschaa Ik ben jarig! Het zou echt alles voor me betekenen als je hbd naar me zou tweeten !! Loveyouu girl!! xoo 50 reageer retweet
twitter:maschaa twitterde op zondag 14-10-2012 om 02:10:07@nailartmaniac_ van harte maar wat je doet kan écht niet, mijn hele box zit vol reageer retweet
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 14-10-2012 om 11:35:14@maschaa Dankjewel!!!!!!! Ooh okaaay ik zal er mee stoppen! Als je maar weet dat ik er voor je ben! Love you girl! xo reageer retweet
![]()
![]()
![]()
zal ik doen, even weer openenquote:
Ze heeft 50x hetzelfde bericht gestuurd naar Masja.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik snap het niet, want ik snap Twitter niet. Wat is er nu gebeurd?
Lees ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik snap het niet, want ik snap Twitter niet. Wat is er nu gebeurd?
Als je iets verder scrollt zie je nog tig random berichten die ze stuurt naar Masja.. freakyquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze heeft 50x hetzelfde bericht gestuurd naar Masja.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze heeft 50x hetzelfde bericht gestuurd naar Masja.
crazy creepy stalking weirdo'squote:Op zondag 14 oktober 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lees dit
https://twitter.com/nailartmaniac_
Elk bericht waar @masjaaa in staat is richting haar en elk bericht met een andere @naam is naar een ander beroemd persoon dat ze stalkt
twitter:nailartmaniac_ twitterde op zondag 30-09-2012 om 23:39:57OMG, @maschaa HEEFT GEWOON GEANTWOORD! LOVE HER SOOO FREAKIN MUCH!!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |