Je tas is groot genoeg? :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:06 schreef DJMO het volgende:
zo, sporttas ingepakt, startbewijs ook maar in het voorvakje gefrot, ik was 'm haast vergetenheen en terugreis uitgeprint , boeken in de tas, noodstroomlader volledig opgeladen mee.. ik geloof dat ik alles wel heb nu .. en zo niet .. dan moet ik het maar bij yska in de winkel halen
hoeveell ??quote:
Als je er toch 20 over hebt... ik heb er hier een staan met waarschijnlijk een grafische kaart die defect is. Maar eerst even vragen wat mn pa nog heeft staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef belle1608 het volgende:
compleet met beeldscherm en toetsenbord en muis e.d. gratis
Hmmmm, zou ik best wel eens belang bij kunnen hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef belle1608 het volgende:
kan ik hier iemand blij maken met een computer?? desktop?
ik neem er 1 voor je meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je er toch 20 over hebt... ik heb er hier een staan met waarschijnlijk een grafische kaart die defect is. Maar eerst even vragen wat mn pa nog heeft staan.
geregeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hmmmm, zou ik best wel eens belang bij kunnen hebben
Acer, als schoolpc gebruikt moet besturingssysteem op gezet wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef Pulver het volgende:
Enig idee wat voor puters het precies zijn, belle?
Zolang het op XP draait, ben ik helemaal in mijn nopjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Acer, als schoolpc gebruikt moet besturingssysteem op gezet worden
ja dat staat er nu opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zolang het op XP draait, ben ik helemaal in mijn nopjes
haha komt vast goed rotterdam toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:05 schreef Pulver het volgende:
Maar denk je dat DJMO dat allemaal mee kan krijgen met de trein?
de school verhuisd en ze krijgen nieuwe pc's oude mogen meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:10 schreef Pulver het volgende:
Waarom doet de school ze eigenlijk weg?
Ben bang dat ik het antwoord al weet eigenlijk.
Maar jij gaf toch les aan kleine kinderen? Of was dit voor oudere leerlinge bedoelt?
Heb je al je jas- en broekzakken al nagekeken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:18 schreef Ireth het volgende:
Kan die Vtech nergens vinden? Vermoed dat ie op zolder ligt, alleen heb ik dus vandaag geen tijd om daar te gaan lopen graven! Hoop dat ik dat morgenochtend dan voor elkaar krijg, anders komt ie wel een keer met de post Mo!
Dat moet vandaag wel lukken, maar moet nu wel even weten hoelaat je op R'dam Alexander bent. Net wel 2 tijden gezien, maar weet niet meer welke het gaat worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:02 schreef DJMO het volgende:
dan is het nu nog wachten op inlognaam om de ps2 op te pikken. Dan kan ik wellicht een trein eerder ricting rotterdam nemen en daar even een kleine omweg maken om hem op te halen.
quote:
post nog niet geweestquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:47 schreef Pulver het volgende:
@kwiebuske:
Is het Reborn kaartje al binnen gekomen?
Wat zijn ze laat dan bij jullie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:49 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
post nog niet geweest
ik meld het als die binnen is![]()
kan ook best zijn dat ze al geweest zijn hoorquote:
Dat zei me vriendin ook altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:53 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
kan ook best zijn dat ze al geweest zijn hoor
dan was hij er vandaag niet bij
morgen nog een dag
lag een enveloppe op de deurmat
ws bij de buren meegegaan....
die hebben hem in mijn bus gegooid
wat een klein ... ding zeg
weet jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:16 schreef belle1608 het volgende:
nee haha maar kan nog reserveren hoorkan er misschien nog wel meer meenemen
ik ga morgen ff een mailtje sturen naar m'n collega's of er nog beschikbaar isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
weet je
kan nooit kwaad er een te hebben liggen
al is het maar een keer voor een fokker die niets meer heeft
mag ik er daar 1 voor hebben ?
Ik heb ook al gevraagd of ik een extra tas moet meegeven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:26 schreef Pulver het volgende:
Arme, arme arme DJMO.
Die sjouwt zich straks een breuk aan al die krengen.
Heeft er niet iemand een steekwagentje voor haar
Dat noem ik een autoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ze moet gewoon een tas met wieltjes hebben!
Douchen is altijd lekker..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef belle1608 het volgende:
Zal ik gaan douchen? *hele dag geholpen om school leeg te halen ivm verhuizing.. maar vanavond helpen bij m'n broertje in z'n appartement..
Neem je een "mannendouche"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef belle1608 het volgende:
Zal ik gaan douchen? *hele dag geholpen om school leeg te halen ivm verhuizing.. maar vanavond helpen bij m'n broertje in z'n appartement..
Nou, er moesten idd 2 nieuwe bandjes onder. Maar bij de volgende garage kwamen ze erachter dat de achteras wel een lasbeurtje kon gebruiken... Dat had die andere prutsers dus niet gezien. Nouja voor mij ging de schade van rond de 800 euro naar 270 euro. Langleve werknemers van vrienden van mn papaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat noem ik een auto
Over auto gesproken, hoe is het eigenlijk afgelopen met je APK van destijds?
Waarbij ze liepen te zeuren over je banden?
Douchen met badmuts!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef belle1608 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |