quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zal je neefje het rustig hebben thuis. Of is die al bij je ouders?
quote:
quote:
Whehe, dan zal het wel echt het hoogtepunt van de week zijn. Lekker plassen stampen en bladeren enzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt he.
Wandelen? Nee hoor, dat doen wij noooooooit!
Wohooooooooquote:
Ik moest even van één oor af, maar dat lag aan de zachte g en haar gelach eigenlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef oh-oh het volgende:
ze praat heel slecht. School vindt dat ze gewoon duidelijker moet praten. Ik vind dat ze naar logo moet.
Truste!quote:
Neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha ik vind de geur lekkerder dan de smaak.
Maar ik had voor Daimoon van de week al post gestuurd, die had er moeten zijn op de dag dat jullie hem gingen halen, is die niet gekomen?
Ja, dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:37 schreef oh-oh het volgende:
ze praat heel slecht. School vindt dat ze gewoon duidelijker moet praten. Ik vind dat ze naar logo moet.
Dan zal je er wel weer zijn inmiddels, moggequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook, zal wel weer een vroege worden morgen
Ik zit ze nu met goed geluid op de laptop te luisteren, maar ik dacht echt dat het gewoon (alleen) haar dialect was waardoor ze zo moeilijk te verstaan is.quote:
Over 2 uur en een kwartier de herhaling van de F1quote:Op zondag 14 oktober 2012 07:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan zal je er wel weer zijn inmiddels, moggeOver een half uur de F1
Geen idee hoe een kind van de leeftijd van T zou moeten klinken maar 't lijkt wel alsof Kees over betere communicatieve skills beschikt.
Over communicatief gesproken, afgelopen nacht heb ik bij een vriend van me het kwartje doen vallen over hoe diafragma de scherptediepte beinvloedt
ik vind t eigenlijk wel meevallen, maar dat jnt natuurlijk omdat ik dialect gewoon zo oppikquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:57 schreef Pisces29 het volgende:
Mogge!
[..]
Ik zit ze nu met goed geluid op de laptop te luisteren, maar ik dacht echt dat het gewoon (alleen) haar dialect was waardoor ze zo moeilijk te verstaan is.
Neu er zijn wel gewoon apen, stokstaartjes, vogels enzo.quote:
sinds wanneer hebben ze die dan niet meer?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
Doen ze het beter dan Blijdorp, die hebben geen stokstaartjes meer![]()
Dinges en ik hebben nog lopen zoeken
Leuk Bos! Heb je nog goed weer gehad? En hoe vinden de kindjes het?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:02 schreef Bos81 het volgende:
Vandaag naar zooparc Overloon geweest. Prima dierenpark. Alleen wel gericht op wat kleinere dieren. Er zitten geen olifanten, neushoorns, leeuwen, Giraffen, Tijgers en andere dieren die een grotere leefruimte behoeven, maar wat er is is erg leuk om te zien
Wat jammer Ynske. Maar wat goed dat ze allemaal nieuwe huisjes krijgen! Blijf jij dan nog wandelen met nieuwe honden?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Ynske het volgende:
hier is t de week van t afscheid nemen, dinsdag de laatste keer met Sem gewandeld, die is sinds donderdag bij een nieuw baasje. Vandaag voor t laatst met Boy en Loki, Boy gaat dinsdag naar een nieuw huis en Loki volgende week.
k vind t ronduit tof voor ze dat ze een thuis hebben gekregen, een paar gaan echt t land in.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer Ynske. Maar wat goed dat ze allemaal nieuwe huisjes krijgen! Blijf jij dan nog wandelen met nieuwe honden?
Jammer van het afscheid nemen , maar heel fijn dat ze nieuwe baasjes krijgenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Ynske het volgende:
hier is t de week van t afscheid nemen, dinsdag de laatste keer met Sem gewandeld, die is sinds donderdag bij een nieuw baasje. Vandaag voor t laatst met Boy en Loki, Boy gaat dinsdag naar een nieuw huis en Loki volgende week.
Weer was goed, geen druppel gevallen. Kinderen genoten enorm.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Bos! Heb je nog goed weer gehad? En hoe vinden de kindjes het?
Geen idee, maar ik lees net wel dat ze eind 2012 / begin 2013 beginnen aan een nieuw stokstaartjesverblijf. Dus ze zullen wel weg zijn voor de verbouwing of zo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben ze die dan niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |