Als je de warme kraan niet opendraait dan word je echt niet loom.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
haha
Ik weet nog niet of het verstandig is om nu te gaan (i.v.m. dat je daarna zo loom wordt en ik vanavond nog een en ander moet doen)
@DJMO, Pulver & Inlognaam, voor jullie ligt hier een PC, ik ga jullie ff een pm sturen om een en ander af te kunnen spreken.
@Kwiebuske, voor jou ga ik 't weekend een mailtje sturen met vraag of er nog spullen zijn
@Maffemuts, kan ik jou nog blij maken met een pc als er nog zijn? (zie blz. 11 vorige topic)
dankquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
@Kwiebuske, voor jou ga ik 't weekend een mailtje sturen met vraag of er nog spullen zijn
Wil graag een warme douche, om m'n ruggetje ff te verwennenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je de warme kraan niet opendraait dan word je echt niet loom.
Dat was om te kijken of jij wel goed oplet.quote:
Maar ik mag hopen dat die banden dan versleten waren en niet zijn afgekeurd om hun profiel en niet om de 'load index'. Ik vond dat destijds een heel raar verhaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nou, er moesten idd 2 nieuwe bandjes onder. Maar bij de volgende garage kwamen ze erachter dat de achteras wel een lasbeurtje kon gebruiken... Dat had die andere prutsers dus niet gezien. Nouja voor mij ging de schade van rond de 800 euro naar 270 euro. Langleve werknemers van vrienden van mn papadie kunnen namelijk ook lassen en dat is dus niet door de 2e garage gedaan maar door een ander bedrijf dat auto schades hersfelt
Heb net wat op NGC zitten kijken over koffie, dus ik ben zo scherp als het maar kan..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat was om te kijken of jij wel goed oplet.
Öt smökelik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig is mijn zweeds goed te doen!
Roze paddestoelensoep.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Dat komt zo wel goed denk ikquote:
Haha het valt mee hoor :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Roze paddestoelensoep.
Ik zou er toch een beetje mee oppassen
Holy monie!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha het valt mee hoor :p
[ afbeelding ]
Ah gossiemossie..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat komt zo wel goed denk ik
Heeft een keelamandelonsteking te pakken dus die kan momenteel alleen maar soep eten. En ijsjes en breakers :p arm jong is het ook!
Champignons drijven. Ik heb er maar 2 bij ingegooid. Wel 2 mega kastanjechampignons van de markt! En een rood uitje. En die melk is een ontzettend goed idee!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:36 schreef Pulver het volgende:
[..]
Holy monie!
Dat is tenminste goed gevuld. Dat kan nooit allemaal in dat pakje hebben gezeten!
Zelf ben ik gek op paddenstoelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Champignons drijven. Ik heb er maar 2 bij ingegooid. Wel 2 mega kastanjechampignons van de markt! En een rood uitje. En die melk is een ontzettend goed idee!
ik dacht dat het deens wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd paddenstoelen in huis hebben, zo lekker!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zelf ben ik gek op paddenstoelen.
Als ik een tuin zou hebben zou ik alles wat ik daar kon plukken zo de pan in flikkeren
Ook en noors!quote:
slakken zout ...quote:
=quote:
Daar moet ik altijd erg om lachen als ergens staat:quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ook en noors!
En in het midden staat de finse vertaling
Ik wilde toch nog vragen of ik er eentje mocht, maar dat hoeft dus nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
haha
Ik weet nog niet of het verstandig is om nu te gaan (i.v.m. dat je daarna zo loom wordt en ik vanavond nog een en ander moet doen)
@DJMO, Pulver & Inlognaam, voor jullie ligt hier een PC, ik ga jullie ff een pm sturen om een en ander af te kunnen spreken.
@Maffemuts, kan ik jou nog blij maken met een pc als er nog zijn? (zie blz. 11 vorige topic)
Lijkt me lastig te leren, maar ik vind het echt een briljant taaltje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Ze sprong vanmiddag nog net niet uit haar gympen toen ik het haar vertelde, ben bang als ik hem doorgeef dat ze me nooit meer aankijktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:03 schreef Inlognaam het volgende:
@Ireth,
Net even gekeken naar de PS2: 2 controller, de PS2 en 2 kaartjes achterin met geheugen denk ik.
Snoer is 220V aansluit met zo'n 8-je, zal zo even kijken of ik er nog eentje heb liggen ervan en dan zou ie volgens mij compleet moeten zijn?
Zometeen geef ik 'm aan DJMO mee als ze langs het station komt en dan moet je maar kijken wat je ermee doet. Wil je 'm weggeven, prima. Als ie maar gebruikt wordt
Tulpjes idd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb zo'n 8-je gevonden, dus die zit erbij.
Enige wat mist zit ik me nu te bedenken is iets om dat ding met de tv te verbinden. Geen idee wat voor een kabel dat is eigenlijk. Tulpstekkertjes?
Volgens mijn info moet alles gewoon werken en is het enige dat er moet gebeuren dat er een doekje overgehaald moet worden.
Als je het gewoon voorleest in je hoofd dan kom je vaak al een heel eind, iig dat is mijn ervaring in die 3 weken scandinaviequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:10 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lijkt me lastig te leren, maar ik vind het echt een briljant taaltje.
Op dit moment ben ik gered, en sta ik mijn plaats in de rij met liefde af voor iemand die hem wel ala minute kan/moet gebruikenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:02 schreef belle1608 het volgende:
haha
*te snel gelezenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:27 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik gered, en sta ik mijn plaats in de rij met liefde af voor iemand die hem wel ala minute kan/moet gebruikendankzij een andere lieve anoniem blijvende fokker is mijn kapotte onderdeel vervangen voor een (2ehands)werkend exemplaar
Toch lief dat jullie aan me dachten
Verder weinig nuttigs te melden, ben moe, maar da's standaard dus ook geen nieuws
valt opzich nog mee qua prijs...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeh!
http://www.ziggodome.nl/event/217/Skunk-Anansie
Ik heb ook nog wel een mes liggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:16 schreef Ireth het volgende:
Ik heb net DJMO aan de telefoon gehad
Ze laat PB er even naar kijken, we krijgen hem niet open (ja als ik er een mes tussen zet, maar das ook weer zo wat) dus hopelijk krijgen ze hem aan de praat.
Spelletjes zijn idd Dora en Nemo
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
Is het computer uitdeel-dag vandaag?
gewoon in een hoekje gaan zitten en een liedje fluitenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef DJMO het volgende:
argh ik hoop dat ik in de intercity naar den haag wel kan pissenik sta op klappen
Dan is het nog maar de vraag of je daar uberhaupt wíl plassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |