Als het goed is heeft Blokker zowel de goedkope als bv een Sony of Philips. Hoop dat je de goedkope kunt scoren!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Thanks! Denk dat ik dan naar de Blokker ga. Anders moet ik verder weg. En als ie het opgeeft dan eens wat serieuzers zoeken.
Dafuk, je zult er onder staan......quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
oh, die ruziebovenburen he, die gisteravond zo'n kabaal maakten? We dachten al iets te horen achter, bleek dat ze gister de tv van het balkon gegooid heeft
Hij kwam ook tegen onze balkonrailing aan, dus die moet wel doormidden liggenquote:
Tuurlijk buuv, je TV ligt hier, hij is alleen nu 4:3 ipv 16:9quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij kwam ook tegen onze balkonrailing aan, dus die moet wel doormidden liggen
Had het wel tof gevonden als hij per ongeluk op ons balkon terecht was gekomen, ze komen soms al vragen om was die naar beneden is gevallen. Vragen om een tv is nieuw
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
oh, die ruziebovenburen he, die gisteravond zo'n kabaal maakten? We dachten al iets te horen achter, bleek dat ze gister de tv van het balkon gegooid heeft
Dan zijn ze wel stilquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:59 schreef Pagan het volgende:
Staan ze vanavond aan je deur, of ze Nederland - Andorra bij jou mogen kijken omdat hun tv stuk is.
Ooh, die zijn ook leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga strakjes ff een koppeltje zebravinkies halen alvast, 2 euro per stuk en die worden ook tam en die kunnen heel goed samen met een koppeltje goulds, heb ik geen lege kooi meer![]()
Die goulds zijn niet veel groter, ze kunnen heel goed samen , mn kooi is groot zat. Ik haal ze bij een oude meneer thuis, 2 euro per stukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:29 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ooh, die zijn ook leukAlleen wel erg klein.
quote:
Oh, 't zijn blinde vinkjes?quote:
quote:
Je zal maar een paar flesjes bier besteld hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaar dat die post altijd zo lang duurt
quote:
quote:
Gewoon Zaza & Zebra doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht eerst ff Zaza en Zeb, maar Stevie is wel leuker he?
Nee Zaza & Zebra vind ik dan weer net niet leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon Zaza & Zebra doen
Maar dan liever Stevie dan Zeb ja!
Zo gezellig, 2 van die kleine vinkertjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ben blij dat die kooi strakjes niet meer leeg is ieg
En weer gezellig gekwetter en gefluit in huisquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Nja, ik ben blij dat die kooi strakjes niet meer leeg is ieg
Ik ben echt heel benieuwd, pas vertellen als ze er zijn hèquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd, pas vertellen als ze er zijn hè
Straks hele familie Zebraquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Vinkies kunnen goed tam worden, en idd ze kwetteren zo leuk, en ze fokken als konijnen, keileuk is dat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Neuh ik zou mn honden niet zo noemen hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
Is het richting leuke hondennamen of vraag ik nu teveel?
Ja ik dacht dus aan een Teddy! Ik zeg het niet snel, maar Teddy is awesomequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh ik zou mn honden niet zo noemen hoor.
Voor honden heb ik Teddy op de lijst en verder eigenlijk niks geloof ik, ik moet wel weer es denken want mss is er een pup in produktie
Is het iets van 10cm? Nou sowieso leuk, ga ik proberen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Denk het wel, ik heb er een laten maken van mijn trapsessie album, tis klein maar wel grappig
Reutje dat ik op show het leukst vond is buitenlands en nu bij een kennel en Chico's achterkleindochter is door hem gedekt en raad es wie er een reu zomaar krijgt als er een echte kale bij zitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht dus aan een Teddy! Ik zeg het niet snel, maar Teddy is awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |