Hoe wil je fotos hebben? Van wat verder weg ofzo?quote:Op zondag 4 november 2012 00:17 schreef HaJee het volgende:
Het gaat weer beginnen. Ik moet weer aan de bak met de bak. Inspiratie kom tot mij!!!
Je maakt er sowieso elk dag een van bovenaf neem ik aan. Als je dan daarnaast iedere dag één foto vanuit een of andere hoek maakt (schuin van opzij/boven beetje variëren) zou dat heel mooi zijn. Als in ieder geval de hele bak er maar op staat dus niet alleen het voedsel.quote:Op zondag 4 november 2012 00:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoe wil je fotos hebben? Van wat verder weg ofzo?
Ja de eerste paar weken neem ik elke dag een foto van bovenaf, ik zal dan ook van wat verder weg foto's nemenquote:Op zondag 4 november 2012 00:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je maakt er sowieso elk dag een van bovenaf neem ik aan. Als je dan daarnaast iedere dag één foto vanuit een of andere hoek maakt (schuin van opzij/boven) zou dat heel mooi zijn. Als in ieder geval de hele bak er maar op staat dus niet alleen het voedsel.
besteed jij nou echt geld aan het zien wegrotten van voedsel?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:46 schreef Fopje het volgende:
Nog even wat foto's van de eerste pot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SmitjeW ik ben even zo vrij geweest om wat mayonaise aan de zijkant van je friet te spuiten, benieuwd of dat net zo sterk als curry is![]()
En dat babyvoedsel, godverdomme man. Ten eerste stinkt het een uur in de wind. Ten tweede is mijn jarelange imago-opbouw bij de AH kassasletjes in 1 stap verwoest. Babyvoeding kopen is geen goede hosseltactiek
Jaquote:Op zondag 4 november 2012 01:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
besteed jij nou echt geld aan het zien wegrotten van voedsel?
Mijn ouders zijn zulk soort dingen wel gewend. Maar mijn vriendin wilt het niet hebben als we straks gaan samenwonenquote:Op zondag 4 november 2012 01:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]haha ik zou er niet de moeite voor nemen wat zeggen je ouders of mede inwoners ervan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshops:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de photoshops nu ook bijhoudenHij is weer briljant HaJee
![]()
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Hahahah, ik denk dat je vriendin wel een beetje gelijk heeft :p..quote:Op zondag 4 november 2012 10:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn zulk soort dingen wel gewend. Maar mijn vriendin wilt het niet hebben als we straks gaan samenwonen
Zie ik trouwens al een klein plekje komen op de mandarijn zonder schil of hoop ik alleen maar dat die nu al begint te schimmelenquote:
Nee ziet er precies hetzelfde uit als op dag 0.quote:Op maandag 5 november 2012 13:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Zie ik trouwens al een klein plekje komen op de mandarijn zonder schil of hoop ik alleen maar dat die nu al begint te schimmelen
of hij heeft net pech dat er geen sporen in zijn , dat het hellemaal steriel is.quote:Op maandag 5 november 2012 14:04 schreef LompeHork het volgende:
Oh die van HaJee heeft wel potentiedat vocht, dat wordt echt naar!
waar blijven de foto's?quote:Op maandag 5 november 2012 13:31 schreef Fopje het volgende:
Vanavond de foto van vandaaggeen tijd vanmiddag
Rook het niet naar die nasty babyvoer?quote:Op maandag 5 november 2012 23:32 schreef Fopje het volgende:
Uiteraard na 2 dagen nog geen verandering:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het rook ook echt nog heerlijk toen ik die bak opentrok.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |