Dat bruine uitwerpselen denk ik?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die gele vlekken is een soort bescherming, dat meurt ook vreselijk.
Ik zou maar eens wat pesticide gaan inzetten.
Nee, ergens buiten in de tuin denk ik ofzo. Er zitten er nu nog stuk of 10 in mijn kamer, heb snel mn raam dicht gegooid. Kutbeesten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme. Weet je ook waar het nest zit?
Stinkt inderdaad als de helquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Die gele vlekken is een soort bescherming, dat meurt ook vreselijk.
Ik zou maar eens wat pesticide gaan inzetten.
Staat open, ze klimmen er af en toe uit en dan schiet ik ze met mijn vinger weer het water inquote:
Enkel en alleen omdat ze klein en ongevaarlijk zijn. Stel dat ze onze grootte hadden, dan waren de rapen gaar!quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Kyubey het volgende:
Maar... Maar lieveheersbeestjes staan voor vrede en blijdschap!
Ok. Zeg dit maar niet tegen Michael Bay, dan komt hij op ideeën.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Enkel en alleen omdat ze klein en ongevaarlijk zijn. Stel dat ze onze grootte hadden, dan waren de rapen gaar!
Ze komen toch mijn kamer binnen? En ze zijn nu ook al dood dusja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan je ze niet gewoon buiten zetten?
RIPquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze komen toch mijn kamer binnen? En ze zijn nu ook al dood dusja.
Heb even geteld, er lopen er nog 13 bij mijn bureau e.o.quote:
Als je naast me woonde, was ik ze nu komen reddenquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb even geteld, er lopen er nog 13 bij mijn bureau e.o.
Ik ga ze nu allemaal kapot maken.
Ga lekker kruidenthee drinken ofzo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:09 schreef 7upOrange het volgende:
Dierenmishandelaar. die beesten doen niemand kwaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |