* vannelle gooit blok op haardvuur en schenkt nog een wijntje voor espri inquote:
flauw hoor, dat vertelde ik je in vertrouwenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je voor de huwelijksnacht ook stiekem je maagdenvlies laten terug zetten?
(dat kan, heb ik ergens gelezen!!)
hoe oud ben jij dan Ehhe?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb me hier ooit al eens wat op de hals gehaald door te zeggen dat ik volgend jaar OUD ben
Betrapt... undercover huhquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:15 schreef espri het volgende:
[..]
ssstttt ik ben eigenlijk nog ouder maar ben terug gezet, geheime missie
please muts, verwijder je postquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Betrapt... undercover huh
[ afbeelding ]
alweer? Voor de hoeveelste keer dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:26 schreef maffemuts het volgende:
[..]
over 5 maanden -2 dagen ben ik alweer 31
Leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef espri het volgende:
[..]
over 1 jaar en 6 weken ben ik sarah.....
meer n shock van *ships gaat de tijd zo snelquote:
tja, gaat hier niet zo lukken, december... kou.....en mn aanstaande roept nu al steeds dat ie een pop van 3 meter gaat neer zetten, ik had hem namelijk ook te pakken hehhehequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Leuk. Toen mijn moeder sarah werd 3 jaar terug hebben mijn broer, zus en ik een bbq georganiseerd en ze vond het geweldig leuk
Het begint steeds enger te worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Leuk. Toen mijn moeder sarah werd 3 jaar terug hebben mijn broer, zus en ik een bbq georganiseerd en ze vond het geweldig leuk
In de winter kan je ook best bbq-en! Lekker terrashaarden enzo en warme kleren en dekensquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef espri het volgende:
[..]
tja, gaat hier niet zo lukken, december... kou.....en mn aanstaande roept nu al steeds dat ie een pop van 3 meter gaat neer zetten, ik had hem namelijk ook te pakken hehhehe
Toen je 50 werd ja? Dat je kinders dat voor je organiseerden? Wowquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het begint steeds enger te worden.
Ik heb ook wel eens een BBQ gehad! Ongelofeloos!
Neu, dat dan weer niet. Ik moet nog de 50 halen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Toen je 50 werd ja? Dat je kinders dat voor je organiseerden? Wow
Nou danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Pulver het volgende:
[..]
Neu, dat dan weer niet. Ik moet nog de 50 halen.
En als me koters dat moeten organiseren mag ik ze wel snel gaan maken, anders gaat dat hem niet worden.
Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef Pulver het volgende:
Kan ik dat via FHF regelen?
Gezocht: Draagmoeder voor een tweeling (ik denk altijd practisch) om een BBQ over 6 jaar op te zetten.
Dat bedoelde ik ook nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Koters maken gaat niet op commando.
Die kale lange is vannelle, die dikke kleine langharige is Pulver.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef espri het volgende:
dit is ook stom hoor, ik gooi steeds vannelle en pulver door elkaar
Niet meer doen, anders snappen wij er ook niks meer van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:35 schreef espri het volgende:
dit is ook stom hoor, ik gooi steeds vannelle en pulver door elkaar
wel ff sprayen daarna hoor, ben gestopt en blijft moeilijk, neem daarna nog een wijntje mee alsjeblieftquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef vannelle het volgende:
* vannelle gooit nog een blokje in het haardvuur en loopt even naar de keuken om te roken
ik gok 44quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef espri het volgende:
tis vast de ouderdom na 1500 jaar,
maar pulver, jij hebt dus geen kinderen? en hoe houd ben jij eigenlijk? geen zin om te zoeken, word ik beetje moe...
hahahha ik moest echt lachen dus de chips zit tussen mn toetsen nuquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Pulver het volgende:
Ik ben dus laatst 44 geworden.
Maar voor de grap draai ik dan die getallen om zodat ik.....
ehhhhhh...
nog steeds 44 ben...verdomme...
en dat bedoel ik dus, dat wist ik van pulver maar bedoelde dus vannelle... erg he? die namen lijken ook zo op elkaarquote:
Vannelle mocht willen dat ie zo oud was als ik. Dat duurt nog even.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef espri het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus, dat wist ik van pulver maar bedoelde dus vannelle... erg he? die namen lijken ook zo op elkaar
;pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:42 schreef espri het volgende:
[..]
en dat bedoel ik dus, dat wist ik van pulver maar bedoelde dus vannelle... erg he? die namen lijken ook zo op elkaar
2quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
;p
vannelle is 5 jaar jonger volgens mij :p of 3. zoiets
komt door onze avatar buskequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Pulver het volgende:
En toch is het niet helemaal vreemd, espri.
Jij en ehhe haal ik altijd door elkaar. Geen idee waarom.
Oh ik vind het niet erg om met espri door elkaar gehaald te wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef Pulver het volgende:
En toch is het niet helemaal vreemd, espri.
Jij en ehhe haal ik altijd door elkaar. Geen idee waarom.
we worden gewoon elkaars stand inquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oh ik vind het niet erg om met espri door elkaar gehaald te worden
Dat mocht ie willen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
;p
vannelle is 5 jaar jonger volgens mij :p of 3. zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |