Ja, hij is mij nog steeds wat te rooibossigs, maar is niet slecht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Had je mijn rooibos al geprobeerd Strega?
Ik heb die van jou net in mn tas gemikt, die had ik op kantoor laten liggen maar aangezien je zei dat ik er beter een pot mee kan maken kan ik hem beter mee naar huis nemen
Oh, ik zal de kat excuses makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
Komt door mij want ik had de lapo dus ik knalde meteen door
Tis de enige rooibos die ik weg krijg, ik doe 's ochtends altijd een bakkiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, hij is mij nog steeds wat te rooibossigs, maar is niet slecht.
Die thee gaat idd het beste voor een pot, of je moet van sterke thee houden en dat doe ik niet zo.
Nu al onder de plak van de katquote:
quote:
Dat gaat inderdaad wat te ver.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Maar hoe je nou in de eerste helft van oktober al zo debiel de hele dag erover rond moet telefoneren wie wat koopt voor sinterklaas en wat voor kerst voor die kinderen van 1 en 3, het is me een raadsel.
Als mn ma het in haar hoofd zou halen om me daarmee lastig te vallen
Toch niet een van de dames die de telefoon liever niet oppakt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
Ze bellen elkaar daar over op het werk he
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch niet een van de dames die de telefoon liever niet oppakt?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat is Midas, net twee jaar. Hij is een heel bijzondere kat om te zien!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die rooie van jullie, Strega![]()
Ik weet dat het om de kitten ging, maar die grote rooie
Jullie heel erg bedankt voor de leuke en lieve kaart!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Nu al onder de plak van de kat![]()
![]()
Fijn dat de inburgering van Daimoon goed ging
Ja prachtbeestje , rooie zijn speciaalquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is Midas, net twee jaar. Hij is een heel bijzondere kat om te zien!![]()
![]()
Gelukkig geen last van, alleen petekind krijgt wat voor kerst en ze wordt nu 12 dus ik denk dat ik gewoon met haar ga shoppen en zelf wat laat uitzoeken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Maar hoe je nou in de eerste helft van oktober al zo debiel de hele dag erover rond moet telefoneren wie wat koopt voor sinterklaas en wat voor kerst voor die kinderen van 1 en 3, het is me een raadsel.
Als mn ma het in haar hoofd zou halen om me daarmee lastig te vallen
Balen Strega dat dat zolang moet durenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:33 schreef Strega het volgende:
In antwoord op Barbaaf in het Oognip topic, ik zat in de verkeerde.![]()
Komt nog.
Hier is het stressPagan is nu naar de bank.) Onze pinpas voor telebankieren deed het niet meer. Een nieuwe ophalen kan niet zo maar, we zijn nu dus 3 weken verder, en elke keer verkloten ze het meer. Kan dus al 3 weken de bank niet controleren of met I-deal betalen. Nota bene 3 x ingeleverd bij hun "winkel", Bankkantoren heb je niet meer en wat ze daar doen is me niet duidelijk, in ieder geval niet de klant helpen. Gelukkig kunnen we nog wel pinnen
Graag gedaan , hij heeft het getroffenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Jullie heel erg bedankt voor de leuke en lieve kaart!Ook van Daimoon.
Vaag gedoe, voor internetbankieren heb ik geen pas nodig, zal wel een andere bank zijn. Hopelijk lossen ze het nu snel op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:33 schreef Strega het volgende:
In antwoord op Barbaaf in het Oognip topic, ik zat in de verkeerde.![]()
Komt nog.
Hier is het stressPagan is nu naar de bank.) Onze pinpas voor telebankieren deed het niet meer. Een nieuwe ophalen kan niet zo maar, we zijn nu dus 3 weken verder, en elke keer verkloten ze het meer. Kan dus al 3 weken de bank niet controleren of met I-deal betalen. Nota bene 3 x ingeleverd bij hun "winkel", Bankkantoren heb je niet meer en wat ze daar doen is me niet duidelijk, in ieder geval niet de klant helpen. Gelukkig kunnen we nog wel pinnen
Nou, het is niet zo zeer een pas, het is een apparaatje, vroeger kreeg je die gewoon als je de oude inleverde. In onze was de batterij op. Nu blijk je die zelf niet te mogen vervangen. Tja, toen was ie dus al open. En nu maken ze fout, op fout, op fout. Dus ik kan niet inloggen en internet bankieren en ook niet met I-deal betalen. En dat is knap lastig. Pagan is nu heen, ik had al een bijl in m'n handquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vaag gedoe, voor internetbankieren heb ik geen pas nodig, zal wel een andere bank zijn. Hopelijk lossen ze het nu snel op.
Ik heb een lekkere groene thee, een kukicha. Zit naast groene thee bladen ook wat takjes van de plant in, geeft een andere smaakquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik zit de laatste tijd ook nog al aan de thee. Ik heb nu heerlijke, groene thee met limoen en lavendel. Echt heerlijk, beetje rokerig.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
tof![]()
Wil je het eens proberen? Heb ik ook weer eens iets om naar jou te sturen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaar dat die post altijd zo lang duurt
quote:
En als ik iets wil, gewoon pot open om te ruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef oh-oh het volgende:
whehehe die vrienden van me stonden zich daar werkelijk zowat te bepiesen van het lachen in die winkel.
Gave winkel daar in Rotjeknor zeg
Ik vind die blauwe blikken te awesomequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als ik iets wil, gewoon pot open om te ruiken
De afbeelding wordt vaker gebruikt door mensen onbewust van de betekenis. Maar hij is ontstaan op een japans internetforum dacht ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, hij is de mascotte van yellowstone
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaaahaaaaaa ik weet heus wel dat t niet de echte is maar hij is het gewoon stiekem toch
Volgens mij zit daar dan weer koffie inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe blikken te awesome
Yes, kan in de kast naast het bierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Daar kun jij vast zelf een leuk projectje van maken
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
Vriend van me attendeerde me er op dat de bieb in Spijkenisse wel heel tof was. Toffer dan dat Spijkenisse verdient eigenlijk.![]()
http://www.froot.nl/categ(...)eek-van-spijkenisse/
Whehehe, je schrikt je toch ook een ongeluk als je van niks weet en ineens naast van die dooie honden staat. En die Rottweilers zijn nog groot ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat hadden die mensen van Groeten uit de Rimboe toch ook?
Die die in Nambiebieje waren?
En toen kwamen die negerts hier en waren ze panisch
Oh Felizje, dat is toch die ene supersweet grijzigequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, vandaag is Feliz, de greyhound, onder het mes, voor haar tandjes, tis al een oude dame, ik heb er buikpijn van![]()
Gisteren moest Shivas onder het mes, die is ook al 12, dat is gelukkig heel goed gegaan.
Ik vind dat zulke nare dingen.
Er was ook een grijze roodstaart, die had helemaal een plat verendek op zijn koppie, heel akeligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind opgezette dieren siewosie raar. Alleen vogels vind ik nog wat oké.
Ik zou stiekem best wel een opgezette beer in mijn kamer willen hebben staanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind opgezette dieren siewosie raar. Alleen vogels vind ik nog wat oké.
Als het goed is heeft Blokker zowel de goedkope als bv een Sony of Philips. Hoop dat je de goedkope kunt scoren!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks! Denk dat ik dan naar de Blokker ga. Anders moet ik verder weg. En als ie het opgeeft dan eens wat serieuzers zoeken.
Dafuk, je zult er onder staan......quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
oh, die ruziebovenburen he, die gisteravond zo'n kabaal maakten? We dachten al iets te horen achter, bleek dat ze gister de tv van het balkon gegooid heeft
Hij kwam ook tegen onze balkonrailing aan, dus die moet wel doormidden liggenquote:
Tuurlijk buuv, je TV ligt hier, hij is alleen nu 4:3 ipv 16:9quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij kwam ook tegen onze balkonrailing aan, dus die moet wel doormidden liggen
Had het wel tof gevonden als hij per ongeluk op ons balkon terecht was gekomen, ze komen soms al vragen om was die naar beneden is gevallen. Vragen om een tv is nieuw
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
oh, die ruziebovenburen he, die gisteravond zo'n kabaal maakten? We dachten al iets te horen achter, bleek dat ze gister de tv van het balkon gegooid heeft
Dan zijn ze wel stilquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef Pagan het volgende:
Staan ze vanavond aan je deur, of ze Nederland - Andorra bij jou mogen kijken omdat hun tv stuk is.
Ooh, die zijn ook leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga strakjes ff een koppeltje zebravinkies halen alvast, 2 euro per stuk en die worden ook tam en die kunnen heel goed samen met een koppeltje goulds, heb ik geen lege kooi meer![]()
Die goulds zijn niet veel groter, ze kunnen heel goed samen , mn kooi is groot zat. Ik haal ze bij een oude meneer thuis, 2 euro per stukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ooh, die zijn ook leukAlleen wel erg klein.
quote:
Oh, 't zijn blinde vinkjes?quote:
quote:
Je zal maar een paar flesjes bier besteld hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaar dat die post altijd zo lang duurt
quote:
quote:
Gewoon Zaza & Zebra doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht eerst ff Zaza en Zeb, maar Stevie is wel leuker he?
Nee Zaza & Zebra vind ik dan weer net niet leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon Zaza & Zebra doen
Maar dan liever Stevie dan Zeb ja!
Zo gezellig, 2 van die kleine vinkertjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ben blij dat die kooi strakjes niet meer leeg is ieg
En weer gezellig gekwetter en gefluit in huisquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ben blij dat die kooi strakjes niet meer leeg is ieg
Ik ben echt heel benieuwd, pas vertellen als ze er zijn hèquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd, pas vertellen als ze er zijn hè
Straks hele familie Zebraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Vinkies kunnen goed tam worden, en idd ze kwetteren zo leuk, en ze fokken als konijnen, keileuk is dat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Neuh ik zou mn honden niet zo noemen hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is het richting leuke hondennamen of vraag ik nu teveel?
Ja ik dacht dus aan een Teddy! Ik zeg het niet snel, maar Teddy is awesomequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh ik zou mn honden niet zo noemen hoor.
Voor honden heb ik Teddy op de lijst en verder eigenlijk niks geloof ik, ik moet wel weer es denken want mss is er een pup in produktie
Is het iets van 10cm? Nou sowieso leuk, ga ik proberen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Denk het wel, ik heb er een laten maken van mijn trapsessie album, tis klein maar wel grappig
Reutje dat ik op show het leukst vond is buitenlands en nu bij een kennel en Chico's achterkleindochter is door hem gedekt en raad es wie er een reu zomaar krijgt als er een echte kale bij zitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus aan een Teddy! Ik zeg het niet snel, maar Teddy is awesome
HAHAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed dat je foto's echt op Feesboek moeten staan om dit te kunnen gebruiken, logisch wel eik.
Nou ja als het een mini album is mis je er ook niet veel aan, kost bij de buren heus niet een vermogenquote:
Net was het nog leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als het een mini album is mis je er ook niet veel aan, kost bij de buren heus niet een vermogen
Tuurlijk is het best geinig, maar het is geen gruwelijk groots normaal album met 100 gratis foto's ofzoquote:
Leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Vistaprint moet ik ook nog krijgen, ik kreeg van iemand twee codes , voor twee wandkalenders of een kalender en een album, van beide een gedaan. Album van Piet gemaakt
Ik was vorig jaar 19 eur kwijt voor 20 dikke (foto)glanskaarten met envelop, ik hoop dat de prijs nog hetzelfde is dit jaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet op zoek naar een ander kerstkaartenadres want Vistaprint is veel te duur geworden
Leuk! Zebra vinkjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die goulds zijn niet veel groter, ze kunnen heel goed samen , mn kooi is groot zat. Ik haal ze bij een oude meneer thuis, 2 euro per stukDie goulds kunnen best nog ff duren voor ik die vind ergens, en ik word echt gek van die lege kooi.
Ja maar geen dikke glanskaarten toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik had mijn 200 kaarten altijd voor dat geld
Nee, wat leuk!!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Reutje dat ik op show het leukst vond is buitenlands en nu bij een kennel en Chico's achterkleindochter is door hem gedekt en raad es wie er een reu zomaar krijgt als er een echte kale bij zit
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als je er 200 nodig hebt dan is dit geen optie nee
Ja, die vinkies zijn ieg al gezellig!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Zebra vinkjes.Kan me voorstellen, zo'n lege kooi
Nee maar waar het verschil in prijs zitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou die waren goed zat, tis mooi met je
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:50 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een leukerds. Zaza heeft model gestaan voor de Angry Birds?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa Rode Lola, Stevie en Zaza
Oh, wat zijn ze leuk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa Rode Lola, Stevie en Zaza
quote:
Wat zullen die de vogeltjes leuk vinden!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou die komen er zo aan, de nichtjes komen logeren en Thessa komt ook nog ff spelen
Wat heb je voor deal gesloten dat de meisjes komen logeren of was je in een extra lieve bui?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou die komen er zo aan, de nichtjes komen logeren en Thessa komt ook nog ff spelen
In water gooien is veilig genoeg doorgaans. Wel in heet water danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een envelop gekregen en hij ruikt naar rook, moet ik em bij de EOD afleveren?
Het werd eigenlijk gewoon medegedeeldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je voor deal gesloten dat de meisjes komen logeren of was je in een extra lieve bui?
Ik had van je vanmiddag heerlijk geurende rookthee! Met een mooie kaart.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat mijn post is aangekomen, de post die onderweg was naar mij blijft week flink steken, 2 vloppen tot nu toe![]()
P & S, had Daimoon ook mijn post gehad??
Wat zal je neefje het rustig hebben thuis. Of is die al bij je ouders?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het werd eigenlijk gewoon medegedeeld![]()
Ze hebben geen pyjama´s bij zich en alleen de sokken die ze aanhadden, alletwee een legging, 1 spijkerbroek en 1 rokje en 3 truitjes, en ze blijven een week in Limboland![]()
Morgen gaan ze naar mn ouders![]()
Ze liggen nu al een half uur in bed te gieren en te zingen![]()
Thessa was hysterisch dat ze niet ook kon blijven slapen, die moest naar dr ma
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zal je neefje het rustig hebben thuis. Of is die al bij je ouders?
quote:
quote:
Whehe, dan zal het wel echt het hoogtepunt van de week zijn. Lekker plassen stampen en bladeren enzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt he.
Wandelen? Nee hoor, dat doen wij noooooooit!
Wohooooooooquote:
Ik moest even van één oor af, maar dat lag aan de zachte g en haar gelach eigenlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef oh-oh het volgende:
ze praat heel slecht. School vindt dat ze gewoon duidelijker moet praten. Ik vind dat ze naar logo moet.
Truste!quote:
Neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ik vind de geur lekkerder dan de smaak.
Maar ik had voor Daimoon van de week al post gestuurd, die had er moeten zijn op de dag dat jullie hem gingen halen, is die niet gekomen?
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef oh-oh het volgende:
ze praat heel slecht. School vindt dat ze gewoon duidelijker moet praten. Ik vind dat ze naar logo moet.
Dan zal je er wel weer zijn inmiddels, moggequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook, zal wel weer een vroege worden morgen
Ik zit ze nu met goed geluid op de laptop te luisteren, maar ik dacht echt dat het gewoon (alleen) haar dialect was waardoor ze zo moeilijk te verstaan is.quote:
Over 2 uur en een kwartier de herhaling van de F1quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan zal je er wel weer zijn inmiddels, moggeOver een half uur de F1
Geen idee hoe een kind van de leeftijd van T zou moeten klinken maar 't lijkt wel alsof Kees over betere communicatieve skills beschikt.
Over communicatief gesproken, afgelopen nacht heb ik bij een vriend van me het kwartje doen vallen over hoe diafragma de scherptediepte beinvloedt
ik vind t eigenlijk wel meevallen, maar dat jnt natuurlijk omdat ik dialect gewoon zo oppikquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
[..]
Ik zit ze nu met goed geluid op de laptop te luisteren, maar ik dacht echt dat het gewoon (alleen) haar dialect was waardoor ze zo moeilijk te verstaan is.
Neu er zijn wel gewoon apen, stokstaartjes, vogels enzo.quote:
sinds wanneer hebben ze die dan niet meer?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
Doen ze het beter dan Blijdorp, die hebben geen stokstaartjes meer![]()
Dinges en ik hebben nog lopen zoeken
Leuk Bos! Heb je nog goed weer gehad? En hoe vinden de kindjes het?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag naar zooparc Overloon geweest. Prima dierenpark. Alleen wel gericht op wat kleinere dieren. Er zitten geen olifanten, neushoorns, leeuwen, Giraffen, Tijgers en andere dieren die een grotere leefruimte behoeven, maar wat er is is erg leuk om te zien
Wat jammer Ynske. Maar wat goed dat ze allemaal nieuwe huisjes krijgen! Blijf jij dan nog wandelen met nieuwe honden?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Ynske het volgende:
hier is t de week van t afscheid nemen, dinsdag de laatste keer met Sem gewandeld, die is sinds donderdag bij een nieuw baasje. Vandaag voor t laatst met Boy en Loki, Boy gaat dinsdag naar een nieuw huis en Loki volgende week.
k vind t ronduit tof voor ze dat ze een thuis hebben gekregen, een paar gaan echt t land in.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer Ynske. Maar wat goed dat ze allemaal nieuwe huisjes krijgen! Blijf jij dan nog wandelen met nieuwe honden?
Jammer van het afscheid nemen , maar heel fijn dat ze nieuwe baasjes krijgenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Ynske het volgende:
hier is t de week van t afscheid nemen, dinsdag de laatste keer met Sem gewandeld, die is sinds donderdag bij een nieuw baasje. Vandaag voor t laatst met Boy en Loki, Boy gaat dinsdag naar een nieuw huis en Loki volgende week.
Weer was goed, geen druppel gevallen. Kinderen genoten enorm.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos! Heb je nog goed weer gehad? En hoe vinden de kindjes het?
Geen idee, maar ik lees net wel dat ze eind 2012 / begin 2013 beginnen aan een nieuw stokstaartjesverblijf. Dus ze zullen wel weg zijn voor de verbouwing of zo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben ze die dan niet meer?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik lees net wel dat ze eind 2012 / begin 2013 beginnen aan een nieuw stokstaartjesverblijf. Dus ze zullen wel weg zijn voor de verbouwing of zo.
Zijn ze nou allebei echt roodharig, Bos?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Pisc: op Facebook een paar foto's van R en I![]()
Ik vind het zo leuk voor ze dat je blijft wandelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t ronduit tof voor ze dat ze een thuis hebben gekregen, een paar gaan echt t land in.
yep ik blijf wandelen en heb veel van de vriendjes daar met me mee
T klikt gewoon goed, en dat is heerlijk.
Ik ben nog steeds hondsberoerd, maar ik heb de eerste week ook doorgewerkt, dus ook niet echt de kans genomen om uit te zieken. En dan weinig slapen 's nachts... Blijf deze week ook thuis, anders schiet het niet op. Thanks for askingquote:
Er zit een behoorlijke rode gloed doorheen ja. Mijn broer heeft dat ook, zit in de familie van mijn moeder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze nou allebei echt roodharig, Bos?
Dat dacht ik ook precies!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik vind dat het bij de meid meer aanwezig is dan bij de zoon
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk voor ze dat je blijft wandelenEn voor jou ook natuurlijk, maar dat je de tijd neemt is gewoon speciaal
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:49 schreef Ynske het volgende:
[..]tis ook echt fijn om te doen.
En ik vind t fijn dat de eigenares me zo vertrouwd, neem er ook vaker meer mee.
T geeft me rust.
Ben overigens bij de fotoclub waar ik zoveel voor deed gestopt. Tijd om aan mezelf te denken.
Heb je een schepnet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
De bovenburen vechten weer![]()
Ik hoop dat ze een nieuwe TV gehaald hebben
Lekker, hoofd leeg, jij en hondjes genieten!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:49 schreef Ynske het volgende:
[..]tis ook echt fijn om te doen.
En ik vind t fijn dat de eigenares me zo vertrouwd, neem er ook vaker meer mee.
T geeft me rust.
Ben overigens bij de fotoclub waar ik zoveel voor deed gestopt. Tijd om aan mezelf te denken.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker, hoofd leeg, jij en hondjes genieten!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je een schepnet?
En bel daarna even aan en vraag om de afstandbediening!
Nu een dun scherm. Was die vorige nog een dikke ouwe?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
De bovenburen vechten weer![]()
Ik hoop dat ze een nieuwe TV gehaald hebben
Was wel een flatscreen, geen idee meer hoe dikquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu een dun scherm. Was die vorige nog een dikke ouwe?
Oh ik slaap ook gerust door de nucleaire apocalyps heen hoor, maar we waren nog wakker toenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hier beneden ging ook al es een tv dwars door een raam naar buiten om 4 uur ´s nachts, ik heb dr niks van meegekregen, als ik slaap slaap ik
Jammerdebammerquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat is wel veel leuker, heb je er ook nog een beetje plezier van![]()
Toen ik nog in mn vorige woning woonde werd ik ´s nachts es wakker van een auto die de Bruna inreed voor een ramkraak.
Ren ik helemaal hyper naar het raam. Zie ik geen kut zonder lenzen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Ren ik helemaal hyper naar het raam. Zie ik geen kut zonder lenzen
quote:
Is het nog het terugkieken waard?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik duik zo mn nest in met een dvd. Doodmoe![]()
Om 7 uur zaten ze al op mn bed te hyperen weer de dames.
Zelfs de vogels sliepen nog![]()
Oh vrijdag keek ik College Tour Pis, Holleder
Ja, erg lame allemaal, slimme studenten zijn ver te zoeken geloof ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag op fok voornamelijk mensen die de vragen van de studenten stom vonden
Doet me denken aan die ene hoofddoek van ooit, toenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, erg lame allemaal, slimme studenten zijn ver te zoeken geloof ik
Oh dan vind ik het wel leukquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik vond het interessant vanwege mn werk, het was wat saai hoor denk ik,
Die doen allemaal andere studiesquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Heb de beginfoto en een die ik net even snel gekiekt heb naast elkaar gezet, want zelf zie ik het verschil niet.
Dat hielp behoorlijk, tering![]()
als iemand em wil zien, dm
Oh Bos, die Panda ook!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn dierenbeeldcollectie begint mooi te wordenVandaag de pinguins gekocht
Ikvoelmenietaangesproken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou jij was er nietquote:
Je bent er wel weer even vanaf nuquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou jij was er niet![]()
Mogge!
Damn, ik snap wel waarom al die moeders zo graag fulltime werken, dat is echt een feestje als je kinderen hebt![]()
Bos, leuke verzameling heb je al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |