Ik kook niet eens voor mezelf. Ik ga zo boterhammen met kaas maken en die opeten met een tomaten cup a soup. Je mag wel komen eten als je wil?quote:
niet nuuuquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kook niet eens voor mezelf. Ik ga zo boterhammen met kaas maken en die opeten met een tomaten cup a soup. Je mag wel komen eten als je wil?
Zo een cup a soup is lekker ongezondquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
Tss je kan niet eens kiezen wat je bij je schotel wil (rijst of friet). Dan maar boterhammen met cup a soup eten.
Dus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo een cup a soup is lekker ongezond
Nebilim, lijkt mij niet echt goed voor je als avondeten vandaar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus?
En ik eet die cup a soup specials. Die zijn een stuk gezonder
lol een cup a soup is juist uber diet voedsel. Er zitten maar 70 calorieën in een zakje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Nebilim, lijkt mij niet echt goed voor je als avondeten vandaar.
En een tijdje geleden had je het toch over dieet, of was jij dat niet ?
Veel zout, weinig voedingstoffen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
lol een cup a soup is juist uber diet voedsel. Er zitten maar 70 calorieën in een zakje.
En ik ben niet meer op dieet.
Ik niet, vind het voldoende als het maar niet in aanraking is geweest met varkensvlees of in hetzelfde pannetje wordt klaargemaakt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eten jullie trouwens alles halal of niet?
Big Tastyy.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:12 schreef xminator het volgende:
Wat heb je gemaakt![]()
Heb opeens zo een zin gekregen in een big tasty, heb het de afgelopen maanden niet gegeten en nu al 2 keer in 2 weken tijd (verslavende stoffen erin ofzo)
Die specials zijn anders, daar zit echt tomaat in enz. Waarschijnlijk nog steeds te zout, maar zo erg let ik ook weer niet op mijn eten.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Veel zout, weinig voedingstoffen.
Ja, wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik niet, vind het voldoende als het maar niet in aanraking is geweest met varkensvlees of in hetzelfde pannetje wordt klaargemaakt.
Ja, maar nu kopen ze door/voor mij ook frikadellen en nuggets enzo halal.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
Wel een tijdje geprobeerd, maar best moeilijk als je familie niet meedoet. Apart eten koken, apart eten bereiden etc.
Dat gebeurd toch ook bij de Mac met Bacon, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik niet, vind het voldoende als het maar niet in aanraking is geweest met varkensvlees of in hetzelfde pannetje wordt klaargemaakt.
Dat eten wij hier niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, maar nu kopen ze door/voor mij ook frikadellen en nuggets enzo halal.
wij 1x per week ongeveer. Als mijn moeder echttt geen zin heeft of te moe is om te koken.quote:
niet doen, serieus. Ik ken een paar mensen die daar echt ziek van zijn geworden. Pijn,diarree, koorts.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben halverwege een zalmsalade van de AH, houdbaar tot vandaag (met 35% korting dus). Bedacht me net dat AH-zalm besmet was met salmonella. Zal ik dooreten, of niet?
Ik at gisteren een döner.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:24 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, vroeger aten wij ook regelmatig frikandellen, nuggets etc, maar nu echt niet meer. Nu is het meer doner, kapsalon etc.
(niet elke week hoor)
Zijn die zalmsalade's niet allang de winkel uit? Wanneer heb je het gekocht?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben halverwege een zalmsalade van de AH, houdbaar tot vandaag (met 35% korting dus). Bedacht me net dat AH-zalm besmet was met salmonella. Zal ik dooreten, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |