super!!!quote:
ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
jij moet alles inleveren, maar dat is standaard toch!
IK weet wie er wintquote:
for me!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
IK weet wie er wint
waarover vechten trouwens
krijgt ze het erbij of krijgt ze niks meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
IK weet wie er wint
waarover vechten trouwens
moet ik daarom vechten ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
krijgt ze het erbij of krijgt ze niks meer.
Onze geliefde Dolfi!
* kwiebuske pulver een biertje aanbiedtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
Zit me trouwens behoorlijk op te naaien over die opmerking van lobelletje.
Als er iemand op de SC is die altijd netjes en correct is, dan is het Belle wel.
En nu wil ze op de valreep wat puters kwijt en kan het snel geregeld worden, krijgt ze een emmer stront van lobelletje over zich heen.
Sodemieter op, ga je moer lastig vallen!
Wat overigens heel goed gedoneerde computers kunnen zijn, niet alles wat een school krijgt/aanschaft komt uit algemene middelen maar kunnen ook uit giften/donaties komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:13 schreef Pulver het volgende:
Zit me trouwens behoorlijk op te naaien over die opmerking van lobelletje.
Als er iemand op de SC is die altijd netjes en correct is, dan is het Belle wel.
En nu wil ze op de valreep wat puters kwijt en kan het snel geregeld worden, krijgt ze een emmer stront van lobelletje over zich heen.
Sodemieter op, ga je moer lastig vallen!
Biertje sla ik natuurlijk nooit af, zal d'r gek zijn!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:19 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske pulver een biertje aanbiedt
laat die persoon
Ja hoor!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef espri het volgende:
avondje allemaal, is er ook een rood wijntje in de aanbieding?
Ik heb hier een fles of 6 staanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:27 schreef espri het volgende:
avondje allemaal, is er ook een rood wijntje in de aanbieding?
nee hoor, als de fles maar dicht was proostquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja hoor!
Nog uit m'n kerstpakket, is dat erg?
oii lekkerrrr heb je merlot?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik heb hier een fles of 6 staanWelk wil je?
ja halloquote:
WAS dicht idd, net open gemaakt en een glas voor je ingeschonken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef espri het volgende:
[..]
nee hoor, als de fles maar dicht was proost
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ja hallo
rode wijn of niet ...
wensen doe je maar met je bruiloft![]()
gezellig he? lavendelkaarsjes aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
WAS dicht idd, net open gemaakt en een glas voor je ingeschonken.
* vannelle komt er bij zitten op het berenvel voor de open haard op deze koude avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |