Ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat hij niet genoeg aanvoer krijgt, Huntelaar is geen speler die het moet hebben van zijn individuele actie, hij is juist een killer in de 16 mits hij genoeg aanvoer krijgt. En de betere clubs kunnen die aanvoer eerder stopzetten en dan komt Klaas niet tot zijn recht.
Misschien moet hij dan ook eens zelf wat forceren zoals van Persie bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat hij niet genoeg aanvoer krijgt, Huntelaar is geen speler die het moet hebben van zijn individuele actie, hij is juist een killer in de 16 mits hij genoeg aanvoer krijgt. En de betere clubs kunnen die aanvoer eerder stopzetten en dan komt Klaas niet tot zijn recht.
Aanvoer van schaken bij nl elftal:Pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Echte topspitsen scoren op belangrijke momenten in de grote toernooien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind mensen gewoon achterlijk die beweren dat Huntelaar een topspits is. En ik mag mensen er graag op wijzen dat ze dan achterlijk zijn.
Haha:Pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef ertdop het volgende:
[..]
Aanvoer van schaken bij nl elftal:P
Falcaoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echte topspitsen scoren op belangrijke momenten in de grote toernooien.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef ertdop het volgende:
[..]
Wat moet hij forceren dan? Een deur? Een transfer?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan ook eens zelf wat forceren zoals van Persie bijvoorbeeld.
Usain Schakenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:00 schreef ertdop het volgende:
[..]
Is hij goed in UT ?quote:
Misschien een mannetje uitspelen ofzo en dan scoren ipv 90 minuten buitenspel lopen en hopende op het ene moment.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat moet hij forceren dan? Een deur? Een transfer?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien een mannetje uitspelen ofzo en dan scoren ipv 90 minuten buitenspel lopen en hopende op het ene moment.
Gelukkig heb jij er geen verstand van dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind mensen gewoon achterlijk die beweren dat Huntelaar een topspits is. En ik mag mensen er graag op wijzen dat ze dan achterlijk zijn.
Blijkbaar nog wel steeds meer verstand dan jij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij er geen verstand van dus dat scheelt.
Vanavond clubs?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef poker4lifee het volgende:
Groot verschil tussen divisie 1 en 2?
Loopt er dan nog talent rond in nederland als echt ''killer'' spits? Als ik castaignos zie spelen bij twentequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien een mannetje uitspelen ofzo en dan scoren ipv 90 minuten buitenspel lopen en hopende op het ene moment.
Maar dat kan hij dus niet, en dat is ook zijn zwakte.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet echt in mijn geval, eerste 5 wedstrijden achter elkaar winnen en dan gewoon alles verliezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:03 schreef poker4lifee het volgende:
Groot verschil tussen divisie 1 en 2?
Nee, te weinig pace, te klein voor aanspeelpunt, te slap en zijn schot valt tegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |