Smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Sinds de winnaar bekend is niet meer in dit topic geweest, eerste wat ik zag was deze worst.quote:
Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef Fopje het volgende:
Zullen we checken hoe het eruit ziet morgen en fotos plaatsen?
Nee sorryquote:
en dan dat gore spul lekker in zn tuin laten zwemmen? lijkt me niet zo lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:06 schreef GekkePoes het volgende:
een gaatje prikken met lange spijker en hamer. ?
Wel buiten de tuin natuurlijk. maar dat regent wel weg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:07 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en dan dat gore spul lekker in zn tuin laten zwemmen? lijkt me niet zo lekker
10000 euro en ik neem een.hapjequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Godver, wat een smerig bakje is dat geworden. Die curry kun je nog gewoon eten volgens mij.
Dan wordt ik weer aansprakelijk gesteld en dergelijke en moet ik weer verhuizen, nieuwe identiteit en al die onzin. Dus ik sla een keertje over.quote:
:/quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan wordt ik weer aansprakelijk gesteld en dergelijke en moet ik weer verhuizen, nieuwe identiteit en al die onzin. Dus ik sla een keertje over.
Overigens OT: jij zit er wel erg naast met die keuze voor curry.
flikker deze bak maar weg, dit is allemaal weggeregendquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:30 schreef Fopje het volgende:
Ik wil het best nog een ronde doen, maar dan gooi ik deze bak wel weg. En het gaat vriezen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |