quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Levolution het volgende:
MOTHERFUCKER.
Ik had mijn plantje netjes ingepakt om hem mee te nemen (hij moet verhuizen), zonder dat hij kapot kan. Leg ik hem even neer.
Gaat de kat met haar kop in de plastic tas hangen en blijft ze vastzitten. In paniek rent ze met zak en al de hele kamer door.
Plant kapot.
Vroeger wilde ik met een quad door de bergen van ons dorp in Turkije crossen, maar mijn ouders vonden de prijs te hoog voor een paar weekjes lol. Quadsafari door bergjes en beekjes lijkt me wel vet om een keer te doen. In Nederland zou ik liever voor een motor gaan maar als je het toch een quad neemt, draag dan geen helm en beschermkleding. Op platte wegen is dat zo tenenkrommend, treurig en triest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef Ambipur het volgende:
Is iemand hier bekend met Quad rijden?
Toch niet je Venus Vliegenvanger met al die happers?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Levolution het volgende:
MOTHERFUCKER.
Ik had mijn plantje netjes ingepakt om hem mee te nemen (hij moet verhuizen), zonder dat hij kapot kan. Leg ik hem even neer.
Gaat de kat met haar kop in de plastic tas hangen en blijft ze vastzitten. In paniek rent ze met zak en al de hele kamer door.
Plant kapot.
Bij mijn kat is dat wel goed gelukt toen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:36 schreef Levolution het volgende:
l
Alsof een kat valt te conditioneren. Spuiten is een tijdelijke oplossing. Ze doet het zo weer, want ze legt de associatie niet tussen het spuiten en met wat ze net heeft gedaan.
Alleen dat je ze kan huren in Amsterdam, ergens bij de Haarlemmerstraat daar voor een uur of wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:35 schreef Ambipur het volgende:
Is iemand hier bekend met Quad rijden?
Ik ga het vrijdag doen, maar ze hebben het over beschermende schoenen. Dacht misschien weet iemand wat dat is, want wij komen er maar niet uit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Vroeger wilde ik met een quad door de bergen van ons dorp in Turkije crossen, maar mijn ouders vonden de prijs te hoog voor een paar weekjes lol. Quadsafari door bergjes en beekjes lijkt me wel vet om een keer te doen. In Nederland zou ik liever voor een motor gaan maar als je het toch een quad neemt, draag dan geen helm en beschermkleding. Op platte wegen is dat zo tenenkrommend, treurig en triest.
[..]
Toch niet je Venus Vliegenvanger met al die happers?![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij mijn kat is dat wel goed gelukt toen.
Valt vast mee, toch.. Kan wel wat hebben, maar hoe de heren lopen te zeiken over dit uitje is ongekend.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:41 schreef xminator het volgende:
Is best wel gevaarlijk zo een quad h'é, heeft mij altijd leuk geleken om te doen. Voornamelijk in koy en over tarla enzo
Adembenemend!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:42 schreef Eagle_99 het volgende:
memleket mi, yildizlar mi, gençligim mi daha uzak?
Hahaha, die kat lijkt op jou. Vermaakt andere mensen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:32 schreef Levolution het volgende:
MOTHERFUCKER.
Plant kapot.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
Wat zal die gepest worden zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
Neeejoh.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ik plaats/zet het in je vagina.'. Vaak gebruikte scheldwoord, omdat het zo lekker bekt.
Ik moest lachen om dat plaatje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit trouwens een beetje te googlen en het is vrijwel zeker fake. Op de site van dat programma kan ik d'r ook niet terug vinden.
http://ccc.incisozluk.cc/(...)z-mit%C3%A7i-beyler/
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
Lijkt mij logisch, denk dat geen een Turk zijn kind zo zou noemenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Lijkt me geen Turk(naam) maar eerder iemand uit te Balkan, Albanië ofzo
Denk niet dat het consulaat je je kind zo zou laten registrerenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch, denk dat geen een Turk zijn kind zo zou noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |