Had m inderdaad wel duurder verwacht rond deze tijd. Beetje het dubbele van wat hij nu is. Net als met Benzema. Raar dat prijzen van andere toppers wel sky high gaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom deze zemmel zo goedkoop is
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Vorig jaar was hij op het einde 20k goedkoper dan nu. Daarom maar gehaald, lijkt me een baasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom deze zemmel zo goedkoop is
[ afbeelding ]
Oke.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat het een nepallochtoon is
3* skills maakt hem minder duur. Vorig jaar als CDMquote:
Ik vind Modric op die positie beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
3* skills maakt hem minder duur. Vorig jaar als CDM
Wist ik niet eens. Maar 5* weak footquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
3* skills maakt hem minder duur. Vorig jaar als CDM
Past ook overal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik vind Modric op die positie beter
Tja, zijn weinig BPL spitsen die langzamer zijn dan RvP. Zelfde geldt voor koppen. Het is eigenlijk best een nutteloos wezen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke.
Zijn stats zijn ook underrated. 89 shot68 heading
Ik heb voetbalschoenen van Kangeroe-leerquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef Fuszy het volgende:
kut zooi.
net van een of andere australiėr verloren. Dat ie stikt in zijn kangoeroes
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, zijn weinig BPL spitsen die langzamer zijn dan RvP. Zelfde geldt voor koppen. Het is eigenlijk best een nutteloos wezen.
benzema -> rest mlsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
Wat zou leuk zijn achter dit trio?
Huntelaar-RvP
Sneijder
127k
Captain strootman:Pquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
Huntelaar-RvP
Sneijder
127k
Huntelaar sowieso niet, tenzij je gaat crossabusen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:41 schreef stoereboii het volgende:
Huntelaar-RvP
Sneijder
127k
Jawel heb deze 3 nuquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar sowieso niet, tenzij je gaat crossabusen.
Ik weet zeker dat als Huntelaar bij Feyenoord had gespeeld dat je hem nu ook de hemel in zou prijzen.quote:
Dat weet je helemaal niet zeker. Als Pelle spelers van het kaliber speler die Huntelaar om zich heen heeft zou hebben, zou Pelle er ook veel scoren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als Huntelaar bij Feyenoord had gespeeld dat je hem nu ook de hemel in zou prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |