ik had ooit een grote verzameling, maar geen flauw idee waar het zou liggenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 00:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Heeft iemand van jullie nog pokemon kaarten die je kwijt wilt
Ik zoek ze voor Deniz
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Al die relatieissues.Zorgen ervoor dat ik nooit meer wat met iemand wil opbouwen.
Een typische ik-ben-jong-en-heb-alle-leed-van-de-wereld-gezien-dus-laat-ik-dingen-zeggen-waar-niemand-een-fuck-omgeeft-en-weet-dat-het-toch-niet-zo-is-post.quote:
Wat een analyse dr. Weissman. Je hebt me helemaal door. Je zou psycholoog moeten worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een typische ik-ben-jong-en-heb-alle-leed-van-de-wereld-gezien-dus-laat-ik-dingen-zeggen-waar-niemand-een-fuck-omgeeft-en-weet-dat-het-toch-niet-zo-is-post.
Nee, die positie is al bezet door Ambipur.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat een analyse dr. Weissman. Je hebt me helemaal door. Je zou psycholoog moeten worden.
Als je net die ene tegenkomt, denk je daar ineens heel anders over, hoor. Je had mij een paar weken terug nog moeten horen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Al die relatieissues.Zorgen ervoor dat ik nooit meer wat met iemand wil opbouwen.
Ik ben werkelijk geëmotioneerd nu hoor. Je kent me zo goed ook.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, die positie is al bezet door Ambipur.
Vertel lan !quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je net die ene tegenkomt, denk je daar ineens heel anders over, hoor. Je had mij een paar weken terug nog moeten horen.
Lief.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je net die ene tegenkomt, denk je daar ineens heel anders over, hoor. Je had mij een paar weken terug nog moeten horen.
Sorry schat, die expertise heb ik nou eenmaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk geëmotioneerd nu hoor. Je kent me zo goed ook.
Ik beschreef niet je ex, ik beschreef de gemiddelde Turkse man.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je beschrijft mijn ex. Kappen nou hoor..
Waarom betrek je mij er weer bij...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, die positie is al bezet door Ambipur.
Bekarlik sultanliktir enzo. Je weet toch? Maar dat gevoel kan ineens veranderen, blijkt.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vertel lan !![]()
Ik ben benieuwd naar je ''ya benimsin ya topragin'' verhalen
Relatie is leuk!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
TM is verliefd ? of heeft een nieuwe liefde ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bekarlik sultanliktir enzo. Je weet toch? Maar dat gevoel kan ineens veranderen, blijkt.
Dünya dolsa şarkıyılanquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga ontbijten & naar hoorcolleges.
Fijne dag enzo.
Naar hoorcolleges gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ga ontbijten & naar hoorcolleges.
Fijne dag enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |