SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan soms echt dubbel liggen om die Turkse YT-comments.quote:
Half, ben 100 procent Fokker maar dat terzijdequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:49 schreef Bilge het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij Circassisch was?
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan soms echt dubbel liggen om die Turkse YT-comments.
Dat doet zarGon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
Ga ik nog in die memleket foto of nie dan?
Ik kijk ook al tijden geen TV; ook geen Nederlandse. Slechts één Turkse serie, maar die volg ik op YouTube.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:20 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb al maanden geen Turks TV gekeken. Is er nog iets wat ik moet zien?
Dit soort wil ik zien!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Digitaal Turks neem.. Ik mis het nml wel, maar als er toch geen slettebak serie op TV is.. Dan doe ik het niet.
Oude series staan allemaal op YouTube. De nieuwere series zijn niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:23 schreef Ambipur het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Digitaal Turks neem.. Ik mis het nml wel, maar als er toch geen slettebak serie op TV is.. Dan doe ik het niet.
Saka is nu kaka geworden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:26 schreef xminator het volgende:
Die staan ook op yourube zonder reklam dus zou er geen extra geld voor betalen.
In Turkije ook niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:26 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven Turks TV gekeken - yani zelf aangezet en gekeken. Maar nu ik Adnan Oktar's programma heb ontdekt overweeg ik canak te kopen.
Hoe meer ik door klik op related clips hoe slechter de liedjes wordenquote:
Die eerste mag ook wel in het tweede rijtje hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe meer ik door klik op related clips hoe slechter de liedjes worden
Gewoon leuk liedje
Klik je verder, krijg je dit
Ga je mond spoelen. Hier ben ik mee opgegroeid!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoe meer ik door klik op related clips hoe slechter de liedjes worden
Gewoon leuk liedje
Klik je verder, krijg je dit
Ik ook maar dan blijft het alsnog slechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen. Hier ben ik mee opgegroeid!
Ken je deze?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ook maar dan blijft het alsnog slecht
Die roze achtergrond het hele clipje lang en Mustafa Sandal die danstDat moeten ze gewoon verbieden
Nee gelukkig nietquote:
Ja, zocht ik een tijdje terug nog naar, maar kwam niet op de naam van het liedje en de artiest.quote:
Ik ook..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, zocht ik een tijdje terug nog naar, maar kwam niet op de naam van het liedje en de artiest.
Jullie bezorgen mij een minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ken de artiest wel, die clip niet![]()
Leugens waarover?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jullie bezorgen mij een minderwaardigheidscomplex.
Wanneer komt die meet er? Kan ik es beoordelen of er gelogen wordt
Voor haar is het wel snel heur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we eerst maar eens topic nummer 1000 afwachten.
Oh, my bad. Dan is het ook wel logisch dat je Nederlandse normen en waarden hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Half, ben 100 procent Fokker maar dat terzijde
quote:
Wat is snel? Kan morgen al dood onder een auto liggen. Dan is overmorgen meeten al te laat hee.quote:
Dat kan de middag daarvoor!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga nog eerst winkelen met Alice en JFM.
True. Ik lijk jonger. Godzijdank, anders had ik FOK niet overleefd met al die twintigers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsof je dat bij een meet kan zien...
Je bent zelf een twintiger, oma.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
True. Ik lijk jonger. Godzijdank, anders had ik FOK niet overleefd met al die twintigers.
Ik haat roddelen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:49 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ja, kunnen we daarna lekker roddelen.
Pfff... Ben jij wel een Fräulein?quote:
Daarom doe ik het ook niet met jou. Eerst meeten met jullie, daarna narodellen met Alice en JFM.quote:
Het is echt erg.. Ik werd 4 maanden geleden versierd door iemand die 21 was. Hij vond mij een jaar of 21 lijken. Daar heb ik lang op geteerd, op die opmerking.quote:
Ja, maar ik hou niet van roddelen. Mijn eigen leven is al interessant genoegquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom doe ik het ook niet met jou. Eerst meeten met jullie, daarna narodellen met Alice en JFM.
Wij hebben een houdbaarheidsdatum, jullie niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
Wat hebben vrouwen met hun leeftijd?!.
Jullie zijn interessante wezens, echt.
Vrouwen worden onaantrekkelijker naarmate ze ouder worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
Wat hebben vrouwen met hun leeftijd?!.
Jullie zijn interessante wezens, echt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij hebben een houdbaarheidsdatum, jullie niet.
En dat meen ik echt. Het is niet alleen cultureel maar ook biologisch.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vrouwen worden onaantrekkelijker naarmate ze ouder worden.
Mannen worden heerlijke wezens, naarmate ze ouder worden.
It's the fucking number man. Voor de rest niet. Cultureel boeit het me niet, ik trouw niet meer etc en of ik kinderen wil weet ik niet eens. Biologisch... Iehl, na je 45ste gaan die borsten hangen toch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
eEh... Wij allemaal toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef zarGon het volgende:
Ik ben een paar seconden geleden een dagje ouder geworden..
Dayumm.quote:4 dagen - 907 posts
Bak, geniet van elke post. Ik zeg toch, ik geef mezelf nog max 1.5 week en dan ben ik hier weg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
Als mod zie ik dus bij de newbies zo'n tellertje onder hun naam.
[..]
Dayumm.
Het ergste is dat vrouwen eind dertig enorm gaan zeuren en overheersen, dat is het ergste echt veeul erger dan die hangende borstenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:00 schreef Ambipur het volgende:
Biologisch... Iehl, na je 45ste gaan die borsten hangen toch.
Oudere mannen zijn heerlijk. Echt. Jonge mannen ook hoor, maar bepaalde mannen hebben een soort gezicht en een soort baardgroei, waar ik euforisch van word.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Wel ietwat heerlijker dan gisteren.
Kut. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het ergste is dat vrouwen eind dertig enorm gaan zeuren en overheersen, dat is het ergste echt veeul erger dan die hangende borsten
Ben wat dat betreft toch wel blij een man te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar je klinkt nu echt als een azgın. Jong, oud, gel, ne olursan ol, yine bana gel.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oudere mannen zijn heerlijk. Echt. Jonge mannen ook hoor, maar bepaalde mannen hebben een soort gezicht en een soort baardgroei, waar ik euforisch van word.
Jale.. De andere kennen me welquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar je klinkt nu echt als een azgın. Jong, oud, gel, ne olursan ol, yine bana gel.
.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, maar je klinkt nu echt als een azgın. Jong, oud, gel, ne olursan ol, yine bana gel.
.
Nice to meet you. Ik ben de te aanwezige zeikwijf voor deze week.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jale.. De andere kennen me wel
Geen tranen latenquote:
Ahh nice..!! Ik heb geloof ik veel gemist de afgelopen tijd..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nice to meet you. Ik ben de te aanwezige zeikwijf voor deze week.Maar dat had je vast al door.
Hehehe. Je klinkt ook - zeg het niet om je te kwetsen - alsof je wel een beurtje zou kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]wat ben jij enorm hard soms...
Nee... Wel azgin, maar daar doe ik niets mee.
Ik ben dan ook pas 22.. Dus zeuren doe ik nooit en hangborsten ken ik nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:14 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geen tranen laten
Er zijn altijd uitzonderingen
Maar vrouwen halen hun schouders op op zo'n moment en zeggen dan iets als ynsan yedisinde ne ise yetmipinde de odur en kijken dan zowel sip als alwetende
Je hebt mensenkennis.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hehehe. Je klinkt ook - zeg het niet om je te kwetsen - alsof je wel een beurtje zou kunnen gebruiken.
Klinkt het fout, I know. Maar je klinkt dus heel erg gespannen. En zo.
Bazin.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben dan ook pas 22.. Dus zeuren doe ik nooit en hangborsten ken ik niet
Goede analyse... Mijn aangetrouwde nicht is niet Turks en wij hebben dan ook hartelijk gelachen om haar rode lint.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
The red virginity ribbon over the wedding dress: No sane urban educated Turkish woman would ever wear it. It is a village practice, it’s backward, it’s a disgrace to womanhood, we have been fighting to get rid of it and never to remember it for the past 80 years… And here comes a foreign bride who is ready to find everything surrounding her very exotic, (I wonder what she is told), and wears the horrible red ribbon over her beautiful white wedding dress, to announce that she is a virgin, (Aha, you bet…), taking us thousands of kilometers back…
Ik ben het idd met je eens.. Zolang het maar een vrouw is zijn ze er gek opquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bazin.![]()
Dan lees je iets als dit... en volgens mij klopt er niks vanTurkse mannen zijn gewoon geil en gek op vrouwen... Turks of buitenlands! net Surinamers maar dan zonder de enorme voorliefde voor enorme vrouwen
![]()
http://www.hurriyetdailyn(...)x?pageID=500&eid=137
Zelfs ik weet datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Nooit geweten dat die rode lint daarvoor stond.
Toen mijn broer dat lintje bij mij omdeed, was de hele kamer stil, ik aan ''t huilen, papa aan het vechten tegen zijn tranen en mama hard aan 't huilen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Nooit geweten dat die rode lint daarvoor stond.
Dit verhaal is mij onbekend. Ik ken niemand die echt anti-rode lint is, misschien omdat ik weinig bruiloften van echt dichtbij heb meegemaakt, maar toch. En ik heb trouwens ook genoeg 'sane educated woman' met een rode lint gezien.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:21 schreef WammesWaggel het volgende:
The red virginity ribbon over the wedding dress: No sane urban educated Turkish woman would ever wear it. It is a village practice, it’s backward, it’s a disgrace to womanhood, we have been fighting to get rid of it and never to remember it for the past 80 years… And here comes a foreign bride who is ready to find everything surrounding her very exotic, (I wonder what she is told), and wears the horrible red ribbon over her beautiful white wedding dress, to announce that she is a virgin, (Aha, you bet…), taking us thousands of kilometers back…
Sowieso maagd trouwen, de seks zal maar tegenvallen en daar moet je het dan de rest van je leven mee doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ikzelf vind het wel een dom iets, trouwens.Wat gaat iemands maagdelijkheid anderen nou aan? Belachelijk dat je zoiets zou moeten omdoen om anderen te laten zien dat je maagd bent.
Maar ik dacht altijd dat ik hier alleen in stond.
Trek je niet.. Als dat slecht is, ben je weg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso maagd trouwen, de seks zal maar tegenvallen en daar moet je het dan de rest van je leven mee doen.
Ik bedoel maar. Hoewel de seks moeilijk kan tegenvallen als je echt van iemand houdt. Dat vormt zich wel naar elkaar toe.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trek je niet.. Als dat slecht is, ben je weg.
Wedje dat het kan...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoewel de seks moeilijk kan tegenvallen als je echt van iemand houdt. Dat vormt zich wel naar elkaar toe.
Jij hebt blijkbaar ervaring. Hij moet dan wel erg zijn best doen om het te verneuken. Binnen 2 minuten komen en jou niet laten komen ofzo.quote:
Laat ik 't zo zeggen: gefocust op zichzelf.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar ervaring. Hij moet dan wel erg zijn best doen om het te verneuken. Binnen 2 minuten komen en jou niet laten komen ofzo.
Zoiets dus. Tja, dat is lullig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen: gefocust op zichzelf.
Je beschrijft mijn ex. Kappen nou hoor..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zoiets dus. Tja, dat is lullig.
En daarom ben ik voorstander van samenwonen en alles uitproberen met elkaar. Dan weet je tenminste wat je van het huwelijk kan verwachten of je blaast het tijdig af.
Sowieso te veel Turkse mannen die 'op zichzelf gefocust' zijn, of die nooit een keer koken of de was draaien. Dat risico zou ik niet nemen
ik had ooit een grote verzameling, maar geen flauw idee waar het zou liggenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heeft iemand van jullie nog pokemon kaarten die je kwijt wilt
Ik zoek ze voor Deniz
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Al die relatieissues.Zorgen ervoor dat ik nooit meer wat met iemand wil opbouwen.
Een typische ik-ben-jong-en-heb-alle-leed-van-de-wereld-gezien-dus-laat-ik-dingen-zeggen-waar-niemand-een-fuck-omgeeft-en-weet-dat-het-toch-niet-zo-is-post.quote:
Wat een analyse dr. Weissman. Je hebt me helemaal door. Je zou psycholoog moeten worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een typische ik-ben-jong-en-heb-alle-leed-van-de-wereld-gezien-dus-laat-ik-dingen-zeggen-waar-niemand-een-fuck-omgeeft-en-weet-dat-het-toch-niet-zo-is-post.
Nee, die positie is al bezet door Ambipur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een analyse dr. Weissman. Je hebt me helemaal door. Je zou psycholoog moeten worden.
Als je net die ene tegenkomt, denk je daar ineens heel anders over, hoor. Je had mij een paar weken terug nog moeten horen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Al die relatieissues.Zorgen ervoor dat ik nooit meer wat met iemand wil opbouwen.
Ik ben werkelijk geëmotioneerd nu hoor. Je kent me zo goed ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, die positie is al bezet door Ambipur.
Vertel lan !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je net die ene tegenkomt, denk je daar ineens heel anders over, hoor. Je had mij een paar weken terug nog moeten horen.
Lief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je net die ene tegenkomt, denk je daar ineens heel anders over, hoor. Je had mij een paar weken terug nog moeten horen.
Sorry schat, die expertise heb ik nou eenmaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk geëmotioneerd nu hoor. Je kent me zo goed ook.
Ik beschreef niet je ex, ik beschreef de gemiddelde Turkse man.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je beschrijft mijn ex. Kappen nou hoor..
Waarom betrek je mij er weer bij...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, die positie is al bezet door Ambipur.
Bekarlik sultanliktir enzo. Je weet toch? Maar dat gevoel kan ineens veranderen, blijkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vertel lan !![]()
Ik ben benieuwd naar je ''ya benimsin ya topragin'' verhalen
Relatie is leuk!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
TM is verliefd ? of heeft een nieuwe liefde ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bekarlik sultanliktir enzo. Je weet toch? Maar dat gevoel kan ineens veranderen, blijkt.
Dünya dolsa şarkıyılanquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga ontbijten & naar hoorcolleges.
Fijne dag enzo.
Naar hoorcolleges gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga ontbijten & naar hoorcolleges.
Fijne dag enzo.
Alphastudies.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
verplicht aanwezig, anders geen tentamen.
Deze man weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen autodidact zijn.
Beste gewoon wajong toch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef Ambipur het volgende:
JFM, goed van je dat je netjes naar school gaat.
Je kunt ook op het werk zitten, niets te doen hebben. You go girl!
Doei, succes.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een eckte G ben je ookDagdag.
Ik haat hard werken. Ben nog steeds naar een oplossing aan het zoeken.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:20 schreef Ambipur het volgende:
Beste is gewoon hard hard werken. Kut recessie.
Ik vraag me af wat ik straks zal eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:23 schreef Eagle_99 het volgende:
ik vraag me af waar ik 10 jaar later zal zijn
Is de wetenschap niets voor jou? Maar ja, dan krijg je ook weer met deadlines en publicatiedruk te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat hard werken. Ben nog steeds naar een oplossing aan het zoeken.
Momenteel is mijn plan om leraar te worden. Is het chillst (en leuk).
Dat laatste dus. Het is wel leuk, maar ik haat druk. Sowieso is de werkcultuur hier altijd met veel druk erachter. Alles moet op tijd enzo.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is de wetenschap niets voor jou? Maar ja, dan krijg je ook weer met deadlines en publicatiedruk te maken natuurlijk.
mama's poaçaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik straks zal eten.
Echt?...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik haat hard werken. Ben nog steeds naar een oplossing aan het zoeken.
Momenteel is mijn plan om leraar te worden. Is het chillst (en leuk).
Hell yes.quote:
Inkoppertje dit. Weiss, hij is voor jou.quote:Ik wil met mannen werken. Doe ik nu ook. Perfect.
Ik wist het.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hell yes.
[..]
Inkoppertje dit. Weiss, hij is voor jou.
To easy dit...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:27 schreef Levolution het volgende:
Inkoppertje dit. Weiss, hij is voor jou.
Je moet je kat opvoeden. Spuit hem ff nat met water.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Levolution het volgende:
MOTHERFUCKER.
Ik had mijn plantje netjes ingepakt om hem mee te nemen (hij moet verhuizen), zonder dat hij kapot kan. Leg ik hem even neer.
Gaat de kat met haar kop in de plastic tas hangen en blijft ze vastzitten. In paniek rent ze met zak en al de hele kamer door.
Plant kapot.
Günah man.quote:
Alsof een kat valt te conditioneren. Spuiten is een tijdelijke oplossing. Ze doet het zo weer, want ze legt de associatie niet tussen het spuiten en met wat ze net heeft gedaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je moet je kat opvoeden. Spuit hem ff nat met water.
Hoe oud is je kat? Een kat valt wel degelijk op te voeden, mits je dat doet met een week of 11.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Günah man.
[..]
Alsof een kat valt te conditioneren. Spuiten is een tijdelijke oplossing. Ze doet het zo weer, want ze legt de associatie niet tussen het spuiten en met wat ze net heeft gedaan.
Je hebt gew die swagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:35 schreef Eagle_99 het volgende:
zit ik weer te flirten![]()
adam olmam ben
Gastquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:42 schreef Eagle_99 het volgende:
memleket mi, yildizlar mi, gençligim mi daha uzak?
Ja! we wachten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Hey, jij zou nog een liedje coveren?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Levolution het volgende:
MOTHERFUCKER.
Ik had mijn plantje netjes ingepakt om hem mee te nemen (hij moet verhuizen), zonder dat hij kapot kan. Leg ik hem even neer.
Gaat de kat met haar kop in de plastic tas hangen en blijft ze vastzitten. In paniek rent ze met zak en al de hele kamer door.
Plant kapot.
Vroeger wilde ik met een quad door de bergen van ons dorp in Turkije crossen, maar mijn ouders vonden de prijs te hoog voor een paar weekjes lol. Quadsafari door bergjes en beekjes lijkt me wel vet om een keer te doen. In Nederland zou ik liever voor een motor gaan maar als je het toch een quad neemt, draag dan geen helm en beschermkleding. Op platte wegen is dat zo tenenkrommend, treurig en triest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef Ambipur het volgende:
Is iemand hier bekend met Quad rijden?
Toch niet je Venus Vliegenvanger met al die happers?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Levolution het volgende:
MOTHERFUCKER.
Plant kapot.
Bij mijn kat is dat wel goed gelukt toen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:36 schreef Levolution het volgende:
l
Alsof een kat valt te conditioneren. Spuiten is een tijdelijke oplossing. Ze doet het zo weer, want ze legt de associatie niet tussen het spuiten en met wat ze net heeft gedaan.
Alleen dat je ze kan huren in Amsterdam, ergens bij de Haarlemmerstraat daar voor een uur of wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef Ambipur het volgende:
Is iemand hier bekend met Quad rijden?
Ik ga het vrijdag doen, maar ze hebben het over beschermende schoenen. Dacht misschien weet iemand wat dat is, want wij komen er maar niet uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik met een quad door de bergen van ons dorp in Turkije crossen, maar mijn ouders vonden de prijs te hoog voor een paar weekjes lol. Quadsafari door bergjes en beekjes lijkt me wel vet om een keer te doen. In Nederland zou ik liever voor een motor gaan maar als je het toch een quad neemt, draag dan geen helm en beschermkleding. Op platte wegen is dat zo tenenkrommend, treurig en triest.
[..]
Toch niet je Venus Vliegenvanger met al die happers?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij mijn kat is dat wel goed gelukt toen.
Valt vast mee, toch.. Kan wel wat hebben, maar hoe de heren lopen te zeiken over dit uitje is ongekend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef xminator het volgende:
Is best wel gevaarlijk zo een quad h'é, heeft mij altijd leuk geleken om te doen. Voornamelijk in koy en over tarla enzo
Adembenemend!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:42 schreef Eagle_99 het volgende:
memleket mi, yildizlar mi, gençligim mi daha uzak?
Hahaha, die kat lijkt op jou. Vermaakt andere mensen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Levolution het volgende:
MOTHERFUCKER.
Plant kapot.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
Wat zal die gepest worden zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
Neeejoh.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ik plaats/zet het in je vagina.'. Vaak gebruikte scheldwoord, omdat het zo lekker bekt.
Ik moest lachen om dat plaatje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit trouwens een beetje te googlen en het is vrijwel zeker fake. Op de site van dat programma kan ik d'r ook niet terug vinden.
http://ccc.incisozluk.cc/(...)z-mit%C3%A7i-beyler/
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
Lijkt mij logisch, denk dat geen een Turk zijn kind zo zou noemenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Lijkt me geen Turk(naam) maar eerder iemand uit te Balkan, Albanië ofzo
Denk niet dat het consulaat je je kind zo zou laten registrerenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch, denk dat geen een Turk zijn kind zo zou noemen
Ik kook niet eens voor mezelf. Ik ga zo boterhammen met kaas maken en die opeten met een tomaten cup a soup. Je mag wel komen eten als je wil?quote:
niet nuuuquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook niet eens voor mezelf. Ik ga zo boterhammen met kaas maken en die opeten met een tomaten cup a soup. Je mag wel komen eten als je wil?
Zo een cup a soup is lekker ongezondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
Tss je kan niet eens kiezen wat je bij je schotel wil (rijst of friet). Dan maar boterhammen met cup a soup eten.
Dus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo een cup a soup is lekker ongezond
Nebilim, lijkt mij niet echt goed voor je als avondeten vandaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus?
En ik eet die cup a soup specials. Die zijn een stuk gezonder
lol een cup a soup is juist uber diet voedsel. Er zitten maar 70 calorieën in een zakje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Nebilim, lijkt mij niet echt goed voor je als avondeten vandaar.
En een tijdje geleden had je het toch over dieet, of was jij dat niet ?
Veel zout, weinig voedingstoffen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol een cup a soup is juist uber diet voedsel. Er zitten maar 70 calorieën in een zakje.
En ik ben niet meer op dieet.
Ik niet, vind het voldoende als het maar niet in aanraking is geweest met varkensvlees of in hetzelfde pannetje wordt klaargemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eten jullie trouwens alles halal of niet?
Big Tastyy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef xminator het volgende:
Wat heb je gemaakt![]()
Heb opeens zo een zin gekregen in een big tasty, heb het de afgelopen maanden niet gegeten en nu al 2 keer in 2 weken tijd (verslavende stoffen erin ofzo)
Die specials zijn anders, daar zit echt tomaat in enz. Waarschijnlijk nog steeds te zout, maar zo erg let ik ook weer niet op mijn eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Veel zout, weinig voedingstoffen.
Ja, wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik niet, vind het voldoende als het maar niet in aanraking is geweest met varkensvlees of in hetzelfde pannetje wordt klaargemaakt.
Ja, maar nu kopen ze door/voor mij ook frikadellen en nuggets enzo halal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
Wel een tijdje geprobeerd, maar best moeilijk als je familie niet meedoet. Apart eten koken, apart eten bereiden etc.
Dat gebeurd toch ook bij de Mac met Bacon, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik niet, vind het voldoende als het maar niet in aanraking is geweest met varkensvlees of in hetzelfde pannetje wordt klaargemaakt.
Dat eten wij hier niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, maar nu kopen ze door/voor mij ook frikadellen en nuggets enzo halal.
wij 1x per week ongeveer. Als mijn moeder echttt geen zin heeft of te moe is om te koken.quote:
niet doen, serieus. Ik ken een paar mensen die daar echt ziek van zijn geworden. Pijn,diarree, koorts.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben halverwege een zalmsalade van de AH, houdbaar tot vandaag (met 35% korting dus). Bedacht me net dat AH-zalm besmet was met salmonella. Zal ik dooreten, of niet?
Ik at gisteren een döner.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, vroeger aten wij ook regelmatig frikandellen, nuggets etc, maar nu echt niet meer. Nu is het meer doner, kapsalon etc.
(niet elke week hoor)
Zijn die zalmsalade's niet allang de winkel uit? Wanneer heb je het gekocht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben halverwege een zalmsalade van de AH, houdbaar tot vandaag (met 35% korting dus). Bedacht me net dat AH-zalm besmet was met salmonella. Zal ik dooreten, of niet?
Maar ik ben al halverwege, dus dan ben ik waarschijnlijk al besmet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niet doen, serieus. Ik ken een paar mensen die daar echt ziek van zijn geworden. Pijn,diarree, koorts.
Vandaag; had dus een uiterste houdbaarheidsdatum van 10/10/2012, dus is waarschijnlijk een lichting zalm van een week geleden, net na de hysterie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zijn die zalmsalade's niet allang de winkel uit? Wanneer heb je het gekocht?
Mja. Kijk maar wat je wil, ik had het niet gedaan in ieder geval. Kan net zo goed niets aan de hand zijn,maar toch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik ben al halverwege, dus dan ben ik waarschijnlijk al besmet.
Deze was toch echt tot vandaag geldig (en ook nog eens afgeprijsd).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Ambipur het volgende:
Wikwakka, onzin... Die dingen zijn vorige week uit de schappen gehaald..
Natuurlijk zijn ze afgeprijsd... De zalmpjes zijn ziek, dan zijn ze de helft minder waardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze was toch echt tot vandaag geldig (en ook nog eens afgeprijsd).
Zalmquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ze zijn nog niet verkrijgbaar hier, in de plaatselijke supermarkt. Dus I don't know.. Sowieso zalm.
Dan is er vast niks aan de hand. Echt niet dat ze die salade's nog in de winkel laten liggen, heurr.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vandaag; had dus een uiterste houdbaarheidsdatum van 10/10/2012, dus is waarschijnlijk een lichting zalm van een week geleden, net na de hysterie.
Bij La Place verkopen ze het nog. De medewerker zei nog wel dat hun zalm echt geen salmonella had.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is er vast niks aan de hand. Echt niet dat ze die salade's nog in de winkel laten liggen, heurr.
Nu ga ik er vast zoveel aan denken dat ik vanzelf salmonella krijg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is er vast niks aan de hand. Echt niet dat ze die salade's nog in de winkel laten liggen, heurr.
Was het ook echt zalm van dat ene merk waar de besmetting vandaan is gekomen? Denk het toch niet, hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij La Place verkopen ze het nog. De medewerker zei nog wel dat hun zalm echt geen salmonella had.
Hij zei: "Is van Schotland, van Schotland!"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was het ook echt zalm van dat ene merk waar de besmetting vandaan is gekomen? Denk het toch niet, hoor.
Het enige wat jij jezelf kan aanpraten is een misselijkheid of buikpijn. Je kan jezelf niet besmetten met iets wat er niet is, zo'n held ben je nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu ga ik er vast zoveel aan denken dat ik mijzelf salmonella aanpraat.
Ja, dat merk waar ik op doel komt uit Griekenland.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij zei: "Is van Schotland, van Schotland!"
ofzo.
Nee, maar ik wil wel gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is iemand van jullie ooit naar Rome geweest?
Salmonella veroorzaakt buikpijn, dus het resultaat is hetzelfde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het enige wat jij jezelf kan aanpraten is een misselijkheid of buikpijn. Je kan jezelf niet besmetten met iets wat er niet is, zo'n held ben je nou ook weer niet.
Nope, had het er laatst met een vriendin over. Je moet wel veel van kunst houden, gezien dat hetgeen is wat Rome Rome maakt, zei ze mij. Veel beelden, kerken etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kom dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je mee? Pasta und pizza
Ja. Fascinerende stad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik let er wel op, hoewel ik twijfel of het echt halal is, zelfs in Turkije lijkt het me(of beter, het is zo) onmogelijk dat duizenden kippen één voor één geslacht worden. Ik zou dit halal gedoe eens goed moeten onderzoeken, tot dan zal ik er wel op letten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eten jullie trouwens alles halal of niet?
Met wat ben je gegaan, voor hoe lang en hoeveel was je ongeveer kwijt? Ik denk er serieus ook over om te gaan, vandaar.quote:
Gaat om intentiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ik let er wel op, hoewel ik twijfel of het echt halal is, zelfs in Turkije lijkt het me(of beter, het is zo) onmogelijk dat duizenden kippen één voor één geslacht worden. Ik zou dit halal gedoe eens goed moeten onderzoeken, tot dan zal ik er wel op letten.
op een knopje drukken nadat je "bismillah" zegt, weet niet of dat ook echt halal slachting is
Buitenlandse schoolreis op de middelbare school. We zijn een week geweest. Ik weet niet meer precies hoe duur, maar moet een paar honderd euro zijn geweest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met wat ben je gegaan, voor hoe lang en hoeveel was je ongeveer kwijt? Ik denk er serieus ook over om te gaan, vandaar.
Lame.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Buitenlandse schoolreis op de middelbare school. We zijn een week geweest. Ik weet niet meer precies hoe duur, maar moet een paar honderd euro zijn geweest.
Je hebt al geboekt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik betaal 250eu voor 4 dagen.
Waar? 4 dagen 250 euro klinkt echt goedkoop. Is dat inclusief heen en terug reis?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
morgenochtend ga ik boeken.
Nee, behalve als ze lui zijn en het met de hand uit de burger halen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat gebeurd toch ook bij de Mac met Bacon, toch?
Link? En is het met vervoer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
D-reizen. Drie sterrenhotel. Herfstvakantie.
jah, ik weet. Ik ben zo opgegroeid dat ik op vlees en alcohol altijd oplet. Alcohol drink ik (bijna) niet, maar ik maak er geen probleem van als het ergens in zit(barbequesaus die ik soms gebruik op mijn werk bevat wijn bv) maar vlees is altijd belangrijk voor mij. Heb trouwens wel een Turkse pizza gehaald vandaag bij de döner company op CS, hoop dat dat wel halal wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaat om intentie![]()
TM tell me everything
Omdat alles al voor je was geregeld en je ons daar dus weinig over kan vertellen - vervoer, verblijf etc.quote:
Nummers komen niet overeen met mijn zalmsaladequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Besmette zalm.. Sushi?
kijk eens wik.
O, op die manier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat alles al voor je was geregeld en je ons daar dus weinig over kan vertellen - vervoer, verblijf etc.
Whut.. Gatver.. Had vernomen dat de Mac erg schoon is. Camera etc overal, die alles in de gaten houden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, behalve als ze lui zijn en het met de hand uit de burger halen.
Oke...... Ik heb vernomen dat het niet halal is....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
jah, ik weet. Ik ben zo opgegroeid dat ik op vlees en alcohol altijd oplet. Alcohol drink ik (bijna) niet, maar ik maak er geen probleem van als het ergens in zit(barbequesaus die ik soms gebruik op mijn werk bevat wijn bv) maar vlees is altijd belangrijk voor mij. Heb trouwens wel een Turkse pizza gehaald vandaag bij de döner company op CS, hoop dat dat wel halal was
Ja ik let heeeeel goed op. Ik eet ook niet bij de Mac en sinds kort ook geen KFC. Bleek ook niet halal te zijn. Drink ook 0,0 alcohol.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
jah, ik weet. Ik ben zo opgegroeid dat ik op vlees en alcohol altijd oplet. Alcohol drink ik (bijna) niet, maar ik maak er geen probleem van als het ergens in zit(barbequesaus die ik soms gebruik op mijn werk bevat wijn bv) maar vlees is altijd belangrijk voor mij. Heb trouwens wel een Turkse pizza gehaald vandaag bij de döner company op CS, hoop dat dat wel halal was
In Tilburg hangt een halalcertificaat aan de muur. Weet niet of dat elders ook zo is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |