2:quote:
3:quote:
4:quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:24 schreef LompeHork het volgende:
Een braadworst (wel zonder verpakking natuurlijk).
5:quote:
Vooruitgang:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bitches.
Nieuwe dare is dat iemand de worst gaat bakken en opeten samen met de curry en degene krijgt 50euro van mijOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
En krijg ik dan 50 van jou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 00:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik doe het alleen als jij de haring neemt.
Okequote:
Klopt. Kom maar, ik zet het vuur alvast aanquote:
Laat me raden, door schimmelinfectie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, je hebt je prijs weggegeven, dus je sterft een pijnlijke dood
Helaas wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:58 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Laat me raden, door schimmelinfectie?
Terminaalquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:20 schreef Compliment het volgende:
Props voor Fopje!![]()
Dat hij dit allemaal heeft doorstaan om een paar internethelden van entertainment te voorzien.
Fopje.![]()
![]()
Van?quote:
Echt nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:18 schreef -niemand- het volgende:
[..]
fopje heeft de bak al weggegooid
quote:
Ja echt bizarquote:
Niet flirten met m'n dushi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:20 schreef Compliment het volgende:
Props voor Fopje!![]()
Dat hij dit allemaal heeft doorstaan om een paar internethelden van entertainment te voorzien.
Fopje.![]()
![]()
Smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Sinds de winnaar bekend is niet meer in dit topic geweest, eerste wat ik zag was deze worst.quote:
Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Fopje het volgende:
Zullen we checken hoe het eruit ziet morgen en fotos plaatsen?
Nee sorryquote:
en dan dat gore spul lekker in zn tuin laten zwemmen? lijkt me niet zo lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef GekkePoes het volgende:
een gaatje prikken met lange spijker en hamer. ?
Wel buiten de tuin natuurlijk. maar dat regent wel weg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en dan dat gore spul lekker in zn tuin laten zwemmen? lijkt me niet zo lekker
10000 euro en ik neem een.hapjequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godver, wat een smerig bakje is dat geworden. Die curry kun je nog gewoon eten volgens mij.
Dan wordt ik weer aansprakelijk gesteld en dergelijke en moet ik weer verhuizen, nieuwe identiteit en al die onzin. Dus ik sla een keertje over.quote:
:/quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer aansprakelijk gesteld en dergelijke en moet ik weer verhuizen, nieuwe identiteit en al die onzin. Dus ik sla een keertje over.
Overigens OT: jij zit er wel erg naast met die keuze voor curry.
flikker deze bak maar weg, dit is allemaal weggeregendquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef Fopje het volgende:
Ik wil het best nog een ronde doen, maar dan gooi ik deze bak wel weg. En het gaat vriezen straks
Jij bent echt maf, ga gewoon weg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:10 schreef opdekorrel het volgende:
Alle strontvliegen verzamelen?![]()
Is dat het thema hier?![]()
Ja he?![]()
Niet liegen.
ik bedoel natuurlijk leverpastei.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:03 schreef -niemand- het volgende:
[..]
flikker deze bak maar weg, dit is allemaal weggeregend![]()
mocht er een nieuwe bak komen zeg ik leverworst.
Zeer wijze woorden deze.quote:
Dan doen we een cheeseburger zonder zout. (zout werkt conserverend).quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:12 schreef roislecxe het volgende:
Er moet eigenlijk sowieso iets van de McDonalds in, als bewijs dat dat spul niet kan verrotten. Zoals je op al die Youtube filmpjes ziet maar nooit zelf hebt geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
en, welke worden het?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:29 schreef Fopje het volgende:
[..]
Neezal morgen wel paar producten kiezen.
Wil er best een burger van de mc bij doen, maar zonder zout?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan doen we een cheeseburger zonder zout. (zout werkt conserverend).
Deze week nog wel, vriendin is hier nu. Moet iets anders vullen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:53 schreef Oerbeer het volgende:
Gaat fopje vandaag een nieuwe bak vullen?
shampoofles?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Deze week nog wel, vriendin is hier nu. Moet iets anders vullen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zout heeft een conserverende werking , je kan het beste vragen zonder zout en peper, omdat dat bijelkaar zit in één busje.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wil er best een burger van de mc bij doen, maar zonder zout?
Ik vind dat je die hamburger, als het die wordt, er gewoon bij moet doen zoals je hem bij de Mac ophaalt. Dat is tenslotte ook wat je op eet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zout heeft een conserverende werking , je kan het beste vragen zonder zout en peper, omdat dat bijelkaar zit in één busje.
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind dat je die hamburger, als het die wordt, er gewoon bij moet doen zoals je hem bij de Mac ophaalt. Dat is tenslotte ook wat je op eet.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien raakt hij geinfecteerd door de andere rottende spullen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:45 schreef Nestalgie het volgende:
maar bij die hamburger zie je niksbgebeuren
quote:
Brabanders ?quote:
Deze moet er sowieso in want Patat/friet discussiequote:
2:GekkePoesquote:
3.quote:
hele mooie. Zal hem vannacht toevoegen.quote:
Dadelsquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef Fopje het volgende:
[..]
hele mooie. Zal hem vannacht toevoegen.
Volgende 2 moet iets van vruchten zijn. Kom op
wel zorgen dat de spullen niet tegen elkaar kunnen komen héquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:33 schreef Fopje het volgende:
Misschien 6 of meer producten als het past
Zal mijn best doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:35 schreef -niemand- het volgende:
[..]
wel zorgen dat de spullen niet tegen elkaar kunnen komen hé
Jij welquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef smitjew het volgende:
mag ik een hartje bij mijn naam kaartje ?
3:LookAtMequote:
quote:
quote:
Halve boterham ook goed?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:07 schreef HaJee het volgende:
Graag een bevroren witte boterham in een boterhamzakje voor mij erin in ruil voor elke dag een fotosjop in het topic.
Omkoping hahaha![]()
Als de boterham er niet in komt maak ik ook heus wel wat hoor
Als 'ie maar bevroren is en in een zakje zit mag het zelfs wel een kwart boterham zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Halve boterham ook goed?( Is wat kleiner
) Jij hoort eigenlijk sowieso een keuze te krijgen aangezien je dikke paints van de vorige pot
![]()
Ik zet je er aan het eind van de middag bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als 'ie maar bevroren is en in een zakje zit mag het zelfs wel een kwart boterham zijn
Oki, voeg hem vanavond toe aan de lijst!quote:
Fuck, deze vind ik ook goed! Ik zet hem er vanavond of aan het einde van de middag bij.quote:
Moet je alleen zelf even verzinnen wat voor vies en ranzig stukje taart, verschillende optie's.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Fuck, deze vind ik ook goed! Ik zet hem er vanavond of aan het einde van de middag bij.
Goh ja zeg benieuwd hoe dat er uit gaat zienquote:
Dus die mag in het lijstje?quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Goh ja zeg benieuwd hoe dat er uit gaat zien![]()
quote:
quote:
Gewoon een lekker stukquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:13 schreef Differ het volgende:
[..]
Moet je alleen zelf even verzinnen wat voor vies en ranzig stukje taart, verschillende optie's.
4:HaJeequote:
5:Silkquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als 'ie maar bevroren is en in een zakje zit mag het zelfs wel een kwart boterham zijn
6:Differquote:
quote:
Wanneer ga je 'm maken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Fopje het volgende:
Ik zit nu vrij vol denk ik.. ( zelfde bak als vorige pot )
Sowieso voor Zondagquote:
pak dan 2 bakkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Fopje het volgende:
Ik zit nu vrij vol denk ik.. ( zelfde bak als vorige pot )
Kut, wanneer?quote:
Oepsquote:
5:Silk ( Mandarijn 1 )quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
6:IJSdraakje ( Mandarijn 2 )quote:
5:Silk (Mandarijn 1)quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
6:IJsdraakje (Mandarijn 2) ( Inzending over het hoofd gezienquote:
7:Differquote:
Doen we toch gewoon 2 mandarijnenquote:
5:Silk (Mandarijn 1)quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
6:IJsdraakje (Mandarijn 2) ( Inzending over het hoofd gezienquote:
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef SiIk het volgende:
Doe 1 gepeld en de ander met schil dan Fopje
Goeiequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef SiIk het volgende:
Doe 1 gepeld en de ander met schil dan Fopje
5:Silk (Mandarijn ZONDER schil)quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
6:IJsdraakje (Mandarijn MET schil)quote:
quote:
waarom geef je eigenlijk zoveel uit + heb je ene stink geur voor FOK!?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef Fopje het volgende:
Heel misschien morgen. Moet dan snel nog langs de snackbar voor friet en de mc voor een cheeseburger, als ik er tijd voor heb komt hij er aan het begin van de avond.
Ach is maar een paar euro. En ik vind het zelf ook wel leuk om te zien hoe alles ranzig wordtquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
waarom geef je eigenlijk zoveel uit + heb je ene stink geur voor FOK!?![]()
Als je er zelf ook plezier aan hebt is het goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach is maar een paar euro. En ik vind het zelf ook wel leuk om te zien hoe alles ranzig wordt
maar een beschimmeld stuk taart of friet niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:28 schreef SuperVeloce het volgende:
Wat is er nou spannend aan een beschimmelde boterham? Dat heeft iedereen wel eens gezien.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach is maar een paar euro. En ik vind het zelf ook wel leuk om te zien hoe alles ranzig wordt
Ik zit erbijquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Fopje het volgende:
1:smitjew
[..]
2:GekkePoes
[..]
3:LookAtMe
[..]
4:HaJee
[..]
5:Silk
[..]
6:Differ
[..]
Ik ga sowieso weer proberen om elke dag een foto te makenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zit erbij![]()
Indien mogelijk elke dag een foto van bovenaf en van schuin opzij zodat ik (en eventueel anderen) wat meer mogelijkheden heb voor de fotosjops.
Patat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef Fopje het volgende:
Heel misschien morgen. Moet dan snel nog langs de snackbar voor friet en de mc voor een cheeseburger, als ik er tijd voor heb komt hij er aan het begin van de avond.
Rustig aan.. Alle tijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef Fopje het volgende:
Gaat niet lukken vandaah,paar uur overwerk vandaag. Zal zaterdag worden, dat sowieso.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:46 schreef Fopje het volgende:
Nog even wat foto's van de eerste pot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SmitjeW ik ben even zo vrij geweest om wat mayonaise aan de zijkant van je friet te spuiten, benieuwd of dat net zo sterk als curry is![]()
En dat babyvoedsel, godverdomme man. Ten eerste stinkt het een uur in de wind. Ten tweede is mijn jarelange imago-opbouw bij de AH kassasletjes in 1 stap verwoest. Babyvoeding kopen is geen goede hosseltactiek
Welke smaak heb je gekozen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:46 schreef Fopje het volgende:
En dat babyvoedsel, godverdomme man. Ten eerste stinkt het een uur in de wind. Ten tweede is mijn jarelange imago-opbouw bij de AH kassasletjes in 1 stap verwoest. Babyvoeding kopen is geen goede hosseltactiek
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:53 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Welke smaak heb je gekozen?
En als die kassachickies zien dat je babyvoeding koopt maakt dat juist hun moeder instinct los en willen ze jouw babymomma worden.
Pics Pics Picsquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb in mijn tas 4 boterhammen in een plasticbakje al 7 dagen liggen ;D ik heb mijn tas nog niet open gemaakt,,,, bedenk ik me net door die boterham in plastic zakje.
Hoe wil je fotos hebben? Van wat verder weg ofzo?quote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef HaJee het volgende:
Het gaat weer beginnen. Ik moet weer aan de bak met de bak. Inspiratie kom tot mij!!!
Je maakt er sowieso elk dag een van bovenaf neem ik aan. Als je dan daarnaast iedere dag één foto vanuit een of andere hoek maakt (schuin van opzij/boven beetje variëren) zou dat heel mooi zijn. Als in ieder geval de hele bak er maar op staat dus niet alleen het voedsel.quote:Op zondag 4 november 2012 00:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoe wil je fotos hebben? Van wat verder weg ofzo?
Ja de eerste paar weken neem ik elke dag een foto van bovenaf, ik zal dan ook van wat verder weg foto's nemenquote:Op zondag 4 november 2012 00:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je maakt er sowieso elk dag een van bovenaf neem ik aan. Als je dan daarnaast iedere dag één foto vanuit een of andere hoek maakt (schuin van opzij/boven) zou dat heel mooi zijn. Als in ieder geval de hele bak er maar op staat dus niet alleen het voedsel.
besteed jij nou echt geld aan het zien wegrotten van voedsel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:46 schreef Fopje het volgende:
Nog even wat foto's van de eerste pot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SmitjeW ik ben even zo vrij geweest om wat mayonaise aan de zijkant van je friet te spuiten, benieuwd of dat net zo sterk als curry is![]()
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
besteed jij nou echt geld aan het zien wegrotten van voedsel?
Mijn ouders zijn zulk soort dingen wel gewend. Maar mijn vriendin wilt het niet hebben als we straks gaan samenwonenquote:Op zondag 4 november 2012 01:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]haha ik zou er niet de moeite voor nemen wat zeggen je ouders of mede inwoners ervan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de photoshops nu ook bijhoudenHij is weer briljant HaJee
![]()
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Hahahah, ik denk dat je vriendin wel een beetje gelijk heeft :p..quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn zulk soort dingen wel gewend. Maar mijn vriendin wilt het niet hebben als we straks gaan samenwonen
Zie ik trouwens al een klein plekje komen op de mandarijn zonder schil of hoop ik alleen maar dat die nu al begint te schimmelenquote:
Nee ziet er precies hetzelfde uit als op dag 0.quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zie ik trouwens al een klein plekje komen op de mandarijn zonder schil of hoop ik alleen maar dat die nu al begint te schimmelen
of hij heeft net pech dat er geen sporen in zijn , dat het hellemaal steriel is.quote:Op maandag 5 november 2012 14:04 schreef LompeHork het volgende:
Oh die van HaJee heeft wel potentiedat vocht, dat wordt echt naar!
waar blijven de foto's?quote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef Fopje het volgende:
Vanavond de foto van vandaaggeen tijd vanmiddag
Rook het niet naar die nasty babyvoer?quote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef Fopje het volgende:
Uiteraard na 2 dagen nog geen verandering:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het rook ook echt nog heerlijk toen ik die bak opentrok.
quote:
Viel me nog mee, rook lekker naar die burgerquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:29 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Rook het niet naar die nasty babyvoer?
Denk dat dat niet lang meer gaat durenquote:Op dinsdag 6 november 2012 07:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Viel me nog mee, rook lekker naar die burger
Anders rollen ze weg als ik het deksel eraf haalquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:38 schreef SiIk het volgende:
Waarom zit er plakband op de mandarijnen?
komt er nog een deel 4? ik wil meedoenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:09 schreef Fopje het volgende:
Zeker tijd voor een nieuwe, eerst wat meer inzendingen dat ik straks geen spijt krijg dat ik producten te snel gekozen heb
Misschien wel, dit is nog maar de 2e btwquote:Op dinsdag 6 november 2012 16:47 schreef blow... het volgende:
[..]
komt er nog een deel 4? ik wil meedoen
voedsel schimmelt trouwens ook met vorst hoor.
oh, okequote:Op dinsdag 6 november 2012 16:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Misschien wel, dit is nog maar de 2e btw
Dat betekend het derde topicquote:
sorry ik zie het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 16:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat betekent het derde topic.
Niet grappig, niet hurmoistisch, maar toch leuk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:41 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Hij's flauw. Dit kan veel beter. Hopelijk wat meer inspiratie de komende weken.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:41 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Hij's flauw. Dit kan veel beter. Hopelijk wat meer inspiratie de komende weken.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:20 schreef Noctua het volgende:
Taart wordt écht nasty na anderhalve week, haal de neusklem maar vast tevoorschijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |