En als ik iets wil, gewoon pot open om te ruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef oh-oh het volgende:
whehehe die vrienden van me stonden zich daar werkelijk zowat te bepiesen van het lachen in die winkel.
Gave winkel daar in Rotjeknor zeg
Ik vind die blauwe blikken te awesomequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als ik iets wil, gewoon pot open om te ruiken
De afbeelding wordt vaker gebruikt door mensen onbewust van de betekenis. Maar hij is ontstaan op een japans internetforum dacht ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, hij is de mascotte van yellowstone
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaaahaaaaaa ik weet heus wel dat t niet de echte is maar hij is het gewoon stiekem toch
Volgens mij zit daar dan weer koffie inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind die blauwe blikken te awesome
Yes, kan in de kast naast het bierquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Daar kun jij vast zelf een leuk projectje van maken
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
Vriend van me attendeerde me er op dat de bieb in Spijkenisse wel heel tof was. Toffer dan dat Spijkenisse verdient eigenlijk.![]()
http://www.froot.nl/categ(...)eek-van-spijkenisse/
Whehehe, je schrikt je toch ook een ongeluk als je van niks weet en ineens naast van die dooie honden staat. En die Rottweilers zijn nog groot ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat hadden die mensen van Groeten uit de Rimboe toch ook?
Die die in Nambiebieje waren?
En toen kwamen die negerts hier en waren ze panisch
Oh Felizje, dat is toch die ene supersweet grijzigequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Blegh, vandaag is Feliz, de greyhound, onder het mes, voor haar tandjes, tis al een oude dame, ik heb er buikpijn van![]()
Gisteren moest Shivas onder het mes, die is ook al 12, dat is gelukkig heel goed gegaan.
Ik vind dat zulke nare dingen.
Er was ook een grijze roodstaart, die had helemaal een plat verendek op zijn koppie, heel akeligquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind opgezette dieren siewosie raar. Alleen vogels vind ik nog wat oké.
Ik zou stiekem best wel een opgezette beer in mijn kamer willen hebben staanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind opgezette dieren siewosie raar. Alleen vogels vind ik nog wat oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |