Ja maar Huntelaar scoort alleen tegen de kleintjes hoor en hij heeft voor Ajax gespeeld dus hij is kutquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is onzin want bij Schalke spelen er ook geen wereldspelers en toch is hij volgens de statistieken 1 van de beste doelpuntenmakers (achter Messi en CR7). En zeg nou niet dat de Bundesliga een mickey Mouse competitie is.
Dat klopt, Feyenoord verliest gigantisch veel punten tegen de mindere teams. Maar Huntelaar scoort alleen tegen de mindere teams. Scoort hij tegen Bayern, Dortmund of HSV of Leverkussen? Nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen mindere teams scoren is geen handicap hoor. Kijk maar eens tegen welke ploegen Feyenoord jaarlijks de titel laat liggen.
Maar dat betekent niet dat ie slecht is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, Feyenoord verliest gigantisch veel punten tegen de mindere teams. Maar Huntelaar scoort alleen tegen de mindere teams. Scoort hij tegen Bayern, Dortmund of HSV of Leverkussen? Nee.
Gomez, Ribery en Robben zijn dan zeker ook geen wereldspelers?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk even naar de teams waartegen hij scoortdie zouden in de eredivisie nog niets eens middenmoot zijn
Stop nou gewoon met jezelf voor schut te zetten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt, Feyenoord verliest gigantisch veel punten tegen de mindere teams. Maar Huntelaar scoort alleen tegen de mindere teams. Scoort hij tegen Bayern, Dortmund of HSV of Leverkussen? Nee.
Maar je wint de titel tegen de kleintjes. De hoeveelheid punten die Ajax, PSV, AZ en Twente laat liggen tegen de kleine clubs, kunnen ze echt niet compenseren in hun onderlinge duels.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Drogreden. Heeft niets met kwaliteiten te maken, enkel met wat ik van hem vind (buiten de kwaliteiten om).quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar Huntelaar scoort alleen tegen de kleintjes hoor en hij heeft voor Ajax gespeeld dus hij is kut
Wat lieg ik dan? Flikker op man. Je loopt alleen te stoken en onzin te verkondigen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stop nou gewoon met jezelf voor schut te zetten.
Ja en toch is het zo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Drogreden. Heeft niets met kwaliteiten te maken, enkel met wat ik van hem vind (buiten de kwaliteiten om).
Kijk de cijfers erop na ipv te lopen raaskallen, Jan Mulder 2 ben je.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sowieso heel dat gezeik van scoren tegen de "kleintjes" slaat nergens op.
Liep net als van der Vaart voor zichzelf te voetballen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Huntelaar was wel matig gister trouwens.... tegen Andorra.
Jan Mulderquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk de cijfers erop na ipv te lopen raaskallen, Jan Mulder 2 ben je.
Huntelaar is ook geen slechte spits, alleen scoort hij niet tegen de grote clubs, landen omdat hij tekort komt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Huntelaar is echt geen slechte spits, behoorlijk goed zelfs, alleen Van Persie is gewoonweg beter.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk de cijfers erop na ipv te lopen raaskallen, Jan Mulder 2 ben je.
Tegen de slechte teams jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]meer kan ik er gewoon echt niet van maken. Hopelijk speelt Huntelaar bij een mooie club na de winter en gaat hij fijn verder met goals maken.
Omdat hij niet genoeg aanvoer krijgt, Huntelaar is geen speler die het moet hebben van zijn individuele actie, hij is juist een killer in de 16 mits hij genoeg aanvoer krijgt. En de betere clubs kunnen die aanvoer eerder stopzetten en dan komt Klaas niet tot zijn recht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huntelaar is ook geen slechte spits, alleen scoort hij niet tegen de grote clubs, landen omdat hij tekort komt.
Hij had ook minstens een hattrick moeten maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liep net als van der Vaart voor zichzelf te voetballen.
Nou ja, ik vind mensen gewoon achterlijk die beweren dat Huntelaar een topspits is. En ik mag mensen er graag op wijzen dat ze dan achterlijk zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:58 schreef Rijst het volgende:
Het zijn allebei gewoon goede spitsen. Wat boeit mij het waar ze gespeeld hebben. Het zit bij VDM kennelijk diep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |