2:GekkePoesquote:
3:LookAtMequote:
4:HaJeequote:
5:Silk (Mandarijn ZONDER schil)quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:13 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als 'ie maar bevroren is en in een zakje zit mag het zelfs wel een kwart boterham zijn
6:IJsdraakje (Mandarijn MET schil)quote:
7:Differquote:
quote:
waarom geef je eigenlijk zoveel uit + heb je ene stink geur voor FOK!?quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef Fopje het volgende:
Heel misschien morgen. Moet dan snel nog langs de snackbar voor friet en de mc voor een cheeseburger, als ik er tijd voor heb komt hij er aan het begin van de avond.
Ach is maar een paar euro. En ik vind het zelf ook wel leuk om te zien hoe alles ranzig wordtquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
waarom geef je eigenlijk zoveel uit + heb je ene stink geur voor FOK!?![]()
Als je er zelf ook plezier aan hebt is het goedquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach is maar een paar euro. En ik vind het zelf ook wel leuk om te zien hoe alles ranzig wordt
maar een beschimmeld stuk taart of friet niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:28 schreef SuperVeloce het volgende:
Wat is er nou spannend aan een beschimmelde boterham? Dat heeft iedereen wel eens gezien.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:15 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach is maar een paar euro. En ik vind het zelf ook wel leuk om te zien hoe alles ranzig wordt
Ik zit erbijquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef Fopje het volgende:
1:smitjew
[..]
2:GekkePoes
[..]
3:LookAtMe
[..]
4:HaJee
[..]
5:Silk
[..]
6:Differ
[..]
Ik ga sowieso weer proberen om elke dag een foto te makenquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik zit erbij![]()
Indien mogelijk elke dag een foto van bovenaf en van schuin opzij zodat ik (en eventueel anderen) wat meer mogelijkheden heb voor de fotosjops.
Patat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:09 schreef Fopje het volgende:
Heel misschien morgen. Moet dan snel nog langs de snackbar voor friet en de mc voor een cheeseburger, als ik er tijd voor heb komt hij er aan het begin van de avond.
Rustig aan.. Alle tijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:08 schreef Fopje het volgende:
Gaat niet lukken vandaah,paar uur overwerk vandaag. Zal zaterdag worden, dat sowieso.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:46 schreef Fopje het volgende:
Nog even wat foto's van de eerste pot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SmitjeW ik ben even zo vrij geweest om wat mayonaise aan de zijkant van je friet te spuiten, benieuwd of dat net zo sterk als curry is![]()
En dat babyvoedsel, godverdomme man. Ten eerste stinkt het een uur in de wind. Ten tweede is mijn jarelange imago-opbouw bij de AH kassasletjes in 1 stap verwoest. Babyvoeding kopen is geen goede hosseltactiek
Welke smaak heb je gekozen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:46 schreef Fopje het volgende:
En dat babyvoedsel, godverdomme man. Ten eerste stinkt het een uur in de wind. Ten tweede is mijn jarelange imago-opbouw bij de AH kassasletjes in 1 stap verwoest. Babyvoeding kopen is geen goede hosseltactiek
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:53 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Welke smaak heb je gekozen?
En als die kassachickies zien dat je babyvoeding koopt maakt dat juist hun moeder instinct los en willen ze jouw babymomma worden.
Pics Pics Picsquote:Op zaterdag 3 november 2012 23:56 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb in mijn tas 4 boterhammen in een plasticbakje al 7 dagen liggen ;D ik heb mijn tas nog niet open gemaakt,,,, bedenk ik me net door die boterham in plastic zakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |