quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik lees net wel dat ze eind 2012 / begin 2013 beginnen aan een nieuw stokstaartjesverblijf. Dus ze zullen wel weg zijn voor de verbouwing of zo.
Zijn ze nou allebei echt roodharig, Bos?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Pisc: op Facebook een paar foto's van R en I![]()
Ik vind het zo leuk voor ze dat je blijft wandelenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t ronduit tof voor ze dat ze een thuis hebben gekregen, een paar gaan echt t land in.
yep ik blijf wandelen en heb veel van de vriendjes daar met me mee
T klikt gewoon goed, en dat is heerlijk.
Ik ben nog steeds hondsberoerd, maar ik heb de eerste week ook doorgewerkt, dus ook niet echt de kans genomen om uit te zieken. En dan weinig slapen 's nachts... Blijf deze week ook thuis, anders schiet het niet op. Thanks for askingquote:
Er zit een behoorlijke rode gloed doorheen ja. Mijn broer heeft dat ook, zit in de familie van mijn moeder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn ze nou allebei echt roodharig, Bos?
Dat dacht ik ook precies!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik vind dat het bij de meid meer aanwezig is dan bij de zoon
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk voor ze dat je blijft wandelenEn voor jou ook natuurlijk, maar dat je de tijd neemt is gewoon speciaal
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:49 schreef Ynske het volgende:
[..]tis ook echt fijn om te doen.
En ik vind t fijn dat de eigenares me zo vertrouwd, neem er ook vaker meer mee.
T geeft me rust.
Ben overigens bij de fotoclub waar ik zoveel voor deed gestopt. Tijd om aan mezelf te denken.
Heb je een schepnet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
De bovenburen vechten weer![]()
Ik hoop dat ze een nieuwe TV gehaald hebben
Lekker, hoofd leeg, jij en hondjes genieten!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:49 schreef Ynske het volgende:
[..]tis ook echt fijn om te doen.
En ik vind t fijn dat de eigenares me zo vertrouwd, neem er ook vaker meer mee.
T geeft me rust.
Ben overigens bij de fotoclub waar ik zoveel voor deed gestopt. Tijd om aan mezelf te denken.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker, hoofd leeg, jij en hondjes genieten!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:54 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb je een schepnet?
En bel daarna even aan en vraag om de afstandbediening!
Nu een dun scherm. Was die vorige nog een dikke ouwe?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
De bovenburen vechten weer![]()
Ik hoop dat ze een nieuwe TV gehaald hebben
Was wel een flatscreen, geen idee meer hoe dikquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu een dun scherm. Was die vorige nog een dikke ouwe?
Oh ik slaap ook gerust door de nucleaire apocalyps heen hoor, maar we waren nog wakker toenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:21 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Hier beneden ging ook al es een tv dwars door een raam naar buiten om 4 uur ´s nachts, ik heb dr niks van meegekregen, als ik slaap slaap ik
Jammerdebammerquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat is wel veel leuker, heb je er ook nog een beetje plezier van![]()
Toen ik nog in mn vorige woning woonde werd ik ´s nachts es wakker van een auto die de Bruna inreed voor een ramkraak.
Ren ik helemaal hyper naar het raam. Zie ik geen kut zonder lenzen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Ren ik helemaal hyper naar het raam. Zie ik geen kut zonder lenzen
quote:
Is het nog het terugkieken waard?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik duik zo mn nest in met een dvd. Doodmoe![]()
Om 7 uur zaten ze al op mn bed te hyperen weer de dames.
Zelfs de vogels sliepen nog![]()
Oh vrijdag keek ik College Tour Pis, Holleder
Ja, erg lame allemaal, slimme studenten zijn ver te zoeken geloof ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zag op fok voornamelijk mensen die de vragen van de studenten stom vonden
Doet me denken aan die ene hoofddoek van ooit, toenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, erg lame allemaal, slimme studenten zijn ver te zoeken geloof ik
Oh dan vind ik het wel leukquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik vond het interessant vanwege mn werk, het was wat saai hoor denk ik,
Die doen allemaal andere studiesquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
Heb de beginfoto en een die ik net even snel gekiekt heb naast elkaar gezet, want zelf zie ik het verschil niet.
Dat hielp behoorlijk, tering![]()
als iemand em wil zien, dm
Oh Bos, die Panda ook!quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn dierenbeeldcollectie begint mooi te wordenVandaag de pinguins gekocht
Ikvoelmenietaangesproken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou jij was er nietquote:
Je bent er wel weer even vanaf nuquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou jij was er niet![]()
Mogge!
Damn, ik snap wel waarom al die moeders zo graag fulltime werken, dat is echt een feestje als je kinderen hebt![]()
Bos, leuke verzameling heb je al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |