Vind het leukste van fifa 13 dat longshots van 20 meter erin vliegen, maar letterlijke inkoppers tegengehouden wordenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Seitz houdt anders een hoop ballen eruit bij mij
Geen kandjiquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn basis elf Fuszy
duur en slechte workrates voor een 352. Neagle doet het hartstikke goed daar, rent zich elke wedstrijd kapot.quote:
noob geen Longtanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duur en slechte workrates voor een 352. Neagle doet het hartstikke goed daar, rent zich elke wedstrijd kapot.
Oh balenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die is CF nu. Maar hij heeft wel 4* skill zie ik nu![]()
hybridje met Suk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh balenIk ga hem sowieso weer halen dit jaar. Hij heeft net als vorig jaar fucking slechte stats maar toch scoorde hij best veel.
![]()
Ik heb zin in een SA met betere graphicsquote:
Het is dan ook een bazen UI.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf FOK! Mobiel is aan het spacen
Had net Dudeweiser z'n UI
Kan je modden hoor, ik had SA met GTA 4 graphicsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb zin in een SA met betere graphics
Staat heel anders dan een blauwige UI welquote:
Maar dat is voor nerdsquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je modden hoor, ik had SA met GTA 4 graphics
Ja maar dan heb je geen nieuwe missies enzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan je modden hoor, ik had SA met GTA 4 graphics
Dan moet je ook niet jankenquote:
Haha ja en die speelt ook in de BPLquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef stoereboii het volgende:
Fuszy Hazard gaat voor 140kvolgens mij is Lavezzi minstens even goed.
Ach, GTA5 is weer stevig gebaseerd op SA geloof ik, dus even geduldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je geen nieuwe missies enzo.
Ik jank niet. Ik ga niet op de PC gamen en al helemaal niet als een nerdje zitten modden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken
Ik heb hem voor 9,5K voor 400 coins heb je een 4 atb en een LWB > LB kaartje. Maar mensen zijn domquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:26 schreef GuRBuH het volgende:
Tremoulinas IF als LB in 4-2-2-2 opgepikt voor 10,5k. Is de enige op de markt, dus moet wat profit op te maken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |