Als je de warme kraan niet opendraait dan word je echt niet loom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
haha
Ik weet nog niet of het verstandig is om nu te gaan (i.v.m. dat je daarna zo loom wordt en ik vanavond nog een en ander moet doen)
@DJMO, Pulver & Inlognaam, voor jullie ligt hier een PC, ik ga jullie ff een pm sturen om een en ander af te kunnen spreken.
@Kwiebuske, voor jou ga ik 't weekend een mailtje sturen met vraag of er nog spullen zijn
@Maffemuts, kan ik jou nog blij maken met een pc als er nog zijn? (zie blz. 11 vorige topic)
dankquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
@Kwiebuske, voor jou ga ik 't weekend een mailtje sturen met vraag of er nog spullen zijn
Wil graag een warme douche, om m'n ruggetje ff te verwennenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je de warme kraan niet opendraait dan word je echt niet loom.
Dat was om te kijken of jij wel goed oplet.quote:
Maar ik mag hopen dat die banden dan versleten waren en niet zijn afgekeurd om hun profiel en niet om de 'load index'. Ik vond dat destijds een heel raar verhaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou, er moesten idd 2 nieuwe bandjes onder. Maar bij de volgende garage kwamen ze erachter dat de achteras wel een lasbeurtje kon gebruiken... Dat had die andere prutsers dus niet gezien. Nouja voor mij ging de schade van rond de 800 euro naar 270 euro. Langleve werknemers van vrienden van mn papadie kunnen namelijk ook lassen en dat is dus niet door de 2e garage gedaan maar door een ander bedrijf dat auto schades hersfelt
Heb net wat op NGC zitten kijken over koffie, dus ik ben zo scherp als het maar kan..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat was om te kijken of jij wel goed oplet.
Öt smökelik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is mijn zweeds goed te doen!
Roze paddestoelensoep.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Dat komt zo wel goed denk ikquote:
Haha het valt mee hoor :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Roze paddestoelensoep.
Ik zou er toch een beetje mee oppassen
Holy monie!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha het valt mee hoor :p
[ afbeelding ]
Ah gossiemossie..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat komt zo wel goed denk ik
Heeft een keelamandelonsteking te pakken dus die kan momenteel alleen maar soep eten. En ijsjes en breakers :p arm jong is het ook!
Champignons drijven. Ik heb er maar 2 bij ingegooid. Wel 2 mega kastanjechampignons van de markt! En een rood uitje. En die melk is een ontzettend goed idee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Holy monie!
Dat is tenminste goed gevuld. Dat kan nooit allemaal in dat pakje hebben gezeten!
Zelf ben ik gek op paddenstoelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Champignons drijven. Ik heb er maar 2 bij ingegooid. Wel 2 mega kastanjechampignons van de markt! En een rood uitje. En die melk is een ontzettend goed idee!
ik dacht dat het deens wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd paddenstoelen in huis hebben, zo lekker!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zelf ben ik gek op paddenstoelen.
Als ik een tuin zou hebben zou ik alles wat ik daar kon plukken zo de pan in flikkeren
Ook en noors!quote:
slakken zout ...quote:
=quote:
Daar moet ik altijd erg om lachen als ergens staat:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook en noors!
En in het midden staat de finse vertaling
Ik wilde toch nog vragen of ik er eentje mocht, maar dat hoeft dus nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
haha
Ik weet nog niet of het verstandig is om nu te gaan (i.v.m. dat je daarna zo loom wordt en ik vanavond nog een en ander moet doen)
@DJMO, Pulver & Inlognaam, voor jullie ligt hier een PC, ik ga jullie ff een pm sturen om een en ander af te kunnen spreken.
@Maffemuts, kan ik jou nog blij maken met een pc als er nog zijn? (zie blz. 11 vorige topic)
Lijkt me lastig te leren, maar ik vind het echt een briljant taaltje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Ze sprong vanmiddag nog net niet uit haar gympen toen ik het haar vertelde, ben bang als ik hem doorgeef dat ze me nooit meer aankijktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef Inlognaam het volgende:
@Ireth,
Net even gekeken naar de PS2: 2 controller, de PS2 en 2 kaartjes achterin met geheugen denk ik.
Snoer is 220V aansluit met zo'n 8-je, zal zo even kijken of ik er nog eentje heb liggen ervan en dan zou ie volgens mij compleet moeten zijn?
Zometeen geef ik 'm aan DJMO mee als ze langs het station komt en dan moet je maar kijken wat je ermee doet. Wil je 'm weggeven, prima. Als ie maar gebruikt wordt
Tulpjes idd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb zo'n 8-je gevonden, dus die zit erbij.
Enige wat mist zit ik me nu te bedenken is iets om dat ding met de tv te verbinden. Geen idee wat voor een kabel dat is eigenlijk. Tulpstekkertjes?
Volgens mijn info moet alles gewoon werken en is het enige dat er moet gebeuren dat er een doekje overgehaald moet worden.
Als je het gewoon voorleest in je hoofd dan kom je vaak al een heel eind, iig dat is mijn ervaring in die 3 weken scandinaviequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lijkt me lastig te leren, maar ik vind het echt een briljant taaltje.
Op dit moment ben ik gered, en sta ik mijn plaats in de rij met liefde af voor iemand die hem wel ala minute kan/moet gebruikenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
haha
*te snel gelezenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik gered, en sta ik mijn plaats in de rij met liefde af voor iemand die hem wel ala minute kan/moet gebruikendankzij een andere lieve anoniem blijvende fokker is mijn kapotte onderdeel vervangen voor een (2ehands)werkend exemplaar
Toch lief dat jullie aan me dachten
Verder weinig nuttigs te melden, ben moe, maar da's standaard dus ook geen nieuws
valt opzich nog mee qua prijs...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeh!
http://www.ziggodome.nl/event/217/Skunk-Anansie
Ik heb ook nog wel een mes liggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:16 schreef Ireth het volgende:
Ik heb net DJMO aan de telefoon gehad
Ze laat PB er even naar kijken, we krijgen hem niet open (ja als ik er een mes tussen zet, maar das ook weer zo wat) dus hopelijk krijgen ze hem aan de praat.
Spelletjes zijn idd Dora en Nemo
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is het computer uitdeel-dag vandaag?
gewoon in een hoekje gaan zitten en een liedje fluitenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef DJMO het volgende:
argh ik hoop dat ik in de intercity naar den haag wel kan pissenik sta op klappen
Dan is het nog maar de vraag of je daar uberhaupt wíl plassenquote:
Maar wel een lief zoontje. Die heb ik dan weer nietquote:
van utrecht naar rotterdam had ik poke een intercity maar daar kon ik nauwelijks ademhalen . zo druk was het.quote:
meestal op vrijdag ....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
van utrecht naar rotterdam had ik poke een intercity maar daar kon ik nauwelijks ademhalen . zo druk was het.
Slakkenspoor?quote:
Dr waren ook 2 sprinters uitgevallen zag ik op het mededelingenbord. Dan wordt het druk ja...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
van utrecht naar rotterdam had ik poke een intercity maar daar kon ik nauwelijks ademhalen . zo druk was het.
zout en slakken...quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zout en slakken...
nee, geen spoor... geel bruizende smerige goedje
ja ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
Met name die dakloze slakken, vieze beesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:11 schreef Pulver het volgende:
En dan nu de hamvraag van vandaag.
Wat is het verschil tussen het openbaar vervoer en een auto voor de deur?moest er nog iets richting noorden ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga zondag weer naar emmen, dus zover kan het in ieder geval meeOp dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:11 schreef Pulver het volgende:
En dan nu de hamvraag van vandaag.
Wat is het verschil tussen het openbaar vervoer en een auto voor de deur?lol, ik rijd net den haag uit naar haarlemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moest er nog iets richting noorden ?
ga zondag weer naar emmen, dus zover kan het in ieder geval mee
er moet er een naar mijquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moest er nog iets richting noorden ?
ga zondag weer naar emmen, dus zover kan het in ieder geval mee
Weten we dat ook weer...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef lobelletje het volgende:
Vandaag bood Belle computers aan oo de SC, nou denk ik dat de sc niet bedoeld is om aan een beperkte groep dingen aan te bieden, doe je dat op de FHF, maar het gaast hier om met overheidsgeld gefinancieerde computers, waarvoor normaal scholen dit aanbieden aan een project in binnen of buitenland.
Ik vind het vreemd dsat dit nu niet gebeurt. Er zijn zoveel instellingen, verenigingen ed. dit dit kunnen gebruiken. Maar belle hou het onder vrienden, waarom niet op FHF gezet. Ja ik heb gereageerd om een antwoord te krijgen. Maar ik vind dit FHF onwaardig. en alle shit die ik nu over me heen krijg laat me koud. Een school hoort met rijksoverheid gefinancieerde middelen xzorgvuldig om te gaan en niet de vriendjes van Belle te spekken.
bedankt voor je meningquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef lobelletje het volgende:
Vandaag bood Belle computers aan oo de SC, nou denk ik dat de sc niet bedoeld is om aan een beperkte groep dingen aan te bieden, doe je dat op de FHF, maar het gaast hier om met overheidsgeld gefinancieerde computers, waarvoor normaal scholen dit aanbieden aan een project in binnen of buitenland.
Ik vind het vreemd dsat dit nu niet gebeurt. Er zijn zoveel instellingen, verenigingen ed. dit dit kunnen gebruiken. Maar belle hou het onder vrienden, waarom niet op FHF gezet. Ja ik heb gereageerd om een antwoord te krijgen. Maar ik vind dit FHF onwaardig. en alle shit die ik nu over me heen krijg laat me koud. Een school hoort met rijksoverheid gefinancieerde middelen xzorgvuldig om te gaan en niet de vriendjes van Belle te spekken.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef lobelletje het volgende:
Wat een fijne reactie van een ongelofelijke tokkie
quote:en alle shit die ik nu over me heen krijg laat me koud
Wees gerust, dit gaat niet van je uitkering af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef lobelletje het volgende:
Wat loop je nou te zeiken?quote:
de mijne dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wees gerust, dit gaat niet van je uitkering af.
jij krijgt het erbijquote:
jij moet alles inleveren, maar dat is standaard toch!quote:
super!!!quote:
ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jij moet alles inleveren, maar dat is standaard toch!
IK weet wie er wintquote:
for me!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
IK weet wie er wint
waarover vechten trouwens
krijgt ze het erbij of krijgt ze niks meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
IK weet wie er wint
waarover vechten trouwens
moet ik daarom vechten ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
krijgt ze het erbij of krijgt ze niks meer.
Onze geliefde Dolfi!
* kwiebuske pulver een biertje aanbiedtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
Zit me trouwens behoorlijk op te naaien over die opmerking van lobelletje.
Als er iemand op de SC is die altijd netjes en correct is, dan is het Belle wel.
En nu wil ze op de valreep wat puters kwijt en kan het snel geregeld worden, krijgt ze een emmer stront van lobelletje over zich heen.
Sodemieter op, ga je moer lastig vallen!
Wat overigens heel goed gedoneerde computers kunnen zijn, niet alles wat een school krijgt/aanschaft komt uit algemene middelen maar kunnen ook uit giften/donaties komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
Zit me trouwens behoorlijk op te naaien over die opmerking van lobelletje.
Als er iemand op de SC is die altijd netjes en correct is, dan is het Belle wel.
En nu wil ze op de valreep wat puters kwijt en kan het snel geregeld worden, krijgt ze een emmer stront van lobelletje over zich heen.
Sodemieter op, ga je moer lastig vallen!
Biertje sla ik natuurlijk nooit af, zal d'r gek zijn!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske pulver een biertje aanbiedt
laat die persoon
Ja hoor!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef espri het volgende:
avondje allemaal, is er ook een rood wijntje in de aanbieding?
Ik heb hier een fles of 6 staanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef espri het volgende:
avondje allemaal, is er ook een rood wijntje in de aanbieding?
nee hoor, als de fles maar dicht was proostquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja hoor!
Nog uit m'n kerstpakket, is dat erg?
oii lekkerrrr heb je merlot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb hier een fles of 6 staanWelk wil je?
ja halloquote:
WAS dicht idd, net open gemaakt en een glas voor je ingeschonken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef espri het volgende:
[..]
nee hoor, als de fles maar dicht was proost
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ja hallo
rode wijn of niet ...
wensen doe je maar met je bruiloft![]()
gezellig he? lavendelkaarsjes aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
WAS dicht idd, net open gemaakt en een glas voor je ingeschonken.
* vannelle komt er bij zitten op het berenvel voor de open haard op deze koude avond
nog een tip, de wijn is perfect met een toastje gorgonzola er bij, ik ben niet veeleisend, alleen duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Pulver het volgende:
* Pulver schrijft op lijstje:
Niet vergeten een fles Merlot meenemen naar de bruiloft.
herstel, we hebben geen hond dus blijven gezellig zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oeh! Gezellig idd.
Trouwens: Het regent, laat jij de hond uit?
Ehmm geen idee. Komt uit de schuur bij m'n schoonmoederquote:
dan wel even op kamertemperatuur brengen, na een fles proef ik het dan niet dat het mijn merk niet is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ehmm geen idee. Komt uit de schuur bij m'n schoonmoeder
Het staat hier al een tijdje in de keuken, dus het is al op de juiste temperatuurquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef espri het volgende:
[..]
dan wel even op kamertemperatuur brengen, na een fles proef ik het dan niet dat het mijn merk niet is...
* kwiebuske noteerd voor de bruiloft, 2 t-shirts laten bedrukkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef espri het volgende:
leukkkk zo,n t-shirt willen wij vast ook
Dat heb ik nou met bier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef espri het volgende:
[..]
dan wel even op kamertemperatuur brengen, na een fles proef ik het dan niet dat het mijn merk niet is...
hey leuk, ga je stappen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het staat hier al een tijdje in de keuken, dus het is al op de juiste temperatuur. Misschien trek ik morgen ff een flesje open voor ik op stap ga
nah, onbegrijpelijk he?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met bier.
Maar als je na een kratje het verschil niet meer ziet tussen je vriendin of een willekeurige deerne die er naast zit, DAT begrijpen vrouwen dan weer niet
gered van de rellen! :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ehmm geen idee. Komt uit de schuur bij m'n schoonmoeder
Ja! De zaterdag en maandag voor de zuidlaardermarkt zijn traditionele stapavonden geloof ikquote:
yep, Espri en de verlorenequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske noteerd voor de bruiloft, 2 t-shirts laten bedrukken
Na een kratje zie je ondertussen toch dubbel? Dan is er ook geen verschil tussen twee mensen die naast elkaar zitten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met bier.
Maar als je na een kratje het verschil niet meer ziet tussen je vriendin of een willekeurige deerne die er naast zit, DAT begrijpen vrouwen dan weer niet
dus wij zijn ook klaar met vechten ?quote:
dat wil ik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja! De zaterdag en maandag voor de zuidlaardermarkt zijn traditionele stapavonden geloof ikDus ik heb geen keus! De maandagavond ervoor is de zuidlaardernacht, dan moet je eigenlijk doorhalen tot de markt begint om 6 uur
Het erge is, dat het nog echt waar is ook.quote:
Dinsdag om 13u beginnen. Woensdag vrij :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, wat let je?
Dat je moet werken zeker?
Dat komt dan net niet goed uit! Kan je niet ruilen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dinsdag om 13u beginnen. Woensdag vrij :p
hahahaha en hoe heb je je daaruit gered? of was je toen een ex?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het erge is, dat het nog echt waar is ook.
Zat ik te bekken met de beste vriendin van me ex (toen nog niet me ex), gewoon aan de bar, terwijl ze er één barkruk naast zat.
Als ik de tijd eens terug kon draaien
neu, toen was ze alleen maar boos.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:50 schreef espri het volgende:
[..]
hahahaha en hoe heb je je daaruit gered? of was je toen een ex?
tja, shit happens....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
neu, toen was ze alleen maar boos.
Maar was toch zo blauw als een tientje, dus dat ging een beetje langs me heen.
Nee hoor, vroeger was alles beter...quote:
haha ik heb net gisteren gevraagd om de woensdag vrij :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat komt dan net niet goed uit! Kan je niet ruilen?
heee zo een heb ik ook op het werk :p een lekkere knorrepotquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger was alles beter...
En ik kan het weten, want ik ben een ouderwetse mopperpot!
en ik ben nog een stukkie ouder en heb ook een hoop uitgespooktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor, vroeger was alles beter...
En ik kan het weten, want ik ben een ouderwetse mopperpot!
Ja, mopperen en klagen moet natuurlijk wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
heee zo een heb ik ook op het werk :p een lekkere knorrepot
Hoe kan je ouder zijn?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:59 schreef espri het volgende:
[..]
en ik ben nog een stukkie ouder en heb ook een hoop uitgespookt![]()
maar of echt alles beter was....
hahahaha wat een ouderwetse opmerking...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoe kan je ouder zijn?
Ik dacht dat je binnenkort moest trouwen?
Dan ben je die leeftijd toch allang voorbij?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:09 schreef Pulver het volgende:
Check....
Je bent inderdaad ouder! Grappig!
Dan is er voor mij ook nog hoop
Staat gewoon in je profielquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:11 schreef espri het volgende:
[..]waar heb je dat nou weer opgezocht?
och tuurlijk, stommmm maar misschien heb ik wel vals ingevuld...quote:
ow wat gaaf, zeg eens dan waar en hoe laat je er bent?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:13 schreef Pulver het volgende:
10-12-2063 staat er.
En waar je gaat trouwen. En wanneer. En hoe laat het is.
En hoe laat we verwacht worden
welnee, vrouwen liegen altijd 100 jaar over hun leeftijdquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef Pulver het volgende:
[..]
welnee, vrouwen liegen altijd 1000 jaar over hun leeftijd
Heb je voor de huwelijksnacht ook stiekem je maagdenvlies laten terug zetten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef espri het volgende:
[..]
ssstttt ik ben eigenlijk nog ouder maar ben terug gezet, geheime missie
* vannelle gooit blok op haardvuur en schenkt nog een wijntje voor espri inquote:
flauw hoor, dat vertelde ik je in vertrouwenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je voor de huwelijksnacht ook stiekem je maagdenvlies laten terug zetten?
(dat kan, heb ik ergens gelezen!!)
hoe oud ben jij dan Ehhe?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb me hier ooit al eens wat op de hals gehaald door te zeggen dat ik volgend jaar OUD ben
Betrapt... undercover huhquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef espri het volgende:
[..]
ssstttt ik ben eigenlijk nog ouder maar ben terug gezet, geheime missie
please muts, verwijder je postquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Betrapt... undercover huh
[ afbeelding ]
alweer? Voor de hoeveelste keer dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef maffemuts het volgende:
[..]
over 5 maanden -2 dagen ben ik alweer 31
Leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef espri het volgende:
[..]
over 1 jaar en 6 weken ben ik sarah.....
meer n shock van *ships gaat de tijd zo snelquote:
tja, gaat hier niet zo lukken, december... kou.....en mn aanstaande roept nu al steeds dat ie een pop van 3 meter gaat neer zetten, ik had hem namelijk ook te pakken hehhehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Leuk. Toen mijn moeder sarah werd 3 jaar terug hebben mijn broer, zus en ik een bbq georganiseerd en ze vond het geweldig leuk
Het begint steeds enger te worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Leuk. Toen mijn moeder sarah werd 3 jaar terug hebben mijn broer, zus en ik een bbq georganiseerd en ze vond het geweldig leuk
In de winter kan je ook best bbq-en! Lekker terrashaarden enzo en warme kleren en dekensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef espri het volgende:
[..]
tja, gaat hier niet zo lukken, december... kou.....en mn aanstaande roept nu al steeds dat ie een pop van 3 meter gaat neer zetten, ik had hem namelijk ook te pakken hehhehe
Toen je 50 werd ja? Dat je kinders dat voor je organiseerden? Wowquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het begint steeds enger te worden.
Ik heb ook wel eens een BBQ gehad! Ongelofeloos!
Neu, dat dan weer niet. Ik moet nog de 50 halen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Toen je 50 werd ja? Dat je kinders dat voor je organiseerden? Wow
Nou danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neu, dat dan weer niet. Ik moet nog de 50 halen.
En als me koters dat moeten organiseren mag ik ze wel snel gaan maken, anders gaat dat hem niet worden.
Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef Pulver het volgende:
Kan ik dat via FHF regelen?
Gezocht: Draagmoeder voor een tweeling (ik denk altijd practisch) om een BBQ over 6 jaar op te zetten.
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Koters maken gaat niet op commando.
Die kale lange is vannelle, die dikke kleine langharige is Pulver.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef espri het volgende:
dit is ook stom hoor, ik gooi steeds vannelle en pulver door elkaar
Niet meer doen, anders snappen wij er ook niks meer van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef espri het volgende:
dit is ook stom hoor, ik gooi steeds vannelle en pulver door elkaar
wel ff sprayen daarna hoor, ben gestopt en blijft moeilijk, neem daarna nog een wijntje mee alsjeblieftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef vannelle het volgende:
* vannelle gooit nog een blokje in het haardvuur en loopt even naar de keuken om te roken
ik gok 44quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef espri het volgende:
tis vast de ouderdom na 1500 jaar,
maar pulver, jij hebt dus geen kinderen? en hoe houd ben jij eigenlijk? geen zin om te zoeken, word ik beetje moe...
hahahha ik moest echt lachen dus de chips zit tussen mn toetsen nuquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pulver het volgende:
Ik ben dus laatst 44 geworden.
Maar voor de grap draai ik dan die getallen om zodat ik.....
ehhhhhh...
nog steeds 44 ben...verdomme...
en dat bedoel ik dus, dat wist ik van pulver maar bedoelde dus vannelle... erg he? die namen lijken ook zo op elkaarquote:
Vannelle mocht willen dat ie zo oud was als ik. Dat duurt nog even.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef espri het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus, dat wist ik van pulver maar bedoelde dus vannelle... erg he? die namen lijken ook zo op elkaar
;pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef espri het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus, dat wist ik van pulver maar bedoelde dus vannelle... erg he? die namen lijken ook zo op elkaar
2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
;p
vannelle is 5 jaar jonger volgens mij :p of 3. zoiets
komt door onze avatar buskequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Pulver het volgende:
En toch is het niet helemaal vreemd, espri.
Jij en ehhe haal ik altijd door elkaar. Geen idee waarom.
Oh ik vind het niet erg om met espri door elkaar gehaald te wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Pulver het volgende:
En toch is het niet helemaal vreemd, espri.
Jij en ehhe haal ik altijd door elkaar. Geen idee waarom.
we worden gewoon elkaars stand inquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet erg om met espri door elkaar gehaald te worden
Dat mocht ie willen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
;p
vannelle is 5 jaar jonger volgens mij :p of 3. zoiets
Ja in de mijne zit ook wat geel en in de jouwe zitten 2 hartjes!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef espri het volgende:
[..]
ja joh, kijk alleen al naar onze avatar zoals ik al zei, evenbeeld, echt waar
Maar ik let nooit zo op uiterlijk, het gaat om het innerlijk.quote:
Nou, dit vind ik toch wel een heel lief compliment.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar ik let nooit zo op uiterlijk, het gaat om het innerlijk.
(nu is er even tijd om te braken, straks bij de koffie en koekjes is er ruim de tijd om flink over de nek te gaan)
Oh, heb ik een compliment gemaakt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:51 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik toch wel een heel lief compliment.
kijk, je moet het ook gewoon wel willen zien hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja in de mijne zit ook wat geel en in de jouwe zitten 2 hartjes!
Ik weet niet of het zo bedoeld is van jou, maar ik vind het niet erg om qua innerlijk op espri te lijken. Op basis van wat ik hier zie danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:52 schreef Pulver het volgende:
[..]
Oh, heb ik een compliment gemaakt?
Ik moet toch eens oppassen met wat ik typ
och, in dit leven ben ik best wel lief hoor, totdat ik weer terug gebliebt word....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo bedoeld is van jou, maar ik vind het niet erg om qua innerlijk op espri te lijken. Op basis van wat ik hier zie dan
Dus vat ik het op als compliment.
Noooooquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:56 schreef espri het volgende:
[..]
och, in dit leven ben ik best wel lief hoor, totdat ik weer terug gebliebt word....
dan moet ik jullie missen en word ik een onuitstaanbaar monster
Klopt, jij bent verstandig en ik energiek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:47 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat mocht ie willen.
Die soepkip is maar een paar maanden jonger dan ik.
Of beter; ik ben een paar maanden ouder...dat verschil merk je wel!
Neem je direct een biertje mee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:50 schreef espri het volgende:
dat wijntje duurt te lang hoor, ik loop zelf wel pfff
Met de echte espri hoor. Ik wil alleen met J. op een berenvelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen met wie ik eigenlijk op het berenvel voor de haard zit?
ow zitten we weer dan? waar is mn wijntje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen met wie ik eigenlijk op het berenvel voor de haard zit?
* vannelle slaakt een zucht van opluchtingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Met de echte espri hoor. Ik wil alleen met J. op een berenvel
Euh......die je zelf hebt gehaald is al op? Gaat goed!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:59 schreef espri het volgende:
[..]
ow zitten we weer dan? waar is mn wijntje?
ja ik heb dorst hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Euh......die je zelf hebt gehaald is al op? Gaat goed!![]()
* vannelle haalt nieuw wijntje
Zeg, die jurk in de keuken.....ben je daar aan gehecht? Zit een wijnvlekje op nu, ik struikelde.
weet ik zeker, als ik werk draag ik wit en daarbuiten graag een kleurtjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:04 schreef frederik het volgende:
Weet je zeker van blauw? Niet toevallig wit
Lang geleden dat je die gedragen hebt als ik zo eens naar mijn auto kijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:03 schreef espri het volgende:
[..]
ja ik heb dorst hoor
die blauwe jurk? welnee joh, die draag ik alleen als ik de auto poets, heb er nog een paar hangen
ja hallo, dat is jouw auto....quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lang geleden dat je die gedragen hebt als ik zo eens naar mijn auto kijk.
Hallo Lobelletje,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:19 schreef lobelletje het volgende:
En dan deze reactie van jou. Hoe zou je jezelf willen omschrijven als je iemand die je niet kent zomaar omschrijft als 'tokkie' ? Zelf kom je op deze manier niet echt over als een sociaal iemand, vind ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef lobelletje het volgende:
ik had het best als extra willen krijgen hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
moet ik daarom vechten ?
nah
zullen we het dan maar gewoon houden zoals het nu is![]()
wij geen ruzie, dolfie tevreden![]()
Dat mag. En ik vind Lobelletje een trut! Maar omdat ze nu mn vriendinnetje is, mag ik dat lekker zeggen. Wij zijn nu tenminste echte vrienden nuquote:
hier past maar 1 dingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:07 schreef Inlognaam het volgende:
heeeeeeeeeeeel lang betoog van Inlognaam
yupsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:15 schreef dolfina-chica het volgende:
ik had het best als extra willen krijgen hoor
Lekker ding ben jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat mag. En ik vind Lobelletje een trut! Maar omdat ze nu mn vriendinnetje is, mag ik dat lekker zeggen. Wij zijn nu tenminste echte vriendennu.
Echt wel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:18 schreef Ehhe het volgende:
Idd Inlognaam, mooi betoog.
Nobody fucks with belle1608!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
liefde in de chatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat mag. En ik vind Lobelletje een trut! Maar omdat ze nu mn vriendinnetje is, mag ik dat lekker zeggen. Wij zijn nu tenminste echte vriendennu.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Echt wel!jup, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Echt wel!zo ouderwets, echt waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Z'n pc is stuk, gaat allemaal zo snel niet meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Pulver het volgende:
Ik vind het wel een beetje een late reactie hoor, Inlognaam
Jij moet je mond houden, tokkie!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:25 schreef Pulver het volgende:
Ik vind het wel een beetje een late reactie hoor, Inlognaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Ik ben niet thuis nu, maar zit bij hotel Paps, Mams en hondenzusjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Z'n pc is stuk, gaat allemaal zo snel niet meer.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jij moet je mond houden, tokkie!Nopu ben je alleen maar boos omdat er geen losse videokaart in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb gehoord dat Labielletje die PC persoonlijk bij me komt afhalen en aan goed doel gaat schenken. Is dat mooi, of is dat mooi!!?EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
Hé Pulver!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis nu, maar zit bij hotel Paps, Mams en hondenzusje
Mn windows pc is wel kapotNa 7 jaar ofzo, dus het kwam best goed uit dat een van de door Belles van de schroothoop geredde pc's nu bij jouw op mij staat te wachten
om nog een paar jaar dienst te doen.
top dat je er eentje kon krijgen van Belle en dat jij er weer een aantal jaren van gebruik kan makenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
En nu ga ik even teruglezen wat Lobelletje nog meer te zeggen heeft later in het toic. Daar ben ik niet aan toegekomen
hahahha zie je wel dat jullie op elkaar lijken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hé Pulver!
We hebben er weer 1 die ons door elkaar haalt.![]()
Had idd gelezen dat je pc stuk is en ben blij te lezen dat het dankzij belle weer in orde komt.
Het is gewoon eng!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:35 schreef espri het volgende:
[..]
hahahha zie je wel dat jullie op elkaar lijken?
Klopt, ding staat echt hier bij mij in Den Haag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hé Pulver!
We hebben er weer 1 die ons door elkaar haalt.![]()
Had idd gelezen dat je pc stuk is en ben blij te lezen dat het dankzij belle weer in orde komt.
doe maar en nog een toastje aubquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is gewoon eng!
Nog een wijntje? Ga toch naar de keuken om ff te roken.
Kom maar langs, word je vast vrolijk begroet!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Klopt, ding staat echt hier bij mij in Den Haag.
Maar wil hem wel even naar Assen brengen hoor
Huh? Ben ik nou ook al in de war?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Neem dan ook ff een drankje voor mij mee aub!
Sowieso toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Huh? Ben ik nou ook al in de war?
gezellig, ook een lekkere merlot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Neem dan ook ff een drankje voor mij mee aub!
super, jij mag blijvenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat de rest maar kletsen, ik ga een wijntje en wat toastjes met gorgonzola voor je halen.
Neem je ook een biertje voor mij mee als je langs de koelkast komt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Laat de rest maar kletsen, ik ga een wijntje en wat toastjes met gorgonzola voor je halen.
Oh, daar sta ik 'm graag voor af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nopu ben je alleen maar boos omdat er geen losse videokaart in zit.
Maar ik heb gehoord dat Labielletje die PC persoonlijk bij me komt afhalen en aan goed doel gaat schenken. Is dat mooi, of is dat mooi!!?
Check.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neem je ook een biertje voor mij mee als je langs de koelkast komt?
het wordt steeds gezelligerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Neem je ook een biertje voor mij mee als je langs de koelkast komt?
* DJMO verslikt zich in een stuk kaasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nopu ben je alleen maar boos omdat er geen losse videokaart in zit.
Maar ik heb gehoord dat Labielletje die PC persoonlijk bij me komt afhalen en aan goed doel gaat schenken. Is dat mooi, of is dat mooi!!?
slaap lekker Ehhequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
Mensen, ik ga naar bed. Tabee en de groet'n!
truste ehhequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
Ik ga net zo als Ingrid voor een mixje. Of een baileys!quote:
laad dat batterijtje maar even lekker op ehhe!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
Ik loop wel ff terug, momentje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga net zo als Ingrid voor een mixje. Of een baileys!
jum! een mixje wat?quote:
yska! mag ik bij jou m'n noodstroomaccus morgen reanimeren ?quote:
Ik heb nog steeds niets voor mij staan dus ik denk dat ik zelf maar naar de keuken moet kruipen.quote:
lus ik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Euh..... bacardi cola? Of moet ik terug naar de keuken?
* DJMO zet een sixpack grolsh naast rucky neerquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets voor mij staan dus ik denk dat ik zelf maar naar de keuken moet kruipen.
Alle 12?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
yska! mag ik bij jou m'n noodstroomaccus morgen reanimeren ?
Een lekker bockbiertje voor Rucky!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets voor mij staan dus ik denk dat ik zelf maar naar de keuken moet kruipen.
Eg wel. Blinde!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
alle 12 mag hoor, voor elke maand 1? :pquote:
Ik wil douchen met warm water en die 5 vrouwen soorten van je!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
lus ik!dank je wel!
En mo, je mag wel wat stroom van me hebben hoor. En ik heb ook nog wel wat warm water en douchespul voor je. Er staan 5 vrouwen soorten en 2 mannen soorten :p
Haarmaskertje. Een handdoekje of 2.
Alleen, waar ontbijt je mee behalve koffie? En moet er ook melk in de koffie, nee toch?
[..]quote:
Toen was ik net naar de wc.quote:
Je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand notulen gemaakt sinds het begin van de middag? Ben te lui moe om terug te lezen
Notulen? Het is toch al terug te lezen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand notulen gemaakt sinds het begin van de middag? Ben te lui moe om terug te lezen
ik kan zelf melk meenemen, ik drink nl wel melk in m'n koffiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
lus ik!dank je wel!
En mo, je mag wel wat stroom van me hebben hoor. En ik heb ook nog wel wat warm water en douchespul voor je. Er staan 5 vrouwen soorten en 2 mannen soorten :p
Haarmaskertje. Een handdoekje of 2.
Alleen, waar ontbijt je mee behalve koffie? En moet er ook melk in de koffie, nee toch?
Er was iemand die lelijk deed tegen belle.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:16 schreef Ireth het volgende:
dat is de schuld van pulver/vannelle, 1 van de 2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
Verkorte versie graag ipv (met mijn instellingen) 5 pagina's!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Notulen? Het is toch al terug te lezen?
Ooww! Dat mag niet! Belle =quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Er was iemand die lelijk deed tegen belle.
Mag niet, kan niet, en is verboden.
dat was de samenvatting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |