quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
VdM heeft gelijk. Huntelaar scoort alleen tegen slechte clubs.
[ afbeelding ]
Waar zeg ik dat ik van Nistelrooij slecht vind?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef ertdop het volgende:
- Van Nistelrooij wordt tevens topscorer in de UEFA Champions League
-in zijn tweede seizoen weet hij 44 keer het net te vinden, wat leidt tot het landskampioenschap van zijn team. Ook wordt hij weer topscorer in de UEFA Champions League.
Maar volgens VDM een slechte spits
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik van Nistelrooij slecht vind?
PI?quote:
Jij zegt dat hij alleen tegen slechte clubs scoort.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:07 schreef ertdop het volgende:
- Van Nistelrooij wordt tevens topscorer in de UEFA Champions League
-in zijn tweede seizoen weet hij 44 keer het net te vinden, wat leidt tot het landskampioenschap van zijn team. Ook wordt hij weer topscorer in de UEFA Champions League.
Maar volgens VDM een slechte spits
Kijk mijn PI dan, oester.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
[..]
Jij zegt dat hij alleen tegen slechte clubs scoort.
[..]
quote:
Ik heb al gezegd wanprestatie en nergens B-elftal gezegd. Wel allemaal Feyenoord on-waardige spelers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:12 schreef ertdop het volgende:
B-elftal???
Feyenoord flink onderuit tegen Excelsior
Feyenoord heeft de trainingswedstrijd tegen Excelsior donderdag met 4-1 verloren. Op Varkenoord trad de ploeg van trainer Ronald Koeman aan zonder een groot deel van de basisspelers; zij hebben interlandverplichtingen.
Bij Feyenoord maakten John Goossens, Kaj Ramsteijn, Mitchell te Vrede en Joris Mathijsen na blessureleed hun rentree in het eerste elftal.
Verder speelde bij Feyenoord onder meer Guyon Fernandez, Kamohelo Mokotjo en Wesley Verhoek mee.
Dat insinueer ik omdat RvN dezelfde soort speler was als Huntelaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik van Nistelrooij slecht vind?
Maar wel 100x beter.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat insinueer ik omdat RvN dezelfde soort speler was als Huntelaar.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:16 schreef JacobDubbel het volgende:
Wie kan me helpen een hybrid te maken met Nelson oliveira?
Of ik heb gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach wat jij wil. Je bent gewoon een dikzak die altijd zijn gelijk wil hebben.
Net als kleine kinderenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach wat jij wil. Je bent gewoon een dikzak die altijd zijn gelijk wil hebben.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef ertdop het volgende:
Er zijn 4690 soorten kakkerlakken beschreven, waarvan er slechts een twintigtal wel eens als plaag kunnen voorkomen. De meeste irriterende kakkerlak is een feyenoord fan
Jij bent echt een mongooltje met je kut groningen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:23 schreef ertdop het volgende:
Er zijn 4690 soorten kakkerlakken beschreven, waarvan er slechts een twintigtal wel eens als plaag kunnen voorkomen. De meeste irriterende kakkerlak is een feyenoord fan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |