Met wat ben je gegaan, voor hoe lang en hoeveel was je ongeveer kwijt? Ik denk er serieus ook over om te gaan, vandaar.quote:
Gaat om intentiequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ik let er wel op, hoewel ik twijfel of het echt halal is, zelfs in Turkije lijkt het me(of beter, het is zo) onmogelijk dat duizenden kippen één voor één geslacht worden. Ik zou dit halal gedoe eens goed moeten onderzoeken, tot dan zal ik er wel op letten.
op een knopje drukken nadat je "bismillah" zegt, weet niet of dat ook echt halal slachting is
Buitenlandse schoolreis op de middelbare school. We zijn een week geweest. Ik weet niet meer precies hoe duur, maar moet een paar honderd euro zijn geweest.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met wat ben je gegaan, voor hoe lang en hoeveel was je ongeveer kwijt? Ik denk er serieus ook over om te gaan, vandaar.
Lame.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Buitenlandse schoolreis op de middelbare school. We zijn een week geweest. Ik weet niet meer precies hoe duur, maar moet een paar honderd euro zijn geweest.
Je hebt al geboekt?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik betaal 250eu voor 4 dagen.
Waar? 4 dagen 250 euro klinkt echt goedkoop. Is dat inclusief heen en terug reis?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
morgenochtend ga ik boeken.
Nee, behalve als ze lui zijn en het met de hand uit de burger halen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat gebeurd toch ook bij de Mac met Bacon, toch?
Link? En is het met vervoer?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
D-reizen. Drie sterrenhotel. Herfstvakantie.
jah, ik weet. Ik ben zo opgegroeid dat ik op vlees en alcohol altijd oplet. Alcohol drink ik (bijna) niet, maar ik maak er geen probleem van als het ergens in zit(barbequesaus die ik soms gebruik op mijn werk bevat wijn bv) maar vlees is altijd belangrijk voor mij. Heb trouwens wel een Turkse pizza gehaald vandaag bij de döner company op CS, hoop dat dat wel halal wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gaat om intentie![]()
TM tell me everything
Omdat alles al voor je was geregeld en je ons daar dus weinig over kan vertellen - vervoer, verblijf etc.quote:
Nummers komen niet overeen met mijn zalmsaladequote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Besmette zalm.. Sushi?
kijk eens wik.
O, op die manier.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat alles al voor je was geregeld en je ons daar dus weinig over kan vertellen - vervoer, verblijf etc.
Whut.. Gatver.. Had vernomen dat de Mac erg schoon is. Camera etc overal, die alles in de gaten houden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, behalve als ze lui zijn en het met de hand uit de burger halen.
Oke...... Ik heb vernomen dat het niet halal is....quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
jah, ik weet. Ik ben zo opgegroeid dat ik op vlees en alcohol altijd oplet. Alcohol drink ik (bijna) niet, maar ik maak er geen probleem van als het ergens in zit(barbequesaus die ik soms gebruik op mijn werk bevat wijn bv) maar vlees is altijd belangrijk voor mij. Heb trouwens wel een Turkse pizza gehaald vandaag bij de döner company op CS, hoop dat dat wel halal was
Ja ik let heeeeel goed op. Ik eet ook niet bij de Mac en sinds kort ook geen KFC. Bleek ook niet halal te zijn. Drink ook 0,0 alcohol.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
jah, ik weet. Ik ben zo opgegroeid dat ik op vlees en alcohol altijd oplet. Alcohol drink ik (bijna) niet, maar ik maak er geen probleem van als het ergens in zit(barbequesaus die ik soms gebruik op mijn werk bevat wijn bv) maar vlees is altijd belangrijk voor mij. Heb trouwens wel een Turkse pizza gehaald vandaag bij de döner company op CS, hoop dat dat wel halal was
In Tilburg hangt een halalcertificaat aan de muur. Weet niet of dat elders ook zo is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |