Je tas is groot genoeg? :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:06 schreef DJMO het volgende:
zo, sporttas ingepakt, startbewijs ook maar in het voorvakje gefrot, ik was 'm haast vergetenheen en terugreis uitgeprint , boeken in de tas, noodstroomlader volledig opgeladen mee.. ik geloof dat ik alles wel heb nu .. en zo niet .. dan moet ik het maar bij yska in de winkel halen
hoeveell ??quote:
Als je er toch 20 over hebt... ik heb er hier een staan met waarschijnlijk een grafische kaart die defect is. Maar eerst even vragen wat mn pa nog heeft staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef belle1608 het volgende:
compleet met beeldscherm en toetsenbord en muis e.d. gratis
Hmmmm, zou ik best wel eens belang bij kunnen hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef belle1608 het volgende:
kan ik hier iemand blij maken met een computer?? desktop?
ik neem er 1 voor je meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als je er toch 20 over hebt... ik heb er hier een staan met waarschijnlijk een grafische kaart die defect is. Maar eerst even vragen wat mn pa nog heeft staan.
geregeldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hmmmm, zou ik best wel eens belang bij kunnen hebben
Acer, als schoolpc gebruikt moet besturingssysteem op gezet wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:57 schreef Pulver het volgende:
Enig idee wat voor puters het precies zijn, belle?
Zolang het op XP draait, ben ik helemaal in mijn nopjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Acer, als schoolpc gebruikt moet besturingssysteem op gezet worden
ja dat staat er nu opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:04 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zolang het op XP draait, ben ik helemaal in mijn nopjes
haha komt vast goed rotterdam toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:05 schreef Pulver het volgende:
Maar denk je dat DJMO dat allemaal mee kan krijgen met de trein?
de school verhuisd en ze krijgen nieuwe pc's oude mogen meequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:10 schreef Pulver het volgende:
Waarom doet de school ze eigenlijk weg?
Ben bang dat ik het antwoord al weet eigenlijk.
Maar jij gaf toch les aan kleine kinderen? Of was dit voor oudere leerlinge bedoelt?
Heb je al je jas- en broekzakken al nagekeken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:18 schreef Ireth het volgende:
Kan die Vtech nergens vinden? Vermoed dat ie op zolder ligt, alleen heb ik dus vandaag geen tijd om daar te gaan lopen graven! Hoop dat ik dat morgenochtend dan voor elkaar krijg, anders komt ie wel een keer met de post Mo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |