Dat mogen bij zijn baas van de fiscale bijtelling aftrekken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je kreeg het terug van de belastingsdienst? Wazig?
ik ookquote:
ik zal het eens doorgeven hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat mogen bij zijn baas van de fiscale bijtelling aftrekken.
goed voor je hersensquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb nu een vent die zichzelf 25 keer voor zijn hoofd schopt in 30 seconde![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het een zeer matigen knoopsluitingquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:03 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.whosay.com/yolanthe/photos/235296
Staat Wesley's gulp nou open?
oh ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij is het een zeer matigen knoopsluiting
Pff, okay.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:15 schreef Mss het volgende:
Mijn vader vertrekt zo rond half 6 's morgens naar zijn werk. En toen had hij vanmorgen iemand zien lopen die wel op mijn broertje leek. En het dus ook was.
Mijn broertje had gisteren een feestje van zijn werk, en hij was daar op de fiets heengegaan. Nu wordt daar om een of andere reden een beetje over hem heengelopen. Er wordt vaak troep voor hem achtergelaten enzo.
Nu is er dus iets met zijn fiets gebeurd vannacht. Wat dat nou precies was was niet helemaal duidelijk want mijn broertje was heel moe en koud en die is dus direct naar bed gegaan. Maar zijn fiets is niet gejat en kapot. Vermoedelijk heeft iemand hem dus zo ver gekregen om zijn fiets uit te lenen en hem daar laten zitten. Taxi's wilden niet komen dus die jongen is midden in de nacht naar huis gelopen.
En daar voel ik me heel kut over omdat ik er heel slecht tegen kan dat iemand zo met mijn broertje omgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |