quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
Wat zal die gepest worden zeg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
Neeejoh.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Ik plaats/zet het in je vagina.'. Vaak gebruikte scheldwoord, omdat het zo lekker bekt.
Ik moest lachen om dat plaatje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zit trouwens een beetje te googlen en het is vrijwel zeker fake. Op de site van dat programma kan ik d'r ook niet terug vinden.
http://ccc.incisozluk.cc/(...)z-mit%C3%A7i-beyler/
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Looooool waaaaat![]()
Lijkt mij logisch, denk dat geen een Turk zijn kind zo zou noemenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:35 schreef Eagle_99 het volgende:
Lijkt me geen Turk(naam) maar eerder iemand uit te Balkan, Albanië ofzo
Denk niet dat het consulaat je je kind zo zou laten registrerenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch, denk dat geen een Turk zijn kind zo zou noemen
Ik kook niet eens voor mezelf. Ik ga zo boterhammen met kaas maken en die opeten met een tomaten cup a soup. Je mag wel komen eten als je wil?quote:
niet nuuuquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook niet eens voor mezelf. Ik ga zo boterhammen met kaas maken en die opeten met een tomaten cup a soup. Je mag wel komen eten als je wil?
Zo een cup a soup is lekker ongezondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
Tss je kan niet eens kiezen wat je bij je schotel wil (rijst of friet). Dan maar boterhammen met cup a soup eten.
Dus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo een cup a soup is lekker ongezond
Nebilim, lijkt mij niet echt goed voor je als avondeten vandaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus?
En ik eet die cup a soup specials. Die zijn een stuk gezonder
lol een cup a soup is juist uber diet voedsel. Er zitten maar 70 calorieën in een zakje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Nebilim, lijkt mij niet echt goed voor je als avondeten vandaar.
En een tijdje geleden had je het toch over dieet, of was jij dat niet ?
Veel zout, weinig voedingstoffen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol een cup a soup is juist uber diet voedsel. Er zitten maar 70 calorieën in een zakje.
En ik ben niet meer op dieet.
Ik niet, vind het voldoende als het maar niet in aanraking is geweest met varkensvlees of in hetzelfde pannetje wordt klaargemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eten jullie trouwens alles halal of niet?
Big Tastyy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef xminator het volgende:
Wat heb je gemaakt![]()
Heb opeens zo een zin gekregen in een big tasty, heb het de afgelopen maanden niet gegeten en nu al 2 keer in 2 weken tijd (verslavende stoffen erin ofzo)
Die specials zijn anders, daar zit echt tomaat in enz. Waarschijnlijk nog steeds te zout, maar zo erg let ik ook weer niet op mijn eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Veel zout, weinig voedingstoffen.
Ja, wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik niet, vind het voldoende als het maar niet in aanraking is geweest met varkensvlees of in hetzelfde pannetje wordt klaargemaakt.
Ja, maar nu kopen ze door/voor mij ook frikadellen en nuggets enzo halal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
Wel een tijdje geprobeerd, maar best moeilijk als je familie niet meedoet. Apart eten koken, apart eten bereiden etc.
Dat gebeurd toch ook bij de Mac met Bacon, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik niet, vind het voldoende als het maar niet in aanraking is geweest met varkensvlees of in hetzelfde pannetje wordt klaargemaakt.
Dat eten wij hier niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, maar nu kopen ze door/voor mij ook frikadellen en nuggets enzo halal.
wij 1x per week ongeveer. Als mijn moeder echttt geen zin heeft of te moe is om te koken.quote:
niet doen, serieus. Ik ken een paar mensen die daar echt ziek van zijn geworden. Pijn,diarree, koorts.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben halverwege een zalmsalade van de AH, houdbaar tot vandaag (met 35% korting dus). Bedacht me net dat AH-zalm besmet was met salmonella. Zal ik dooreten, of niet?
Ik at gisteren een döner.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, vroeger aten wij ook regelmatig frikandellen, nuggets etc, maar nu echt niet meer. Nu is het meer doner, kapsalon etc.
(niet elke week hoor)
Zijn die zalmsalade's niet allang de winkel uit? Wanneer heb je het gekocht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben halverwege een zalmsalade van de AH, houdbaar tot vandaag (met 35% korting dus). Bedacht me net dat AH-zalm besmet was met salmonella. Zal ik dooreten, of niet?
Maar ik ben al halverwege, dus dan ben ik waarschijnlijk al besmet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niet doen, serieus. Ik ken een paar mensen die daar echt ziek van zijn geworden. Pijn,diarree, koorts.
Vandaag; had dus een uiterste houdbaarheidsdatum van 10/10/2012, dus is waarschijnlijk een lichting zalm van een week geleden, net na de hysterie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zijn die zalmsalade's niet allang de winkel uit? Wanneer heb je het gekocht?
Mja. Kijk maar wat je wil, ik had het niet gedaan in ieder geval. Kan net zo goed niets aan de hand zijn,maar toch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik ben al halverwege, dus dan ben ik waarschijnlijk al besmet.
Deze was toch echt tot vandaag geldig (en ook nog eens afgeprijsd).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef Ambipur het volgende:
Wikwakka, onzin... Die dingen zijn vorige week uit de schappen gehaald..
Natuurlijk zijn ze afgeprijsd... De zalmpjes zijn ziek, dan zijn ze de helft minder waardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze was toch echt tot vandaag geldig (en ook nog eens afgeprijsd).
Zalmquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ze zijn nog niet verkrijgbaar hier, in de plaatselijke supermarkt. Dus I don't know.. Sowieso zalm.
Dan is er vast niks aan de hand. Echt niet dat ze die salade's nog in de winkel laten liggen, heurr.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vandaag; had dus een uiterste houdbaarheidsdatum van 10/10/2012, dus is waarschijnlijk een lichting zalm van een week geleden, net na de hysterie.
Bij La Place verkopen ze het nog. De medewerker zei nog wel dat hun zalm echt geen salmonella had.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is er vast niks aan de hand. Echt niet dat ze die salade's nog in de winkel laten liggen, heurr.
Nu ga ik er vast zoveel aan denken dat ik vanzelf salmonella krijg.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is er vast niks aan de hand. Echt niet dat ze die salade's nog in de winkel laten liggen, heurr.
Was het ook echt zalm van dat ene merk waar de besmetting vandaan is gekomen? Denk het toch niet, hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij La Place verkopen ze het nog. De medewerker zei nog wel dat hun zalm echt geen salmonella had.
Hij zei: "Is van Schotland, van Schotland!"quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Was het ook echt zalm van dat ene merk waar de besmetting vandaan is gekomen? Denk het toch niet, hoor.
Het enige wat jij jezelf kan aanpraten is een misselijkheid of buikpijn. Je kan jezelf niet besmetten met iets wat er niet is, zo'n held ben je nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu ga ik er vast zoveel aan denken dat ik mijzelf salmonella aanpraat.
Ja, dat merk waar ik op doel komt uit Griekenland.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij zei: "Is van Schotland, van Schotland!"
ofzo.
Nee, maar ik wil wel gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Is iemand van jullie ooit naar Rome geweest?
Salmonella veroorzaakt buikpijn, dus het resultaat is hetzelfde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het enige wat jij jezelf kan aanpraten is een misselijkheid of buikpijn. Je kan jezelf niet besmetten met iets wat er niet is, zo'n held ben je nou ook weer niet.
Nope, had het er laatst met een vriendin over. Je moet wel veel van kunst houden, gezien dat hetgeen is wat Rome Rome maakt, zei ze mij. Veel beelden, kerken etc.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kom dan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga je mee? Pasta und pizza
Ja. Fascinerende stad.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik let er wel op, hoewel ik twijfel of het echt halal is, zelfs in Turkije lijkt het me(of beter, het is zo) onmogelijk dat duizenden kippen één voor één geslacht worden. Ik zou dit halal gedoe eens goed moeten onderzoeken, tot dan zal ik er wel op letten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eten jullie trouwens alles halal of niet?
Met wat ben je gegaan, voor hoe lang en hoeveel was je ongeveer kwijt? Ik denk er serieus ook over om te gaan, vandaar.quote:
Gaat om intentiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ik let er wel op, hoewel ik twijfel of het echt halal is, zelfs in Turkije lijkt het me(of beter, het is zo) onmogelijk dat duizenden kippen één voor één geslacht worden. Ik zou dit halal gedoe eens goed moeten onderzoeken, tot dan zal ik er wel op letten.
op een knopje drukken nadat je "bismillah" zegt, weet niet of dat ook echt halal slachting is
Buitenlandse schoolreis op de middelbare school. We zijn een week geweest. Ik weet niet meer precies hoe duur, maar moet een paar honderd euro zijn geweest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met wat ben je gegaan, voor hoe lang en hoeveel was je ongeveer kwijt? Ik denk er serieus ook over om te gaan, vandaar.
Lame.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Buitenlandse schoolreis op de middelbare school. We zijn een week geweest. Ik weet niet meer precies hoe duur, maar moet een paar honderd euro zijn geweest.
Je hebt al geboekt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik betaal 250eu voor 4 dagen.
Waar? 4 dagen 250 euro klinkt echt goedkoop. Is dat inclusief heen en terug reis?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
morgenochtend ga ik boeken.
Nee, behalve als ze lui zijn en het met de hand uit de burger halen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat gebeurd toch ook bij de Mac met Bacon, toch?
Link? En is het met vervoer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
D-reizen. Drie sterrenhotel. Herfstvakantie.
jah, ik weet. Ik ben zo opgegroeid dat ik op vlees en alcohol altijd oplet. Alcohol drink ik (bijna) niet, maar ik maak er geen probleem van als het ergens in zit(barbequesaus die ik soms gebruik op mijn werk bevat wijn bv) maar vlees is altijd belangrijk voor mij. Heb trouwens wel een Turkse pizza gehaald vandaag bij de döner company op CS, hoop dat dat wel halal wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaat om intentie![]()
TM tell me everything
Omdat alles al voor je was geregeld en je ons daar dus weinig over kan vertellen - vervoer, verblijf etc.quote:
Nummers komen niet overeen met mijn zalmsaladequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Besmette zalm.. Sushi?
kijk eens wik.
O, op die manier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat alles al voor je was geregeld en je ons daar dus weinig over kan vertellen - vervoer, verblijf etc.
Whut.. Gatver.. Had vernomen dat de Mac erg schoon is. Camera etc overal, die alles in de gaten houden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, behalve als ze lui zijn en het met de hand uit de burger halen.
Oke...... Ik heb vernomen dat het niet halal is....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
jah, ik weet. Ik ben zo opgegroeid dat ik op vlees en alcohol altijd oplet. Alcohol drink ik (bijna) niet, maar ik maak er geen probleem van als het ergens in zit(barbequesaus die ik soms gebruik op mijn werk bevat wijn bv) maar vlees is altijd belangrijk voor mij. Heb trouwens wel een Turkse pizza gehaald vandaag bij de döner company op CS, hoop dat dat wel halal was
Ja ik let heeeeel goed op. Ik eet ook niet bij de Mac en sinds kort ook geen KFC. Bleek ook niet halal te zijn. Drink ook 0,0 alcohol.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
jah, ik weet. Ik ben zo opgegroeid dat ik op vlees en alcohol altijd oplet. Alcohol drink ik (bijna) niet, maar ik maak er geen probleem van als het ergens in zit(barbequesaus die ik soms gebruik op mijn werk bevat wijn bv) maar vlees is altijd belangrijk voor mij. Heb trouwens wel een Turkse pizza gehaald vandaag bij de döner company op CS, hoop dat dat wel halal was
In Tilburg hangt een halalcertificaat aan de muur. Weet niet of dat elders ook zo is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |