Ook die gouden manager kan gewoon niet. Doe dan een Braziliaanse manager.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb genoeg coins, maar een Jucilei die gepricefixed wordt op 80k ga ik niet kopen en Azevedo heb ik niet nodig omdat hij een 5* skiller is als LBBeste is nog steeds relatief gezien dus huil niet.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ook die gouden manager kan gewoon niet. Doe dan een Braziliaanse manager.
Lekker goedkoop ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En als je toch een silver team maakt, kies dan de BPL.
Gr
Heb ik alquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En als je toch een silver team maakt, kies dan de BPL.
Gr
Helaas,pauperquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hadden jullie trouwens nog goede packs gister?
Probeer anders een steekbal op maat te geven in plaats van je Y knopje door je controller heen te drukken noobje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Crook is net zo met zijn keeper als GJE
Ik heb een miljoen coins. Daarmee kan ik Jucilei en Azevedo betalenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb ik al
Als je net zoveel coins als ik heb , reageer terug
gr gr
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Probeer anders een steekbal op maat te geven in plaats van je Y knopje door je controller heen te drukken noobje.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Probeer anders een steekbal op maat te geven in plaats van je Y knopje door je controller heen te drukken noobje.![]()
Ook een miljoen trade-profit heeft hijquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort Darksonic, alleen dan met gouden packs
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij bent echt een soort Darksonic, alleen dan met gouden packs
quote:
een pakje van 7.5k coinsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
En hoeveel euros heb je al uitgegeven?
Zo een baas in een pack krijgen is natuurlijk helemaalquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo een baas in een pack krijgen is natuurlijk helemaal [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |