PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Nieuwe album is wel minder en het optreden op Lowlands was om te huilen, maar toch blijven ze baas.quote:
Ja heb ik alquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is het album Collision Course niet wat voor jou dan Fuszy?
Heerlijk albumquote:
ajaxxxquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Met welke club speel jij dan Laucas?
Probleem is niet die snelle spelers want een verdediger kan ze tegenwoordig best goed blokken, het probleem is dat achterlijke instapsysteem waardoor verdedigers te laat instappen waardoor het geen buitenspel is of niet meelopen met de aanvaller.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Greenpeas het volgende:
Vraag me af of PES online ook van zo pacehoerig is.
Meh, enige wat ik merkte bij de demo is dat elke pass pinpoint aankomtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:11 schreef Greenpeas het volgende:
Vraag me af of PES online ook van zo pacehoerig is.
een snoeiharde steekbal van de linksback naar de rechtsbuiten? Waarom nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, enige wat ik merkte bij de demo is dat elke pass pinpoint aankomt
Geen last van dat laatste, mijn verdediging is ijzersterkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probleem is niet die snelle spelers want een verdediger kan ze tegenwoordig best goed blokken, het probleem is dat achterlijke instapsysteem waardoor verdedigers te laat instappen waardoor het geen buitenspel is of niet meelopen met de aanvaller.
En anders heb je je keeper nogquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen last van dat laatste, mijn verdediging is ijzersterk
Met fifa 13 kan je net zo goed geen keeper opstellen, dusjaquote:
Seitz houdt anders een hoop ballen eruit bij mijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met fifa 13 kan je net zo goed geen keeper opstellen, dusja
Thats BSquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwah, de keeper van de tegenstander maait toch bijzonder veel ballen van de lijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het leukste van fifa 13 dat longshots van 20 meter erin vliegen, maar letterlijke inkoppers tegengehouden wordenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Seitz houdt anders een hoop ballen eruit bij mij
Geen kandjiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn basis elf Fuszy
duur en slechte workrates voor een 352. Neagle doet het hartstikke goed daar, rent zich elke wedstrijd kapot.quote:
noob geen Longtanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duur en slechte workrates voor een 352. Neagle doet het hartstikke goed daar, rent zich elke wedstrijd kapot.
Oh balenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die is CF nu. Maar hij heeft wel 4* skill zie ik nu![]()
hybridje met Suk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh balenIk ga hem sowieso weer halen dit jaar. Hij heeft net als vorig jaar fucking slechte stats maar toch scoorde hij best veel.
![]()
Ik heb zin in een SA met betere graphicsquote:
Het is dan ook een bazen UI.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf FOK! Mobiel is aan het spacen
Had net Dudeweiser z'n UI
Kan je modden hoor, ik had SA met GTA 4 graphicsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb zin in een SA met betere graphics
Staat heel anders dan een blauwige UI welquote:
Maar dat is voor nerdsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je modden hoor, ik had SA met GTA 4 graphics
Ja maar dan heb je geen nieuwe missies enzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je modden hoor, ik had SA met GTA 4 graphics
Dan moet je ook niet jankenquote:
Haha ja en die speelt ook in de BPLquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef stoereboii het volgende:
Fuszy Hazard gaat voor 140kvolgens mij is Lavezzi minstens even goed.
Ach, GTA5 is weer stevig gebaseerd op SA geloof ik, dus even geduldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je geen nieuwe missies enzo.
Ik jank niet. Ik ga niet op de PC gamen en al helemaal niet als een nerdje zitten modden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken
Ik heb hem voor 9,5K voor 400 coins heb je een 4 atb en een LWB > LB kaartje. Maar mensen zijn domquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:26 schreef GuRBuH het volgende:
Tremoulinas IF als LB in 4-2-2-2 opgepikt voor 10,5k. Is de enige op de markt, dus moet wat profit op te maken zijn
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:28 schreef Rijst het volgende:
Nieuwe seizoen van The Walking dead komt morgen
David Luiz vind ik nog net zo goed als vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie als CB naast Kaboul? Laag budget svp en BPL.
Ja BPL of niet maakt echt een verschil van 100kquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja en die speelt ook in de BPL
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja BPL of niet maakt echt een verschil van 100k
Als Lavezzi bij City, Chelsea, Manu zou spelen dan zou hij ook zo duur zijn hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja BPL of niet maakt echt een verschil van 100k
Een verschil van 100k?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als Lavezzi bij City, Chelsea, Manu zou spelen dan zou hij ook zo duur zijn hoor.
Maandag te downloaden dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:28 schreef Rijst het volgende:
Nieuwe seizoen van The Walking dead komt morgen
Ik vind van niet met die statsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:32 schreef BDIL het volgende:
Is die Jucilei wel 80k waard ?
[ afbeelding ]
omdat het een nepallochtoon isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom deze zemmel zo goedkoop is
[ afbeelding ]
Had m inderdaad wel duurder verwacht rond deze tijd. Beetje het dubbele van wat hij nu is. Net als met Benzema. Raar dat prijzen van andere toppers wel sky high gaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Vorig jaar was hij op het einde 20k goedkoper dan nu. Daarom maar gehaald, lijkt me een baasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat het een nepallochtoon is
3* skills maakt hem minder duur. Vorig jaar als CDMquote:
Ik vind Modric op die positie beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
3* skills maakt hem minder duur. Vorig jaar als CDM
Wist ik niet eens. Maar 5* weak footquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
3* skills maakt hem minder duur. Vorig jaar als CDM
Past ook overal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vind Modric op die positie beter
Tja, zijn weinig BPL spitsen die langzamer zijn dan RvP. Zelfde geldt voor koppen. Het is eigenlijk best een nutteloos wezen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke.
Zijn stats zijn ook underrated. 89 shot68 heading
Ik heb voetbalschoenen van Kangeroe-leerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef Fuszy het volgende:
kut zooi.
net van een of andere australiër verloren. Dat ie stikt in zijn kangoeroes
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, zijn weinig BPL spitsen die langzamer zijn dan RvP. Zelfde geldt voor koppen. Het is eigenlijk best een nutteloos wezen.
benzema -> rest mlsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
Wat zou leuk zijn achter dit trio?
Huntelaar-RvP
Sneijder
127k
Captain strootman:Pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
Huntelaar-RvP
Sneijder
127k
Huntelaar sowieso niet, tenzij je gaat crossabusen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
Huntelaar-RvP
Sneijder
127k
Jawel heb deze 3 nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar sowieso niet, tenzij je gaat crossabusen.
Ik weet zeker dat als Huntelaar bij Feyenoord had gespeeld dat je hem nu ook de hemel in zou prijzen.quote:
Dat weet je helemaal niet zeker. Als Pelle spelers van het kaliber speler die Huntelaar om zich heen heeft zou hebben, zou Pelle er ook veel scoren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als Huntelaar bij Feyenoord had gespeeld dat je hem nu ook de hemel in zou prijzen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/253574/#quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
Huntelaar-RvP
Sneijder
127k
Pak dan gelijk Hernandezquote:
Ik zou voor Bent gaan. Die gast heeft echt veel power in zich, en kan alles wat een spits moet kunnenquote:
Sneijder hequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou voor Bent gaan. Die gast heeft echt veel power in zich, en kan alles wat een spits moet kunnen
Dat is onzin want bij Schalke spelen er ook geen wereldspelers en toch is hij volgens de statistieken 1 van de beste doelpuntenmakers (achter Messi en CR7). En zeg nou niet dat de Bundesliga een mickey Mouse competitie is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet zeker. Als Pelle spelers van het kaliber speler die Huntelaar om zich heen heeft zou hebben, zou Pelle er ook veel scoren.
Pelle is nogsteeds een kut spits.
Kijk even naar de teams waartegen hij scoortquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is onzin want bij Schalke spelen er ook geen wereldspelers en toch is hij volgens de statistieken 1 van de beste doelpuntenmakers (achter Messi en CR7). En zeg nou neit dat Bundesliga een mickey Mouse competitie is.
Niet erg. Alles is weer open.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, had de berichten daarvoor niet gelezen. Wellbeck is ook wel een goede spits trouwens
Tegen mindere teams scoren is geen handicap hoor. Kijk maar eens tegen welke ploegen Feyenoord jaarlijks de titel laat liggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk even naar de teams waartegen hij scoortdie zouden in de eredivisie nog niets eens middenmoot zijn
Ja maar Huntelaar scoort alleen tegen de kleintjes hoor en hij heeft voor Ajax gespeeld dus hij is kutquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is onzin want bij Schalke spelen er ook geen wereldspelers en toch is hij volgens de statistieken 1 van de beste doelpuntenmakers (achter Messi en CR7). En zeg nou niet dat de Bundesliga een mickey Mouse competitie is.
Dat klopt, Feyenoord verliest gigantisch veel punten tegen de mindere teams. Maar Huntelaar scoort alleen tegen de mindere teams. Scoort hij tegen Bayern, Dortmund of HSV of Leverkussen? Nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen mindere teams scoren is geen handicap hoor. Kijk maar eens tegen welke ploegen Feyenoord jaarlijks de titel laat liggen.
Maar dat betekent niet dat ie slecht is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, Feyenoord verliest gigantisch veel punten tegen de mindere teams. Maar Huntelaar scoort alleen tegen de mindere teams. Scoort hij tegen Bayern, Dortmund of HSV of Leverkussen? Nee.
Gomez, Ribery en Robben zijn dan zeker ook geen wereldspelers?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk even naar de teams waartegen hij scoortdie zouden in de eredivisie nog niets eens middenmoot zijn
Stop nou gewoon met jezelf voor schut te zetten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, Feyenoord verliest gigantisch veel punten tegen de mindere teams. Maar Huntelaar scoort alleen tegen de mindere teams. Scoort hij tegen Bayern, Dortmund of HSV of Leverkussen? Nee.
Maar je wint de titel tegen de kleintjes. De hoeveelheid punten die Ajax, PSV, AZ en Twente laat liggen tegen de kleine clubs, kunnen ze echt niet compenseren in hun onderlinge duels.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Drogreden. Heeft niets met kwaliteiten te maken, enkel met wat ik van hem vind (buiten de kwaliteiten om).quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar Huntelaar scoort alleen tegen de kleintjes hoor en hij heeft voor Ajax gespeeld dus hij is kut
Wat lieg ik dan? Flikker op man. Je loopt alleen te stoken en onzin te verkondigen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stop nou gewoon met jezelf voor schut te zetten.
Ja en toch is het zo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Drogreden. Heeft niets met kwaliteiten te maken, enkel met wat ik van hem vind (buiten de kwaliteiten om).
Kijk de cijfers erop na ipv te lopen raaskallen, Jan Mulder 2 ben je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso heel dat gezeik van scoren tegen de "kleintjes" slaat nergens op.
Liep net als van der Vaart voor zichzelf te voetballen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Huntelaar was wel matig gister trouwens.... tegen Andorra.
Jan Mulderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk de cijfers erop na ipv te lopen raaskallen, Jan Mulder 2 ben je.
Huntelaar is ook geen slechte spits, alleen scoort hij niet tegen de grote clubs, landen omdat hij tekort komt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Huntelaar is echt geen slechte spits, behoorlijk goed zelfs, alleen Van Persie is gewoonweg beter.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk de cijfers erop na ipv te lopen raaskallen, Jan Mulder 2 ben je.
Tegen de slechte teams jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]meer kan ik er gewoon echt niet van maken. Hopelijk speelt Huntelaar bij een mooie club na de winter en gaat hij fijn verder met goals maken.
Omdat hij niet genoeg aanvoer krijgt, Huntelaar is geen speler die het moet hebben van zijn individuele actie, hij is juist een killer in de 16 mits hij genoeg aanvoer krijgt. En de betere clubs kunnen die aanvoer eerder stopzetten en dan komt Klaas niet tot zijn recht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar is ook geen slechte spits, alleen scoort hij niet tegen de grote clubs, landen omdat hij tekort komt.
Hij had ook minstens een hattrick moeten maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liep net als van der Vaart voor zichzelf te voetballen.
Nou ja, ik vind mensen gewoon achterlijk die beweren dat Huntelaar een topspits is. En ik mag mensen er graag op wijzen dat ze dan achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
Het zijn allebei gewoon goede spitsen. Wat boeit mij het waar ze gespeeld hebben. Het zit bij VDM kennelijk diep.
Ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat hij niet genoeg aanvoer krijgt, Huntelaar is geen speler die het moet hebben van zijn individuele actie, hij is juist een killer in de 16 mits hij genoeg aanvoer krijgt. En de betere clubs kunnen die aanvoer eerder stopzetten en dan komt Klaas niet tot zijn recht.
Misschien moet hij dan ook eens zelf wat forceren zoals van Persie bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat hij niet genoeg aanvoer krijgt, Huntelaar is geen speler die het moet hebben van zijn individuele actie, hij is juist een killer in de 16 mits hij genoeg aanvoer krijgt. En de betere clubs kunnen die aanvoer eerder stopzetten en dan komt Klaas niet tot zijn recht.
Aanvoer van schaken bij nl elftal:Pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Echte topspitsen scoren op belangrijke momenten in de grote toernooien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind mensen gewoon achterlijk die beweren dat Huntelaar een topspits is. En ik mag mensen er graag op wijzen dat ze dan achterlijk zijn.
Haha:Pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef ertdop het volgende:
[..]
Aanvoer van schaken bij nl elftal:P
Falcaoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echte topspitsen scoren op belangrijke momenten in de grote toernooien.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef ertdop het volgende:
[..]
Wat moet hij forceren dan? Een deur? Een transfer?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan ook eens zelf wat forceren zoals van Persie bijvoorbeeld.
Usain Schakenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef ertdop het volgende:
[..]
Is hij goed in UT ?quote:
Misschien een mannetje uitspelen ofzo en dan scoren ipv 90 minuten buitenspel lopen en hopende op het ene moment.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat moet hij forceren dan? Een deur? Een transfer?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien een mannetje uitspelen ofzo en dan scoren ipv 90 minuten buitenspel lopen en hopende op het ene moment.
Gelukkig heb jij er geen verstand van dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind mensen gewoon achterlijk die beweren dat Huntelaar een topspits is. En ik mag mensen er graag op wijzen dat ze dan achterlijk zijn.
Blijkbaar nog wel steeds meer verstand dan jij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er geen verstand van dus dat scheelt.
Vanavond clubs?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef poker4lifee het volgende:
Groot verschil tussen divisie 1 en 2?
Loopt er dan nog talent rond in nederland als echt ''killer'' spits? Als ik castaignos zie spelen bij twentequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien een mannetje uitspelen ofzo en dan scoren ipv 90 minuten buitenspel lopen en hopende op het ene moment.
Maar dat kan hij dus niet, en dat is ook zijn zwakte.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet echt in mijn geval, eerste 5 wedstrijden achter elkaar winnen en dan gewoon alles verliezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef poker4lifee het volgende:
Groot verschil tussen divisie 1 en 2?
Nee, te weinig pace, te klein voor aanspeelpunt, te slap en zijn schot valt tegen.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blijkbaar nog wel steeds meer verstand dan jij.
Nee, die scoorde ook alleen tegen slechte clubsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
Ruud van Nistelrooy was ook geen topspits dan volgens VDM.
Ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Op de grote toernooien is er maar 1 die zich steeds kan onderscheiden, en dat is Wesley Sneijder. Fantastisch hoe hij Huntelaar en van Persie keer op keer met 1 pass vrij voor de goal krijgt. Kut voor hem dat die 2 het steeds verneuken.
ik kan iigquote:
hmmquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Covati het volgende:
[..]
Niet echt in mijn geval, eerste 5 wedstrijden achter elkaar winnen en dan gewoon alles verliezen
Inzaghi ook nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
Ruud van Nistelrooy was ook geen topspits dan volgens VDM.
Daarom, beperkte spits. Prima in een ploeg die 90 minuten op de helft van de tegenstander speelt en crossabused.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar dat kan hij dus niet, en dat is ook zijn zwakte.
Hij geeft gewoon zijn mening, dat jij jezelf schijnbaar zo goed vindt om daarover te oordelen zegt eerder dat jij een over het paard getilde pseudo vedette bent dan dat steefie er geen verstand van heeft.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er geen verstand van dus dat scheelt.
Alleen RvP hoor. Huntelaar kreeg maar 1 kans en en dat was tegen Portugal voor de rest kreeg hij geen bruikbare ballen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Op de grote toernooien is er maar 1 die zich steeds kan onderscheiden, en dat is Wesley Sneijder. Fantastisch hoe hij Huntelaar en van Persie keer op keer met 1 pass vrij voor de goal krijgt. Kut voor hem dat die 2 het steeds verneuken.
maar die speelde voor ajax dus die is ook slechtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Omdat hij niet zo goed isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen RvP hoor. Huntelaar kreeg maar 1 kans en en dat was tegen Portugal voor de rest kreeg hij geen bruikbare ballen.
Neuh hoor, SNeijder is een prima voetballer op CDMquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar die speelde voor ajax dus die is ook slecht [ afbeelding ]
Moet hij maar betere loopacties maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen RvP hoor. Huntelaar kreeg maar 1 kans en en dat was tegen Portugal voor de rest kreeg hij geen bruikbare ballen.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
VdM heeft gelijk. Huntelaar scoort alleen tegen slechte clubs.
[ afbeelding ]
Waar zeg ik dat ik van Nistelrooij slecht vind?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef ertdop het volgende:
- Van Nistelrooij wordt tevens topscorer in de UEFA Champions League
-in zijn tweede seizoen weet hij 44 keer het net te vinden, wat leidt tot het landskampioenschap van zijn team. Ook wordt hij weer topscorer in de UEFA Champions League.
Maar volgens VDM een slechte spits
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik van Nistelrooij slecht vind?
PI?quote:
Jij zegt dat hij alleen tegen slechte clubs scoort.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef ertdop het volgende:
- Van Nistelrooij wordt tevens topscorer in de UEFA Champions League
-in zijn tweede seizoen weet hij 44 keer het net te vinden, wat leidt tot het landskampioenschap van zijn team. Ook wordt hij weer topscorer in de UEFA Champions League.
Maar volgens VDM een slechte spits
Kijk mijn PI dan, oester.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Jij zegt dat hij alleen tegen slechte clubs scoort.
[..]
quote:
Ik heb al gezegd wanprestatie en nergens B-elftal gezegd. Wel allemaal Feyenoord on-waardige spelers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef ertdop het volgende:
B-elftal???
Feyenoord flink onderuit tegen Excelsior
Feyenoord heeft de trainingswedstrijd tegen Excelsior donderdag met 4-1 verloren. Op Varkenoord trad de ploeg van trainer Ronald Koeman aan zonder een groot deel van de basisspelers; zij hebben interlandverplichtingen.
Bij Feyenoord maakten John Goossens, Kaj Ramsteijn, Mitchell te Vrede en Joris Mathijsen na blessureleed hun rentree in het eerste elftal.
Verder speelde bij Feyenoord onder meer Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Wesley Verhoek mee.
Dat insinueer ik omdat RvN dezelfde soort speler was als Huntelaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik van Nistelrooij slecht vind?
Maar wel 100x beter.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat insinueer ik omdat RvN dezelfde soort speler was als Huntelaar.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Wie kan me helpen een hybrid te maken met Nelson oliveira?
Of ik heb gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach wat jij wil. Je bent gewoon een dikzak die altijd zijn gelijk wil hebben.
Net als kleine kinderenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach wat jij wil. Je bent gewoon een dikzak die altijd zijn gelijk wil hebben.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef ertdop het volgende:
Er zijn 4690 soorten kakkerlakken beschreven, waarvan er slechts een twintigtal wel eens als plaag kunnen voorkomen. De meeste irriterende kakkerlak is een feyenoord fan
Jij bent echt een mongooltje met je kut groningen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef ertdop het volgende:
Er zijn 4690 soorten kakkerlakken beschreven, waarvan er slechts een twintigtal wel eens als plaag kunnen voorkomen. De meeste irriterende kakkerlak is een feyenoord fan
Nounou zeg. TR gemacht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongooltje met je kut groningen.
Kakkerlak is geen geuzennaam die gekozen is door de fans zoals bij Ajacieden Joden. Dan als iemand Jood roept krijg je meteen gezeikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef ertdop het volgende:
Je mist Azevedo en Jucilei.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er klaar voor een rape ?
Nei is 10x zo goed als Cicinho..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er klaar voor een rape ?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de Joden. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun wij-tegen-zij-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij Joden en Boeren het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang kameraden vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug? vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk.
![]()
Hoezo Azevedo en Jucilei en dat bepaal jijquote:
Als je voor de beste Brasilvers gaat wel. Maar je kiest blijkbaar niet voor kwaliteit of komt geld tekortquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo Azevedo en Jucilei en dat bepaal jij
Accepteer een feitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Die twee plaatjes uit de OP, chick erin en geen plaatje of tekst van Ajax, Feyenoord of welke club dan ook om men uit te dagen. Makkelijk zat toch.
"Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug?"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Superboeren, Ratten, Superfriezen, Boeren; sommige clubs in Nederland en hun supporters hebben een geuzennaam. De bekendste daarvan is die van ajax: de Joden. In vroegere tijden werd de amsterdamse club al dan niet plagerig betiteld als een jodenclub, vanwege de vele joden die er actief waren en in het bestuur zaten. De supporters van die club hebben die benaming sinsdien omarmd en identificeren zich er nog steeds te pas en te onpas mee. Blijkbaar hebben ze dat nodig, die geuzennaam. Het versterkt hun identiteit, hun gevoel van eenheid, hun wij-tegen-zij-gevoel. Het ajaxsupporter an sich zijn, schiet op die fronten blijkbaar ernstig tekort.
Hoe zit het dan bij Feyenoord? Voor zover ik weet, en verbeter me als ik het mis heb, hebben Feyenoordspelers en -supporters nooit een breed gedragen, eeuwige bijnaam gehad. Feyenoord is Feyenoord. De supporters snakken niet naar een geuzennaam. Feyenoord is herkenbaar genoeg en het Feyenoordfan-zijn is al genoeg voeding voor een sterke identiteit. Uiteraard zijn er koosnamen, zoals het legioen (correctie: Legioen), en kameraden. Maar deze zijn niet, zoals bij Joden en Boeren het geval is, voortgekomen uit beledigingen van rivaliserende supportersgroepen. Ze zijn een onderdeel van clubliederen, maar zeker geen geuzennamen. Er wordt dan ook niet minutenlang kameraden vanaf de tribunes gescandeerd.
In amsterdam zijn ze er niet blij mee, dat er voor een Feyenoorder geen algemeen geaccepteerde andere naam is. Zó erg zelfs, dat ze daar de koppen bij elkaar hebben gestoken voor een toepasselijke belediging. Wie zijn moeilijk te verslaan, zijn áltijd met velen, zijn óveral en komen áltijd terug? vroegen zij zich af in hun speurtocht. Juist, kakkerlakken. Toegegeven, de naam is ronduit denigrerend, maar verwonderlijk is toch wel dat deze gebaseerd is op eigenschappen, die een groot compliment vormen voor een voetbalsupporter, en die dus getuigen van een diep ontzag van de ajaxfans voor het Legioen. Opgelucht haalde men adem in amsterdam. Eindelijk een bijnaam voor hun rivalen, die massaal aan lijkt te slaan onder de ajaxfans. Nu hoeven ze nooit meer het woordje Feyenoord over hun lippen te krijgen.
Toch blijft er een wezenlijk verschil. Waar ajacieden en PSV-ers dankbaar gebruik maken van hun van oorsprong als belediging bedoelde bijnaam om zich te onderscheiden van de rest, daar zullen Feyenoordsupporters het nooit, maar dan ook nóóit nodig hebben om met behulp van zon trucje hun identiteit te versterken. Feyenoord is immers Feyenoord. Jammer is dan ook, dat ik pas een spandoek zag met de tekst Proud to be a kakkerlak. Nergens voor nodig. Proud to be a Feyenoordfan is meer dan duidelijk.
![]()
Ik heb genoeg coins, maar een Jucilei die gepricefixed wordt op 80k ga ik niet kopen en Azevedo heb ik niet nodig omdat hij een 5* skiller is als LBquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je voor de beste Brasilvers gaat wel. Maar je kiest blijkbaar niet voor kwaliteit of komt geld tekort
Nei > Cicinhoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb genoeg coins, maar een Jucilei die gepricefixed wordt op 80k ga ik niet kopen en Azevedo heb ik niet nodig omdat hij een 5* skiller is als LBBeste is nog steeds relatief gezien dus huil niet.
Over geuze namenquote:
Ik heb geen zin om die tekst te lezen, zal wel een leuke tekst zijn waar ik smakelijk om kan lachen als ik zin heb om te lezen.quote:
Ook die gouden manager kan gewoon niet. Doe dan een Braziliaanse manager.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb genoeg coins, maar een Jucilei die gepricefixed wordt op 80k ga ik niet kopen en Azevedo heb ik niet nodig omdat hij een 5* skiller is als LBBeste is nog steeds relatief gezien dus huil niet.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ook die gouden manager kan gewoon niet. Doe dan een Braziliaanse manager.
Lekker goedkoop ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En als je toch een silver team maakt, kies dan de BPL.
Gr
Heb ik alquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En als je toch een silver team maakt, kies dan de BPL.
Gr
Helaas,pauperquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hadden jullie trouwens nog goede packs gister?
Probeer anders een steekbal op maat te geven in plaats van je Y knopje door je controller heen te drukken noobje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Crook is net zo met zijn keeper als GJE
Ik heb een miljoen coins. Daarmee kan ik Jucilei en Azevedo betalenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb ik al
Als je net zoveel coins als ik heb , reageer terug
gr gr
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Probeer anders een steekbal op maat te geven in plaats van je Y knopje door je controller heen te drukken noobje.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Probeer anders een steekbal op maat te geven in plaats van je Y knopje door je controller heen te drukken noobje.![]()
Ook een miljoen trade-profit heeft hijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort Darksonic, alleen dan met gouden packs
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort Darksonic, alleen dan met gouden packs
quote:
een pakje van 7.5k coinsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
En hoeveel euros heb je al uitgegeven?
Zo een baas in een pack krijgen is natuurlijk helemaalquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo een baas in een pack krijgen is natuurlijk helemaal [ afbeelding ]
Seems legit..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Volgende pack,
De Rossi
[ afbeelding ]
Jij bent echt overdreven lucky zegquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Volgende pack,
De Rossi
[ afbeelding ]
Benzema in de spits! Die is veel beter als eenzame spits.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef Alovenac het volgende:
Ook maar weer 10k+ in de prullenbak gegooid nadat ik geen wedstrijd kon winnen met mijn 433 BBVA team, even alles omgezet naar 451. Eens kijken of dat beter werkt. Wil Sanchez gaan vervangen voor Di Maria en denk dat ik hier beter met Pedro dan Villa kan spelen.
Iemand anders nog eventuele tips?
http://futhead.com/fifa/squads/197576/#squad-player
Daar heb ik momenteel de knaken nog niet voor, maar dat kan wel een optie zijn ja voor later.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Benzema in de spits! Die is veel beter als eenzame spits.
lijkt me in zo'n formatie ook wel een must ja als je veel wilt winnen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Benzema in de spits! Die is veel beter als eenzame spits.
Ik heb nu dit:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:51 schreef BDIL het volgende:
Iemand een idee qua team met Kaka en IF Ronaldinho ?
Ik denk dat je beter een wat een wat meer verdedigende middenvelder ipv Fabregas kan doen. Een Xabi Alonso of zo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:52 schreef Alovenac het volgende:
Ook maar weer 10k+ in de prullenbak gegooid nadat ik geen wedstrijd kon winnen met mijn 433 BBVA team, even alles omgezet naar 451. Eens kijken of dat beter werkt. Wil Sanchez gaan vervangen voor Di Maria en denk dat ik hier beter met Pedro dan Villa kan spelen.
Iemand anders nog eventuele tips?
http://futhead.com/fifa/squads/197576/#squad-player
Ik ben eigenlijk niet zo goed thuis in de BBVAquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel de knaken nog niet voor, maar dat kan wel een optie zijn ja voor later.
Fabregas staat goed daar op CM, of hadden jullie daar iemand anders neergeknald? Zelfde geldt natuurlijk voor de positie van Pedro.
Speelt het lekker ? Verdedigend ben ik bang van nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb nu dit:
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#fHLXUPcplWu:360
Misschien Kaka op de plek van Jadson?
Dus eerst prioriteit bij Benzema neerleggen en dan pas een Sanchez gaan vervangen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt me in zo'n formatie ook wel een must ja als je veel wilt winnen.
Maar Xabi is zo traag als dikke stront he.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een wat een wat meer verdedigende middenvelder ipv Fabregas kan doen. Een Xabi Alonso of zo.
Maakt toch niet zoveel uit dat hij traag is ? Hij is alleen een schakel tussen aanval en verdediging , zolang hij op zijn plek staat en de bal naar voren weet te spelen is het voldoendequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:56 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dus eerst prioriteit bij Benzema neerleggen en dan pas een Sanchez gaan vervangen?
[..]
Maar Xabi is zo traag als dikke stront he.
Valt me nog niet tegen. Alle 3 de CB's zijn behoorlijk snel. 81, 81 en 78 pace.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Speelt het lekker ? Verdedigend ben ik bang van niet?
Ja, maar ben bang dat je middenveld anders overlopen wordt. Een CVM als Song of zo kan je daar ook neerzetten, maar ik zou voor Xabi gaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:56 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dus eerst prioriteit bij Benzema neerleggen en dan pas een Sanchez gaan vervangen?
[..]
Maar Xabi is zo traag als dikke stront he.
Hij is maar 1.75 ofzoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:57 schreef n0ir het volgende:
Ik zit er wel eens te denken om mijn aanvallende driehoekje in 3-5-2 om te bouwen van Hernanes-Pato-Di Natale naar Kaka-Falcao-Benzema omdat ik wat meer koppende kwaliteit wil maar van wat ik steeds lees in dit topic kan Falcao heul niet koppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |