Nee, boefquote:
quote:
Boekenquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:14 schreef Karina het volgende:
DWDD liet tafelgasten op auditie komen
Voor het maandelijkse item Boek van de Maand heeft de redactie van De Wereld Draait Door voor het eerst tafelgasten op auditie laten komen. Dat vertelt hoofdredacteur Dieuwke Wynia in VARAgids. De vier boekhandelaren die eind september in de eerste editie zaten, hebben de auditie overleefd. Twee redacteuren belden alle boekhandelaren van Nederland, nou zon beetje dan, en luisterden goed hoe ze over boeken spraken. Daaruit kozen we er vijftien, legt Wynia uit.
Ik ben er wel bang voor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:38 schreef EchtGaaf het volgende:
Zal het morgen nog steeds over Holleeder gaan?
Ik hoorde hem net wel op Radio 1 over foutieve naamgeving van sommige dieren en vogels, het zou kunnen dat het daar over gaat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:15 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is dat van Dorrestijn een foutje.
Hij staat niet bij de fotos en ook niet bij het uitgebreide overzicht.
Dat vraag ik me ook af. Dat vogeltjesgedoe van vorige week ging echt drie keer nergens overquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef Karina het volgende:
IIn de uitzending van maandag 15 oktober o.a.: Junkie XL, Hans Dorrestijn. Muziek is er van Balthazar, tafelheer is Jan Mulder.
Waarom nou weer Hans Dorrestijn
Ik vind dat soort verhaaltjes wel leuk, maar niet bij DWDD in een 3 minuten-item.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Dat vogeltjesgedoe van vorige week ging echt drie keer nergens over.
Ik ga voor Baumgartnerquote:
quote:- Mathijs Bouman en Pieter Gautier over de Nobelprijs voor de economie die vandaag is uitgereikt.
- Junkie XL over zijn nieuwe album, Grammy nominatie, optreden in het Concertgebouw en natuurlijk de muziek die hij componeerde voor grote buitenlandse films.
- Sanne Wallis de Vries en Dominee Gremdaat over Boer Zoekt Vrouw.
Muziek is er van Balthazar en tafelheer is Jan Mulder.
Ben geen fan bij BZV, maar die item vorige week erover was wel leuk. Hopelijk gaat Grembaas die Sanne Wallis compleet dissen.quote:
Ja de 1e keer. Ik miste hem ook elke vrijdagquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:01 schreef TheGOAT het volgende:
Dominee Gremdraat, eindelijk weerIs de 1e keer dit seizoen volgens mij, of heb ik hem ergens gemist
?
Misschien gaat hij vanavond een DWDD recording doenquote:
Bert en Ernie toch? Dan moet Wim T. ook nog even aanschuiven.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien gaat hij vanavond een DWDD recording doen
Dan moeten ze dat wel als poppen doen. Niet als persoon.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Bert en Ernie toch? Dan moet Wim T. ook nog even aanschuiven.
Ja tuurlijk. De poppenspelers op de grond liggend en zij met zijn tweeën achter een gordijn of zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat wel als poppen doen. Niet als persoon.
Als ik hem op tv zie wil ik er ook altijd naar toe vliegen om een regionale struik in zijn anus te duwen.quote:
Ga je mond spoelen jijquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
Chris Zeegers is de nieuwe Kees Brusse.
Nee, mag vanaf vorige week pas als Matthijs 'dooorrr!' zegt.quote:
En terechtquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, mag vanaf vorige week pas als Matthijs 'dooorrr!' zegt.
Okéquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, mag vanaf vorige week pas als Matthijs 'dooorrr!' zegt.
Eén keer per jaar is genoeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Geen Hans Dorrestijn dus, toch een foutje op de site.
jup, net als Draadstaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Sjesus moet dit geplugged worden of zo?
Dat was tenminste leuk.quote:
Zwitserleven?quote:
Oh bedoelde je datquote:
Tamelijke non-tv inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:33 schreef waxmask het volgende:
Weer die kutten van Toren C... Hebben ze Mathijs een keer goed gepijpt ofzo?
Ja, serious. Draadstaal was leuk. Op een gegeven moment was het er vanaf, maar het begon leuk.quote:
Ja, de eerste halve seconde was net te doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, serious. Draadstaal was leuk. Op een gegeven moment was het er vanaf, maar het begon leuk.
Inderdaad. Ziet er niet uit...quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft wel een bad hairday vandaag.
Zo inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Ik heb eerlijk waar een avond lang in tranen gezeten nadat ik het 4 scene's een poging had gegeven.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
quote:
Wel langer want Blue Orchid was het intronummerquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, de eerste halve seconde was net te doen.
Er langs? Is dat Belgischquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wie is die leuke man er langs? DIE zouden ze eens ene keertje moeten uitnodigen...
Dat zeggen ze hier in Brabant.quote:
Nee.quote:
Die pet? JunkieXLquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die muts achter Bouwman op de eerste rij ? Komt die ook nog aan bod of is die ingehuurd om Matthijs en Jan na afloop bezig te houden ?
Junkie XLquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die muts achter Bouwman op de eerste rij ? Komt die ook nog aan bod of is die ingehuurd om Matthijs en Jan na afloop bezig te houden ?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Markeerstift het volgende:
Die gast met dat grijze vest dan what's wrong with him?
Die wil die nier denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah nee die boze looks van die gozer langs Junkie...![]()
Ik denk dat die zich alleen met één wenkbrouw kan uitdrukken. Zielig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Markeerstift het volgende:
Hij is gefascineerd niks mis mee "MEISJESquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Stickertje het volgende:
achter die kerel zit een andere kerel eng te kijken O.o
Een fokker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:40 schreef Markeerstift het volgende:
Nee, achter Bouman. Ziet er uit als een vrouw.quote:
Economie gaat voor een groot deel over psychologie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:41 schreef Injetta het volgende:
Het gaat toch om een Nobelprijs voor de economie?
En nou gaat het over nieren en schoolkeuzes?
Ze proberen het makkelijk uit te leggen, maar het wordt er niet duidelijker op.
Veel beters is er niet om op te letten momenteel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef waxmask het volgende:
Na het item "Meisjes achter Mathijs" nu de "Engerd achter de gasten"?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vond persoonlijk Russels "Fighting Around The World"met zijn trouwe stoombootje beter...
Of: Beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht.quote:
12 dus.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef King_Merc het volgende:
Sanne wallis is er weer... 3keer raden, waar ze het over zullen hebben...
Hoe de zuurgraad van een kut te verlagen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef King_Merc het volgende:
1.63mquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Scarlett zo klein, toch jammer
Eeh, BZV?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef King_Merc het volgende:
Lijkt of ze met haar kop tussen de tramrails gelegen heeft. Beetje in elkaar geperst.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:45 schreef King_Merc het volgende:
je hoort het, stuur mensen die eigenlijk niet willenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Faux. het volgende:
Ze komen niet meer terug. Waarom zouden mensen dit willen?
Sommigen hebben geen heimwee?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Faux. het volgende:
Gewoon Geer en Goor sturen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Faux. het volgende:
Omdat er hier ook geen reet aan is?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Faux. het volgende:
Expeditie Mars, stuur elke week iemand via de planetenraad naar Marsquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
je hoort het, stuur mensen die eigenlijk niet willen
Hij heet alleen JXL in America.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Heet die gast geen JXL meer?
Dat was alleen voor de USA, Elvis' familie bliefde geen junkies.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:49 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Heet die gast geen JXL meer?
Dat viel mij ook opquote:
Ik ken alleen deze. Little Less Conversation.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
JXL heeft een paar prima nummers gemaakt.
preciesquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
omdat het woord 'junkie' te obsceen is.
Mocht toch niet van Elvis familie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:50 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
omdat het woord 'junkie' te obsceen is.
Dit ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mocht toch niet van Elvis familie?
**** more is ook wel een klein hitje geweest, maar had niet verwacht dat jij dat zou kennen nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze. Little Less Conversation.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mocht toch niet van Elvis familie?
Misschien als ik het hoor dat ik het herken, maar dat heb ik bij heel veel muziekquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
**** more is ook wel een klein hitje geweest, maar had niet verwacht dat jij dat zou kennen nee.
Bij mij ookquote:
Lichtenvoorde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tom Holkenborg ... me zun pet jonguh
Uiteraard.quote:
quote:
Als het een Dell was zou niemand er om jankenquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef waxmask het volgende:
Jinkie heeft Koefnoen gekeken en dacht dat het het echte College Tour was zeker?
Nee, dan niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Als het een Dell was zou niemand er om janken
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:54 schreef waxmask het volgende:
Jinkie heeft Koefnoen gekeken en dacht dat het het echte College Tour was zeker?
Niet mee eens hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Wat een kutmuziek. Scene wordt er alleen maar slechter van.
Eeh, dit is Junkie XL.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Ik ben een beetje Jan Mulder moe, al jaren eigenlijk.
10 van de 10 keer wel, zonder muziek komt het nauwelijks binnenquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Als je moet janken bij een film is het 9 van de 10 keer ook vanwege de muziek.
Klopt. Intouchables zit qua muziek sterk in elkaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Als je moet janken bij een film is het 9 van de 10 keer ook vanwege de muziek.
Klopt, bij Debbie does Dallas was de muziek ook erg indrukwekkend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 van de 10 keer wel, zonder muziek komt het nauwelijks binnen
De intro van Dallas ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, bij Debbie does Dallas was de muziek ook erg indrukwekkend.
Niet echt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 van de 10 keer wel, zonder muziek komt het nauwelijks binnen
60 kiloquote:
Ja.quote:
Genoeg red bull reclamequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |