HAHAquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed dat je foto's echt op Feesboek moeten staan om dit te kunnen gebruiken, logisch wel eik.
Nou ja als het een mini album is mis je er ook niet veel aan, kost bij de buren heus niet een vermogenquote:
Net was het nog leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als het een mini album is mis je er ook niet veel aan, kost bij de buren heus niet een vermogen
Tuurlijk is het best geinig, maar het is geen gruwelijk groots normaal album met 100 gratis foto's ofzoquote:
Leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Vistaprint moet ik ook nog krijgen, ik kreeg van iemand twee codes , voor twee wandkalenders of een kalender en een album, van beide een gedaan. Album van Piet gemaakt
Ik was vorig jaar 19 eur kwijt voor 20 dikke (foto)glanskaarten met envelop, ik hoop dat de prijs nog hetzelfde is dit jaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet op zoek naar een ander kerstkaartenadres want Vistaprint is veel te duur geworden
Leuk! Zebra vinkjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die goulds zijn niet veel groter, ze kunnen heel goed samen , mn kooi is groot zat. Ik haal ze bij een oude meneer thuis, 2 euro per stukDie goulds kunnen best nog ff duren voor ik die vind ergens, en ik word echt gek van die lege kooi.
Ja maar geen dikke glanskaarten toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik had mijn 200 kaarten altijd voor dat geld
Nee, wat leuk!!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Reutje dat ik op show het leukst vond is buitenlands en nu bij een kennel en Chico's achterkleindochter is door hem gedekt en raad es wie er een reu zomaar krijgt als er een echte kale bij zit
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als je er 200 nodig hebt dan is dit geen optie nee
Ja, die vinkies zijn ieg al gezellig!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Zebra vinkjes.Kan me voorstellen, zo'n lege kooi
Nee maar waar het verschil in prijs zitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]Nou die waren goed zat, tis mooi met je
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:50 schreef Barbaaf het volgende:
Wat een leukerds. Zaza heeft model gestaan voor de Angry Birds?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa Rode Lola, Stevie en Zaza
Oh, wat zijn ze leuk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Tadaaaaaa Rode Lola, Stevie en Zaza
quote:
Wat zullen die de vogeltjes leuk vinden!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou die komen er zo aan, de nichtjes komen logeren en Thessa komt ook nog ff spelen
Wat heb je voor deal gesloten dat de meisjes komen logeren of was je in een extra lieve bui?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou die komen er zo aan, de nichtjes komen logeren en Thessa komt ook nog ff spelen
In water gooien is veilig genoeg doorgaans. Wel in heet water danquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:05 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb een envelop gekregen en hij ruikt naar rook, moet ik em bij de EOD afleveren?
Het werd eigenlijk gewoon medegedeeldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je voor deal gesloten dat de meisjes komen logeren of was je in een extra lieve bui?
Ik had van je vanmiddag heerlijk geurende rookthee! Met een mooie kaart.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Fijn dat mijn post is aangekomen, de post die onderweg was naar mij blijft week flink steken, 2 vloppen tot nu toe![]()
P & S, had Daimoon ook mijn post gehad??
Wat zal je neefje het rustig hebben thuis. Of is die al bij je ouders?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het werd eigenlijk gewoon medegedeeld![]()
Ze hebben geen pyjama´s bij zich en alleen de sokken die ze aanhadden, alletwee een legging, 1 spijkerbroek en 1 rokje en 3 truitjes, en ze blijven een week in Limboland![]()
Morgen gaan ze naar mn ouders![]()
Ze liggen nu al een half uur in bed te gieren en te zingen![]()
Thessa was hysterisch dat ze niet ook kon blijven slapen, die moest naar dr ma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |